Reviews over Leasemaatschappijen


    Lease hier niet

    Review over Arval

    Enkel slechte ervaringen sinds ik klant ben bij Arval, dit was helaas geen keuze, ik was slachtoffer van een overname door Arval bij een partij waar ik naar tevredenheid leaste. Sinds de overname is de communicatie waardeloos, alles is duurder geworden en Arval houdt zich niet aan afspraken en reageert amper n.a.v. telefoongesprekken of email.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Lease hier niet!

    Review over Arval

    Helaas moest ik 1 ster geven om een review te kunnen schrijven.

    Vorig jaar (toen nog justlease) een lekkend remlicht (onderhoud) en hierdoor schimmel in de bekleding. Eerst naar een verkeerde garage gestuurd dus extra tijd en moeite maar uiteindelijk het remlicht gefixt. De bekleding heb ik zelf moeten laten reinigen. Vervolgens krijg je een rekening van €150 eigen risico vanwege schade???? Na dagen proberen te bellen het het hele verhaal maar via mail verstuurd. Uiteindelijk telefonisch contact gehad en werd aangegeven dat dit om een registratie fout ging wat opgelost zou worden. Dit is nooit gebeurd en een maand geleden werd het bedrag ineens via een automatisch incasso van mijn rekening afgeschreven welke ik gelijk teruggeboekt heb. Opnieuw het hele verhaal via mail+Telefonisch contact met mevr E Versluis besproken en uitgelegd. Er word beweerd dat al mijn vorige mails niet aangekomen zijn maar er nu actie word ondernomen en de juiste afdeling het in behandeling gaat nemen. Ondertussen ontvang je nog wel mails met dreigementen betreft incasso kosten. Nu weer een aantal weken+mails verder en het probleem is nog steeds niet opgelost.

    Het is absurd dat doordat zij hun zaken niet op orde hebben je hier als betalende klant de dupe van bent. Ze zijn moeilijk te bereiken/afspraken worden niet nagekomen/fouten niet recht getrokken. Je voelt je tótaal niet serieus genomen en aan het lijntje gehouden. Helaas zit je vast aan een contract en ik ben nu al bang wat voor ellende er nog meer komen gaat.

    Mensen gaan leasen om zorgeloos te kunnen rijden en dat is nu duidelijk niet het geval.

    Arval leasing

    Review over Arval

    Na lang twijfelen , gekozen voor Arval.
    Mails worden vlug beantwoord.
    Telefonisch contact verloopt altijd vlot en de personen die ik aan de lijn heb gehad waren altijd vriendelijk!

    Sterke punten
    Vriendelijk , behulpzaam

    Af blijven!!!!

    Review over DTC Lease

    Leugens en onbeleefd!!!! Geen schaamte hebben deze mensen. Lokken met 7.5%. Uiteindelijk is 9.3!!! Geworden. Afblijven!!!!

    Sterke punten
    Geen schaamte

    GEEN ZAKEN MEE DOEN

    Review over Arval

    Na ruim 6 jaar klant te zijn geweest van dit fantastische bedrijf, kan ik jullie een goede en eerlijke review schrijven, met mooie mails vanuit het bedrijf met een prima klantenservice. Ik hoop dat jullie mijn sarcasme al proeven.

    Na eerst 4 jaar een leasecontract te hebben gehad, moest ik door een relatiebreuk het contract beëindigen. Volgens de voorwaarden van het leasecontract, mocht je wanneer je ging uit elkaar ging dit zonder boete opzeggen. Helaas zat er natuurlijk hier al het eerste addertje. Dit kon alleen wanneer je getrouwd was, uit elkaar gaan na een relatie van 13 jaar, een geregistreerd partnerschap en een gezamenlijke hypotheek, viel daar natuurlijk niet onder. Hier trok ik helaas aan het kortste eind, maar gelukkig na heel veel getouwtrek en geen nieuwe hypotheek kunnen afsluiten door dit leasecontract, vonden we daar Jos, een fijne medewerker die mijn leasecontract zonder boete kon omzetten naar een tijdelijke huurovereenkomst voor de resterende looptijd. Geen BKR meer, het enige verschil, een groter eigen risico en een tientje per maand meer. Opgelost, Jos bedankt!

    Wat Jos alleen niet had verteld, was dat de kilometerbundel ook even iets minder was met dit nieuwe contract, en inderdaad door mijn eigen stommiteit is mij dit niet opgevallen in het contract en heb ik dit ondertekend. Nu is het tijdelijke huurcontract afgelopen en komt er een factuur van €1392,09 voor gemaakte meerkilometers. Helaas, is dit uiteraard mijn eigen fout. Jos is inmiddels natuurlijk niet meer werkzaam bij het bedrijf en de opgeslagen telefoongesprekken, waar Jos garandeert dat er verder niets veranderd, die wilt het bedrijf uiteraard niet vrijgeven. Wat wel in het contract staat: altijd en overal bereikbaar, maximale flexibiliteit, per kwartaal de mogelijkheid je kilometerbundel aan te passen, een kilometerbundel op maat en het meest belangrijke: meerkilometers worden per 12 maanden belast. Waardoor je dus uiteindelijk niet voor verrassingen komt te staan en je netjes de mogelijkheid zou hebben tje anticiperen en de bundel aan te passen. Eigenlijk op al deze punten laat dit fijne bedrijf wel de steekjes liggen.

    Natuurlijk ben ik dus in bezwaar gegaan tegen deze factuur en het verhaal geprobeerd uit te leggen, hopende op wat begrip voor de situatie en samen tot een coulance of regeling konden komen. Deze mails kwamen terecht bij Nikki, een iets minder klantvriendelijke medewerker dan Jos, totaal niet probleemoplossend denkend, reageert soms even een paar maandjes niet en verteld je doodleuk dat ze inderdaad als bedrijf steekjes hebben laten vallen, maar zich alsnog niet houdt aan de contractvoorwaarden.

    Mijn mening is: bedrijf is niet te vertrouwen, klant onvriendelijk personeel, houden zich niet aan contract voorwaardes, laten je stikken als je hulp nodig hebt of ontevreden bent, reageren als je geluk hebt binnen 3 maanden op je mailtje.

    Ik upload even wat klantvriendelijke mails van Nikki mee in de bijlage en ook het contract en de voorwaardes. Dan mogen jullie zelf bepalen of je met dit bedrijf in zee wilt gaan.

    Sterke punten
    Geld innen en niet reageren.

    Zwakke punten
    Klant onvriendelijk personeel, geldwolven, niet aan voorwaardes voldoen van contract,

    Afzetters

    Review over MisterGreen

    Na 18 maanden is het leasebedrag al met meer dan 120€ per maand opgeslagen.

    Zwakke punten
    Levering 14 maanden vertraging tov de vooropgestelde leverperiode.

    Non existent service

    Review over Toyota Private Lease

    The clients' job is to pay the bills and keep their mouth shut. As soon as soon as there is a problem with the car that needs fixing, they don't deliver their contractual obligations. \\r\\nIt has been 7 weeks they keep postponing to repair our lease car. \\r\\nCompletely unacceptable.

    Sterke punten
    The brand is still strong.

    Zwakke punten
    The service you pay for is non existing. Private lease and the dealer and keep pointing at each other,

    Prijsverhogingen

    Review over MisterGreen

    Belachelijk bedrijf. Ik zit nu (met klagen) op een prijsverhoging van 15% in anderhalf jaar. Mijn leaseprijs is dik 90 euro omhoog gegaan. Andere lease maatschappijen doen dit beslist niet. Als ik niet had geklaagd was er al een prijsverhoging geweest van 19% in anderhalf jaar! Lease hier niet. Schadeherstellers klagen over ze omdat ze moeilijk doen met geld en vervangend vervoer. De klant is hier veelal de dupe van.

    vreselijk

    Review over LeasePlan

    je staat 45 minuten in de wacht. reageren te traag op mail. Niet mee in zee gaan!

    Geen reactie

    Review over Justlease

    De airco in mijn geleasde Ford Puma werkt al een tijdje niet goed. De door JustLease opgegeven onderhhoudsbedrijven (Bosch en KwikFit) kunnen, na inspectie, niet verder helpen. Het is meer dan een kwestie van gas bijvullen en ik word daarvoor doorverwezen naar een échte Ford dealer. Hoe hiermee om te gaan heb ik per mail voorgelegd aan de klantenservice. Krijg echter geen reactie. Ook niet na enkele reminders gestuurd te hebben o.a. via social media. Ook telefonisch vrijwel niet te bereiken. Wil de airco zo snel mogelijk weer werkend krijgen, maar durf niet op eigen houtje naar een dealer te stappen, bang om voor de kosten op te draaien. Zo'n klantenservice moet toch goed bereikbaar zijn?!

    Onbereikbaar!!!

    Review over Hiltermann Lease Groep

    Deze mensen zijn niet te bereiken. Wanneer ze je willen binnenhalen zijn ze oké. Zodra je binnen bent is Service 0,00.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbereikbaar

    Ze houden je aan het lijntje

    Review over DTC Lease

    Meerdere aanvragen gedaan, meerdere malen gebeld, er werd gezegd dat er teruggebeld zou worden of een terugkoppeling zou worden gegeven, maar tot op heden is er niets gebeurd. In de tussentijd zijn de auto's verkocht aan andere klanten.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Kom je woorden na.

    Begin er niet aan

    Review over LeasePlan

    Zeer slecht. Snap werkelijk niet dat ANWB met Leaseplan samenwerkt.
    Ik had eerst al een auto van leaseplan buiten de ANWB. Bij inlevering gingen ze elk krasje, putje uitvergroten om
    Je een bedrag in rekening te kunnen brengen. Na Veel klachtenmails uiteindelijk gelijk gekregen. Ik op zoek naar een nieuwe auto via lease. ANWB had een mooie actie helaas bleek pas later dat ANWB met leaseplan werkt. De auto moest ik ophalen in Apeldoorn bij die Kia dealer, ik woon in Medemblik hup meteen de eerste 300 km op de teller voor niets ( ik heb een Kia dealer 20 km verderop) vervolgens was de navigatie niet geupdate ( splinter nieuwe auto) ik wist dit omdat mijn straat van rijrichting is veranderd ( al 4 jaar eerder) leaseplan weigerde om deze update uit te laten voeren. ( zij leveren een oud product af) na veel mails en uiteindelijk een slechte review op Google hebben ze actie ondernomen. Nu loopt het leasecontract af. Op een of andere manier is vorig jaar mijn achtergordel beschadigd. Ik moest dit als schade melden. Niet geïnformeerd over dat dit mijn eigen risico zou kosten. Vervolgens wil ik een verklaring van mijn schade vrije jaren hebben. Wat schetst mijn verbazing….. voor de schade aan mijn autogordel ga ik 5! Tredes terugvallen. Buiten proportioneel naar mijn mening. Ze hadden dit ook moeten zeggen bij het melden van de schade. Nu komt de grote grap als ik het restant bedrag van de kosten van het vervangen van de gordel betaal (208€ dus totaal was de vervanging €508 euro…. Dit lijkt mij ook wat prijzig) dan kan ik mijn schade vrije jaren behouden. Leaseplan heeft zijn eigen verzekeringsmaatschappij dus ook hier proberen ze weer een slaatje uit te slaan. Heb nu een klacht ingediend maar daar zal wel niets uitkomen. Dan maar KIFID inschakelen. En overal slechte reviews achterlaten. Begin echt nooit aan leaseplan. ( O ja als je teveel of minder rijdt dan betaal je met terugwerkende kracht een bedrag per maand dus niet per km. Als ze je terug moeten betalen dan gebruiken ze ineens de tarieven die nu gelden dus ongunstig… en krijg je weinig of gewoon niets terug) ANWB stop met deze leasemaatschappij!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze proberen overal geld voor te rekenen

    Begin er niet aan

    Review over LeasePlan

    Zeer slecht. Snap werkelijk niet dat ANWB met Leaseplan samenwerkt.
    Ik had eerst al een auto van leaseplan buiten de ANWB. Bij inlevering gingen ze elk krasje, putje uitvergroten om
    Je een bedrag in rekening te kunnen brengen. Na Veel klachtenmails uiteindelijk gelijk gekregen. Ik op zoek naar een nieuwe auto via lease. ANWB had een mooie actie helaas bleek pas later dat ANWB met leaseplan werkt. De auto moest ik ophalen in Apeldoorn bij die Kia dealer, ik woon in Medemblik hup meteen de eerste 300 km op de teller voor niets ( ik heb een Kia dealer 20 km verderop) vervolgens was de navigatie niet geupdate ( splinter nieuwe auto) ik wist dit omdat mijn straat van rijrichting is veranderd ( al 4 jaar eerder) leaseplan weigerde om deze update uit te laten voeren. ( zij leveren een oud product af) na veel mails en uiteindelijk een slechte review op Google hebben ze actie ondernomen. Nu loopt het leasecontract af. Op een of andere manier is vorig jaar mijn achtergordel beschadigd. Ik moest dit als schade melden. Niet geïnformeerd over dat dit mijn eigen risico zou kosten. Vervolgens wil ik een verklaring van mijn schade vrije jaren hebben. Wat schetst mijn verbazing….. voor de schade aan mijn autogordel ga ik 5! Tredes terugvallen. Buiten proportioneel naar mijn mening. Ze hadden dit ook moeten zeggen bij het melden van de schade. Nu komt de grote grap als ik het restant bedrag van de kosten van het vervangen van de gordel betaal (208€ dus totaal was de vervanging €508 euro…. Dit lijkt mij ook wat prijzig) dan kan ik mijn schade vrije jaren behouden. Leaseplan heeft zijn eigen verzekeringsmaatschappij dus ook hier proberen ze weer een slaatje uit te slaan. Heb nu een klacht ingediend maar daar zal wel niets uitkomen. Dan maar KIFID inschakelen. En overal slechte reviews achterlaten. Begin echt nooit aan leaseplan. ( O ja als je teveel of minder rijdt dan betaal je met terugwerkende kracht een bedrag per maand dus niet per km. Als ze je terug moeten betalen dan gebruiken ze ineens de tarieven die nu gelden dus ongunstig… en krijg je weinig of gewoon niets terug) ANWB stop met deze leasemaatschappij!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze proberen overal geld voor te rekenen

    nooit bij hiltermann

    Review over Hiltermann Lease Groep

    Auto via autokan bij Hiltermann laten financieren. Auto raakt total loss na zeven maanden. Alle kosten (rente en leasekosten) moeten afrekenen die zij normaal in vier jaar zouden hebben gekregen. Geen enkele coulance. Het bedrag hebben zij nu na zeven maanden verdiend ipv in vier jaar. Autokan financiert een nieuwe aanvraag elders, waardoor er ook niks meer mogelijk is qua overname van het contract. Die denken ook alleen maar aan deals sluiten en adviseren dus niet goed, terwijl de situatie duidelijk was.

    Sterke punten
    niet kunnen vinden

    Zwakke punten
    denken alleen en enkel aan geld verdienen

    NIET leasen bij Arval!!!!!!

    Review over Arval

    Om te beginnen is één ster al te veel. Sinds dat Justlease door Arval is overgenomen, is het echt om te janken.

    Toen het nog Justlease was, werkte de app prima, kon ik zelf mijn facturen in zien en mijn km bundels wijzigen. Sinds 2016 tot 2021 ging alles vlekkeloos, tot dat ineens Arval alles over nam.

    Ik kreeg de facturen alleen nog per mail, omdat de app maanden lang (tot op heden!) niet werkt. Ik kan nergens inloggen of mijn km bundels wijzigen. Er werd mij beloofd dat dit geen problemen of extra kosten met zich zou meebrengen.

    In december 2022 en 2023 had ik een geen jaarrekening ontvangen. Tot dat ik in januari 2024 ineens zag dat Arval een bedrag van meer dan €3000,- (!) wilde afschrijven. Zonder enige uitleg of factuur hiervan te ontvangen. Tot de dag van vandaag, 10 mei 2024, ben ik nog steeds bezig met Arval, om een duidelijk antwoord van hen te ontvangen waar dit belachelijke hoge bedrag vandaan gekomen is.

    Telefonisch zijn ze bijna tot niet te bereiken, als je bel sta je standaard 20 a 30 minuten in de wacht. Enige antwoorden die ik krijg, zijn mails met ''Het bedrag is terecht en het moet gewoon betaald worden.'' PARDON?! Wat een walgelijke service!!! Dit ga ik natuurlijk niet zo laten aflopen. En als Arval dit lees, ik hoef geen standaard bericht van jullie met ''Wat jammer dat je een slechte ervaring met ons heb bla bla bla''. Gewoon om te janken dit! Ik ga mijn advocaat erop zetten.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Letterlijk alles

    Helemaal alleen met problemen!

    Review over DirectLease

    Ik had gehoopt geen negatieve review te moeten schrijven omdat de klantendienst heel vriendelijk is en goed bereikbaar maar genoeg is genoeg.

    Mijn wagen (Seat) heeft al van dag 1 problemen met het infotainment systeem. Garage bezoek na garagebezoek is dit nog steeds niet opgelost. Dit wil zeggen soms 10 keer per rit de wagen op en af zetten alsook je gps verliezen op de autosnelweg. We zijn nu meer dan 1 jaar later.

    Mail na mail na mail naar Directlease brengt geen oplossing. De enige oplossing is telkens terug gaan naar de garage. De enige manier om een andere wagen te krijgen is door de garage te laten erkennen dat die niet gemaakt kan worden. Wat een garage nooit zal doen.

    Jammer genoeg voorziet Directlease ook geen vervang wagen, ondanks dat het probleem niet bij mij ligt. Ik had dit niet als optie maar had aangenomen dat dit bij herstel en ongeval was. Maar dit is weinig klantvriendelijk.

    De enige compensatie die ik ontvangen heb is eenmalig een tankkaart van 50 euro.

    Hiermee wil ik anderen doen beseffen dat jullie helemaal alleen staan wanneer er problemen zijn met de wagen. Terwijl ik net van een leasing hoopte dat dit zorgen uit de handen zou nemen.

    Ik tel alvast de dagen af dat ik de wagen opnieuw kan inleveren. Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk om hiermee constant te blijven rijden.

    We zijn nu blijkbaar 68 mails verder in onze communicatie en er is niets hulp.

    Goed punt (vandaar 2 sterren): de facturen lopen wel 100% correct.

    Sterke punten
    De klantendienst is echt vriendelijk en goed bereikbaar

    Zwakke punten
    Ze doen eigenlijk niks om je te helpen en houden zich koudweg aan de regeltjes van het contract.

    Word hier geen klant

    Review over Arval

    Arval heeft Justlease overgekocht. Sindsdien merk je het verschil. Lease niet bij arval

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Doe geen zaken met athlon

    Review over Athlon Car Lease

    Let op deze firma is enkel op winst uit. Bij problemen of service zijn ze niet thuis. Marion staaks wenst niet eens het verhaal aan te horen. Nee is nee. Totaal geen binding met hun klant.

    Sterke punten
    Klant afwimpeling

    Zwakke punten
    Klant contact & service

    Vervangende auto betalen

    Review over Arval

    Ik lease een auto prive via Arval Incl.
    Vervangende auto.
    Op 14 februari een schade laten repareren.
    Hier kreeg ik een vervangende auto voor 1 dag voor.
    Tot mijn grote verbazing krijg ik voor de maand april een rekening van 699 euro voor de kiezen.

    332 euro maand lease
    225 euro eigen risico
    142,73 euro gebruik vervangende auto.

    Het hoeft geen betoog dat ik hier niet mee akkoord ga ondanks dat het bedrag inmiddels van de rekening is gehaald.
    Ik heb gebruik vervangende auto in mijn contract staan en dan verwacht ik daar geen rekening voor..
    Want dan neem ik nooit meer een vervangende auto.

    Financiële afdeling van Arval is chronisch onbereikbaar doordeweeks en in het weekend gesloten.

    Sterke punten
    De auto

    Zwakke punten
    Chronisch onbereikbaar
    Factuur zonder duidelijke uitleg waarom.
    Aparte kosten voor dingen die in je contract staan

    Zo triest

    Review over Hiltermann Lease Groep

    Door een vervelende ervaring heb ik helaas besloten afscheid te nemen van Hiltermann Lease, hetgeen concreet betekent dat ik het volledige aflossingsbedrag inclusief rente moet betalen om van het contract af te komen (boetevrij hahaha).
    Nu dit alles netjes is gedaan en geregeld zou Hiltermann mij moeten voorzien van de vrijwaringscode van mijn huidige auto zodat ik weer kan genieten van mijn nieuwe auto, echter HET OPSTUREN VAN DEZE CODE DUURT VIJF TOT ZEVEN WERKDAGEN!!!
    Natuurlijk even gebeld en netjes gevraagd of ik de code kan krijgen, dan krijg je als antwoord dat dat helaas niet kan want het staat nu eenmaal in het contract en het zijn de procedures.
    Zo triest… ben blij dat ik weg ben.

    Sterke punten
    Procedures volgen

    Zwakke punten
    Onnodig procedures volgen

    klant verraders zijn ze

    Review over LeasePlan

    mijn prive gegevens (klant) doorgeven aan derden, toen heb ik leaseplan een paar keer gebeld gingen ze ontkennen, nee dat mag niet...blabla...
    Derde partij gevraagd, hoe komen jullie aan mijn prive gegevens? van leaseplan!
    toen heb ik een klacht ingediend waarom jullie gaan ontkennen? ik hoorde van leaseplan "DAT MOCHTEN WE DOEN" toen dacht ik;ze zijn idioten ik moet andere leasemaatschappij vinden.

    Sterke punten
    daarom leaseplan revieuws is laag!
    opdon...

    Zwakke punten
    Veradeers, slechte service live chaten, onfatsoenlijke medewerkers en nog meer

    Kijk uit voor 'vertrekboete'!

    Review over LeasePlan

    Helaas een slechte ervaring gehad met Leaseplan bij het inleveren van de private lease auto (via de ANWB). Bij het inleveren zijn mini krasjes en deukjes geconstateerd die na 5-6 jaar rijden erbij horen bij een auto. 'Schades' die je met het blote oog nauwelijks ziet. Alsnog kregen we een schadeberekening van een paar duizend euro. Hier hebben ze dan meerdere malen het eigen risico voor gerekend, waardoor ik €600 moest betalen.

    Ik was het niet eens met de bedragen die worden genoemd om de schade te herstellen en ben langs meerdere bedrijven gegaan om dit na te gaan. Allemaal zeggen ze: de schadebedragen zijn buiten proportie. Dus ik heb contact opgenomen met Leaseplan, maar er was geen enkele coulance of begrip te vinden bij de medewerkers van het bedrijf. Er is veel mailcontact geweest met meerdere afdelingen, maar niemand kon (of beter gezegd: wilde) iets doen. Ik moest het maar gewoon betalen, want anders komen er aanmaningen en krijg je een BKR registratie.

    Het grappige is dat deze schades überhaupt niet worden gerepareerd. Ze worden gezien als 'winstverlies' voor de leasemaatschappij, omdat naar hun zeggen het bod van degene die de auto opkoopt lager is door de schades (dit is tegen mij gezegd via e-mail). De grootste onzin voor dit soort mini-gebruikssporen, maar wel makkelijk verdiend zo. Let dus op als je bij Leaseplan een auto neemt: je krijgt zowat geheid een 'vertrekboete' als je de auto inlevert.

    Naast dit gebeuren heb ik ook meerdere keren gehad dat een schade niet gerepareerd mocht worden door een dealer, omdat dit nog niet goed in het systeem van Leaseplan stond (terwijl ik dit wel had opgestuurd of over had gebeld). Bijna elke keer als ik contact moest opzoeken ging het dus moeizaam. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik raad het dus af om ooit een auto te leasen bij Leaseplan. Dus ook niet bij de ANWB, want zij werken samen met dit bedrijf. ;)

    Ontiegelijk slecht

    Review over Arval

    Ontiegelijk slecht kwa communicatie. Ook onmenselijk manier van handelen en zeer slecht bereikbaar. Financiële afdeling zit blijkbaar van 9 tot 5 in vergadering.

    Wij betalen onze premie altijd netjes en optijd. Tijdens jaar afrekening kregen wij lekage en hadden de premie gewoon betaald en vroegen ons af of jaar afrekening misschien met een maand later kon vanwegen de verzekeringsmaatschappij die dan geld uitkeert.

    Er werd meteen gewezen naar de kleine letters in contract en dat ik aan contract dienst te houden. Anders worden er andere stappen ondernomen.

    Auto is helemaal prima maar met arval zijn wij helemaal klaar.

    Sterke punten
    De auto

    Zwakke punten
    Al benoemd

    Al jarenlang tevreden

    Review over SmiLease

    Al jarenlang klant bij SmiLease en wordt altijd op correcte wijze door hen behandeld. Snelle reacties en flexibel met voorwaarden. Daarnaast heeft SmiLease een ruime voorraad aan auto's. Nuchter bedrijf en erg klantvriendelijk.

    Sterke punten
    Snelle reactiesnelheid, persoonlijk en flexibel

    Zwakke punten
    Alleen een vestiging in Leek