Nieuwste Reviews

LeasePlan - Oplichtingspraktijken leaseplan

1

Review:
met plezier gereden in de leaseauto, tot het moment dat je hem in gaat leveren. deze ingeleverd bij een aangewezen schade expert, waar een klein butsje in de deur werd geconstateerd zonder lakschade wat volgens het schadebedrijf binnen de norm valt. hier is een foto van genomen en voor getekend. nu komt leaseplan na een aantal dagen met een rekening voor de schade en spuitkosten omdat zei vinden dat het niet binnen de norm valt. kosten hiervan bijna €300,00. Schade wordt niet gemaakt bevestigd de zeer arrogante medewerker van leaseplan maar je mag wel betalen. ook zat er meer schade aan de auto en dikke km extra op de teller maar dat wordt ons niet aangerekend. schandalig dat als je een auto inleverd, nagekeken wordt door een schadeexpert die leaseplan bepaald dat naderhand leaseplan er niet mee accoord kan gaan en je gewoon een rekening stuurt. nooit meer leaseplan met deze oplichtingspraktijken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Arrogante medewerkers, niets oplossen, tis allemaal niet hun probleem

Marcel beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden

Terberg Leasing - Zeldzaam slecht

0

Review:
Terberg leasing geeft leverdatum af maar 3 maanden later nog geen auto geleverd. Dealer doet beloftes maar komt afspraken niet na. Afdeling afleveringen geeft niet thuis. Afdeling commercie is druk met duiken en wegmanagen. Wanneer je aangeeft auto te willen annuleren weten ze wel snel aan te geven wat annuleringskosten zijn maar afleverdatum auto kunnen ze nog steeds niet geven. Onbetrouwbaar en volledig slecht bedrijf

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Afspraken niet nakomen, klantonvriendelijk, etc

Ron beveelt Terberg Leasing NIET aan bij vrienden/bekenden

Hiltermann Lease Groep - Waardeloos bedrijf

0

Review:
Ben nu 5 jaar klant bij dit tuig. Ze doen maar wat, denken alles te kunnen maken. Ze komen afspraken niet na, hebben een vreselijk slechte afdeling interne post omdat ze blijkbaar nooit iets kunnen vinden. Fout ligt nooit bij Hiltermann maar altijd bij de klant. Laten je opdraaien voor kosten die komen door fouten van Hiltermann. Ik walg van al deze misselijk makende mensen die er zelf geen bal van begrijpen. Wat een wanstaltig slecht bedrijf met enkel mensen in dienst die alles hebben geleerd op een cursus maar zodra het iets anders gaat dan geleerd dan raken ze volledig de weg kwijt. Management van niks en louter en alleen niet capabele mensen om blijkbaar vacatures op te kunnen vullen. Nog nooit zo slecht geholpen en voorgelicht dan door Hiltermann Lease. Wat een drama. Denk na voor je met dit bedrijf in zee gaat.

Sterke punten:
nul

Zwakke punten:
communicatie
management
klachtenafhandeling
administratie
rekenen
bedrijfsvoering
interne post

Kimo Wolff beveelt Hiltermann Lease Groep NIET aan bij vrienden/bekenden

Dealerleasing.nl - Beunhazen

1

Review:
Slechte service.
Kosten opjagen.
Kleine lettertjes beleid.
Moet eigen risico van de tegenpartij betalen???
Teveel betalen voor wat je krijgt.
Ik zal nooit meer daar leasen!

Sterke punten:
Je om de tuin leiden.

Zwakke punten:
Eerlijk zijn.

Steve beveelt Dealerleasing.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

MijnDomeinAuto - Alles behalve snel en transparant

0

Review:
Een aantal maanden geleden een auto besteld met een verwachte levertijd van 4 weken. Na 5 weken contact opgenomen via mail om te vragen waar de bestelling bleef.

Ze konden me vertellen dat de verzekeringscheck (bij externe partij Experion) langer duurde dan normaal. Waarom dat precies was wisten ze niet. Vreemd, dat je gegevens van personen zomaar verstrekt aan derde partijen en vervolgens niet weet wat de werkwijze van die partij is.

Nogmaals verduidelijking gevraagd, geen reactie op gekregen. Na een week een herinnering gestuurd. Weer geen antwoord. Maarr... - tromgeroffel -... de aanvraag werd een dag later door Mijndomein gecanceld en weer zonder transparante reden. In totaal heb ik 9 weken op de aanvraag gewacht en nooit meer reactie gekregen op de vraag waarom de auto is gecanceld.

Ronald beveelt MijnDomeinAuto NIET aan bij vrienden/bekenden

LeasePlan - Waardeloos

1

Review:
Midden in een contrac jaar krijg ik een factuur van enkele honderen euro’s. Omdat leasplan denkt dat ik niet uitkom met mijn km. Wanneer ik uitleg dat deze verhoging van km tijdelijk is door een vakantie wordt hier niet naar geluisterd . Intussen sta ik zelf onder mijn contract uren me krijg het teveel betaalde niet teug . Al direct na 6 maanden 12.50 verhoging tarief wegens verzekeringen . Wanneer ik vraag maar een specificatie krijg ik deze niet . Reparaties moet op verschillende locatie . Dus banden bij een banden boer , ruitenwissers bij de kwitfit . Ik melde een schade , direct kreeg ik een telefoontje dat het advies was deze niet uit te voeren want zou bij inleveren van auto toch niet doorgerekend worden omdat het zo klein is. Mijn collega leverde een audit in bij leaseplan en kreeg een na rekening van 1300 euro voor allemaal kleine krasejs . Daardoor vroeg ik even of dit op mail gezet kan worden , daar wacht ik nu nog op! Auto was ook 1 maand geleverd zonder tussentijdse oplossing . In april gaat auto terug , ik maak mij nu al zorgen over het inleveren .

Sterke punten:
Kan ik niet bedenken.

Zwakke punten:
Zo beetje alles , zeer klant onvriendelijk . Te veel kleine letters contract die vooral in voordeel Leasplan zijn .

Marieke beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden

ZuidWest Lease - OPLICHTERS

0

Review:
Oplichters
NIET ZAKEN MET DIT BEDRIJF DOEN DIT ZIJN OPLICHTERS!!!

Maja kreme beveelt ZuidWest Lease NIET aan bij vrienden/bekenden

Jos Van Boxtel - Zó hoort het!

0

Review:
Tweedehands auto gekocht, in principe zonder garantie. We werden het eens over de prijs en over de zaken die nog gerepareerd moesten worden. Bij aflevering bleken een paar dingen op eigen initiatief vervangen te zijn (2 banden; keurig!) en een kleine dingen nog niet helemaal in orde. Daarvoor werd meteen een financiële compensatie geboden (prima!). Achteraf bleek dat ook de achterbanden vervangen hadden moeten worden. I.v.m. de afstand werd geregeld dat het door een plaatselijke dealer gedaan mocht worden. De rekening werd zonder morren door Van Boxtel betaald.

Wat mij betreft: een prima garagebedrijf waar men nog snapt hoe het werkt! Prima service!

Bert Mulde beveelt Jos Van Boxtel aan bij vrienden/bekenden

LeasePlan - Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

1

Review:
Wat een logge en stroperige organisatie is dit... Totaal niet klant en servicegericht. Nu al 2x discussie omdat ik telefonisch een afspraak heb gemaakt voor onderhoudsbeurt bij de merkdealer. Dat mag niet (meer)? Je moet je onderhoud plannen via de portal van LeasePlan. Nou 3x raden... Je dealer is onvindbaar in de portal. Uitleg van LeasePlan is dat deze dealer dan op de desbetreffende datum geen slot vrij heeft. Nou geen enkele datum die je kiest, maakt dat je de keuze krijgt voor merkdealer. Alleen de Profiles, Bosch en lokale autoboeren komen naar voren met maar 1 reden; uitgeklede contracten door LP.

Na escalatie dat ik met mijn auto naar de merkdealer wil (die notabene gewoon onderhoud mag uitvoeren want contracten met LeasePlan), krijg ik als laatste uitleg dat het niet mijn auto is... No shit sherlock, maar als ik er toch niets over te zeggen heb, dan geef me ook "geen keuze"...!!!

Verder bij eerste winterbandenwissel (je moet eerst banden bestellen, want dit kan ook niet bij je dealer) naar de bandenboer die ook met uitgeknepe contracten de band van de velg ragt om er uberhaupt nog iets aan over te houden. Er was uitlijnen noodzakelijk omdat mijn stuur niet geheel recht stond. "Ja meneer, dan moet u eerst een afspraak maken bij LeasePlan". En daar komt ie weer; de portal... Ik kan dus nog een keer terugkomen om uitlijnen uit te laten voeren, terwijl de bandenboer gewoon tijd heeft. De bandenboer voert niets uit zonder een afspraak.

Sterke punten:
Ontkennen, niet luisteren naar een klant.

Zwakke punten:
Je bent gewoon een nummertje, zoek alles maar uit via die klote portal.

Bart beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden

LeasePlan - Slechte service en klantonvriendelijk

1

Review:
5 jaar heb ik zonder enige echte irritatie van uw diensten gebruik gemaakt. Alleen de reeks excel bestanden en incasso's is een teken van een rommelige administratie, maar de service is verder ok. Tot dusver geen problemen en op basis daarvan een licht positief beeld.

Dit is echter compleet teniet gedaan door de manier waarop er de laatste maand is gehandeld door LeasePlan. Doordat de reparatie van de auto te duur bleek te zijn voor de resterende periode van het leasecontract is er besloten dat het niet reëel is om het contract nog langer door te zetten. Dit begrijp ik volledig. Echter wisten jullie me dit mede te delen door aan het einde van de dag een email toe te sturen. Wat is jullie verwachting? Dat iemand na 17 uur nog even iets kan regelen voor de volgende dag? En dat iedereen zijn email direct leest, dus direct op te hoogte is? Dit getuigt van complete desinteresse en gebrek aan service. Een simpel telefoontje had hier al heel veel kunnen betekenen, maar dat is te veel service voor LeasePlan richting ex-klanten. Zoekt u zelf maar uit hoe u morgen bij uw klanten komt, dat is niet ons probleem. "U heeft nog spullen in uw auto liggen; die kunt u toch even op gaan halen? Doe dit wel snel want de auto zal binnenkort bij de dealer worden opgehaald". "U heeft uw reservesleutel nog in uw bezit omdat de inleverprocedure niet is doorlopen; die kunt u toch wel even bij de dealer af komen geven?" Ook hier weer slechte service en compleet gebrek aan mee denken met de klant. Hoe denk je dat ik van Oss naar Den Bosch kom als jullie plotseling het lease contract beëindigen?

Ik heb LeasePlan wederom gebeld over de sleutel en deze keer wisten ze me te vertellen dat het ook mogelijk was om de sleutel op te sturen. Het adres waar de sleutel naar toe moet worden gestuurd, werd wel via de email toegestuurd. Natuurlijk geen email ontvangen en opnieuw moeten mailen om alsnog het adres te krijgen.

Ik heb inmiddels ook een klacht bij LeasePlan neergelegd. De automatische reactie op de klacht geeft aan dat er binnen een paar dagen een reactie op de klacht komt of dat er contact wordt opgenomen. Natuurlijk wordt dit niet gedaan, want service is namelijk geen onderdeel van het pakket voor (ex-)klanten.

Het is nu nog maar afwachten of de reeks aan incasso's en Excel bestanden die de komende maanden nog gaan volgen een goed overzicht gaan geven over de uiteindelijke eindafrekening. Een totaal factuur is te veel gevraagd.

Al met al genoeg reden om in de toekomst zeker geen zaken meer met LeasePlan te doen en deze ervaring ook zeker te delen met collega's en vrienden.

Sterke punten:
Redelijke berijdersservice gedurende looptijd leasecontract.

Zwakke punten:
Slechte berijdersservice zodra contract eindigt.
Geen reacties op klachten.
Incompetente helpdesk medewerkers die van alles beloven en niet nakomen.
Slechte kosten administratie en afhandeling.

WSchelleke beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden