• Eind december heb ik een nieuwe hyundai besteld bij leaseplan via de anwb. De levertijd hiervoor was 8-12 weken.. Na de 2 weken bedenktijd krijg ik de melding dat de verwachte levertijd in week 18 zou zij. Dit is al meer dan 6 weken langer dan de uiterlijke verwachte levertijd. Nu heb ik al een paar keer gebeld om te vragen of er al een update beschikbaar is. Ik kreeg te horen dat dit nog onveranderd is en de auto na alle waarschijnlijkheid begin mei gewoon wordt geleverd. Vorige week nogmaals gebeld. Aangezien ik een vitaal beroep heb en op dit moment nog dagelijks met de metro naar werk ga begin ik mij hier onveilig bij te voelen. Dus heb ik gemeld dat het van groot belang is dat de auto niet nog meer vertraging oploopt. Hier konden ze niets aan doen en annuleren zou hoge kosten met zich mee brengen. Ook wordt er niet meegedacht met alternatieve oplossingen zoals het wijzigen naar een auto met een minder lange levertijd of kosteloos annuleren behalve een voorloop auto via de anwb welke 2x zo duur is. Na aandringen gingen ze uitzoeken of de auto wel echt in week 20 geleverd wordt en ze zouden mij dan bellen mocht er iets gewijzigd zijn en dan de mogelijkheden bespreken. Vanochtend krijg ik doodleuk een mailtje dat de verwachte levertijd is aangepast naar week 22. Nu moet ik dus nog een maand langer mijn eigen veiligheid op het spel zetten door dag in dag uit in het openbaar vervoer te stappen en grote kans dat de auto ook niet in week 22. (23 weken na bestelling) wordt geleverd. Kan iemand mij vertellen wat mijn rechten hier in zijn? Van mij krijgt leaseplan nu al 2 sterren en dat nog voordat mijn auto is geleverd, voor de lange levertijd en slechte klantenservice. Dit kan nog omlaag of omhoog mocht er (g)een gepaste oplossing komen.

    Sterke punten
    Nog niet opgemerkt

    Zwakke punten
    Levertijd en service/empatisch vermogen

    Door Nick op 4 april 2020 Reageer

  • Nu wij geld terug krijgen worden we vreselijk slecht en onbeschoft behandeld. Ik heb het gesprek opgenomen en ze noemen het bedrag wat wij terug krijgen maar een paar tientjes die niet de moeite waard is... het gaat om 169,- euro.
    De hoorn wordt er opgegooid door een dame waarvan ik denk dat die niet alles op een rijtje heb.

    Vreselijk slecht bedrijf, we zijn al 3 maanden met ze bezig en maken fouten keer op keer.

    Nooit meer leasen wij hier een auto!

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Onbeschoft en onbekwaam personeel
    Teveel verschillende afdelingen, waardoor we weken op 1 papiertje moeten wachten of handtekening.

    Door nathalie simonis op 1 april 2020 Reageer

  • Totale chaos in dit bedrijf ... nooit meer ...

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    administratief een chaos daar... non competent . niet mee in zee gaan...

    Door nicholas hartley op 26 maart 2020 Reageer

  • Na een Lease periode van 3 jaar kon ik de auto overnemen tegen handels/boekwaarde is mij medegedeeld.
    In goed vertrouwen heb ik hiermee ingestemd totdat ik er achter kwam dat ik in vergelijking met soortgelijke dealers veel te veel heb betaald. Auto kreeg ook geen garantie ivm de zgn handels/boekwaarde.
    Bij opvraag van het service rapport bleek de auto minimaal onderhouden te zijn. Vandaar na overname direct gebreken en veel onderhoudskosten
    Kokkeler was geenszins bereid mij tegemoet te komen en er loopt momenteel een Rechtszaak ivm hun oplichtingspraktijken.
    Wolven in schaapskleren zijn het of witteboord criminelen!

    Sterke punten
    GEEN!

    Zwakke punten
    ze maken misbruik van je vertrouwen
    wel verkopen maar geen goede afhandeling
    Etc
    Etc...

    Door Lochan op 25 maart 2020 Reageer

  • wij zijn zeer te spreken over ABC Autolease, uit Rotterdam gekomen om auto's te bekijken en het was zeker de moeite waard. Wij zijn geslaagd bij ABC Autolease!

    Sterke punten
    klantvriendelijkheid

    Door himmet op 17 maart 2020 Reageer

  • het personeel hielp ons goed ze vervulde onze wensen.

    Sterke punten
    goede aandacht

    Door jelgen op 12 maart 2020 Reageer

  • alle autos die er stonden zagen er goed uit. hoe de foto's zijn zo zijn de auto's in het echt ook.

    Sterke punten
    veel aanbod

    Door hendrik op 12 maart 2020 Reageer

  • er staan heel veel auto's, de auto's hebben allemaal een goede prijs en zijn mooi.

    Sterke punten
    hun grote voorraad en klantvriendelijkheid

    Zwakke punten
    koffie ruimte

    Door kadir op 12 maart 2020 Reageer

  • Sinds augustus 19 private lease auto ingeleverd. Schade laten maken. Geprobeerd via Waarborgfonds is niet gelukt, te laat ingediend (hoorde ik vandaag 10 maart 20)

    Schade laten repareren aan achterbumper, vlak voor inleveren. Bij Schadenet namen ze paar krassen op zijkant ook gelijk mee. Mooi denk je dan.

    Wat blijkt, dit worden als 2 verschillende schades gezien en dus dubbel eigen risico van E 300. Hierover kreeg ik dus 9 maart 20 ineens een factuur voor eigen risico nog te betalen.

    Leaseplan had intern wat fout ingeboekt, werd gezegd. De schade van dit en van dat geboekt op weet ik veel.....

    Geloof maar niet dat Leaseplan je tegemoet komt. Niks, nada.

    De klant staat niet voorop bij Leaseplan. Ach! Dit kunnen ze uiteraard doen, macht regeert.

    Tenenkrommend slechte service en klantvriendelijkheid komt Leaseplan ten deel. Heel triest

    Zwakke punten
    Slechte service en niet klantvriendelijk

    Door Ed op 10 maart 2020 Reageer (3 reacties)

  • Als je contract wil afsluiten zijn snel en behulpzaam. Tijdens het contract is service en contact super slecht.op het einde van het contract bellen ze wel voor verlenging of overname van de auto. mijn contract liep bijna af en moest alles zelf regelen! Eindelijk de afrekening ontvangen nu nog op mijn geld wachten...moet je zelf voor bellen en dan gaan ze het over 2 weken wel eens terug storten kreeg ik vandaag te horen maar als je moet betalen dan melden ze zich wel. communicatie en afhandeling is slecht, mail reageren ze niet, ze beloven vanalles maar komen niks na. Nooit geen justlease meer voor mij meer nadelen als voordelen!!!

    Sterke punten
    Contract verkopen

    Zwakke punten
    Slechte communicatie en afhandeling, reageren niet of nauwelijks!!! Slechte service

    Door Sylvia op 4 maart 2020 Reageer

  • Voor de aanschaf van een personenauto zijn wij uit Tilburg komen rijden en dat was de moeite meer dan waard. wij zijn uiteindelijk ontzettend tevreden met dit bedrijf.

    Sterke punten
    goede service en bovenal vriendelijke mensen.

    Door Michael op 28 februari 2020 Reageer

  • naast de persoonlijke aandacht vinden wij ook het assortiment en de service uitstekend.

    Sterke punten
    Assortiment en service zijn uitstekend.

    Door Petra op 28 februari 2020 Reageer

  • Algehele indruk is goed. Waarbij wij vooral de persoonlijke aandacht en service willen benadrukken.

    Sterke punten
    persoonlijke aandacht
    service

    Door Heinz op 28 februari 2020 Reageer

  • Goede service en ruim assortiment. de koffie mag beter

    Sterke punten
    service en assortiment

    Door Sharda op 28 februari 2020 Reageer

  • Voor een nieuwe medewerker huurden we ca 5 maanden een Renault Megane Estate. Na een slechte ezullen rvaring eerder met een shortlease elders werden positief verrast door dit bedrijf. De medewerkers doen echt hun best voor je, ze komen hun afspraken na, de tarieven zijn redelijk en de auto die we leasten was in prima staat.
    Een volgende shortlease zullen we zeker weer onderbrengen bij VWP.

    Sterke punten
    Behulpzaam
    Snel
    Betrouwbaar
    Goede auto
    Redelijke prijzen

    Door Han op 26 februari 2020 Reageer

  • Boeven zijn het .

    Door Roger op 24 februari 2020 Reageer

  • Op 11 dec 2019 een auto aangevraagd. Levertijd op de site is 2 tot 4 weken, ik herhaal 2 tot 4 weken. (Uiteindelijk 13 weken) Dus ik dacht top! Ik woon in Amsterdam en had een parkeervergunning toegewezen gekregen. Daarom een auto aangevraagd. Zelf gebeld wanneer hij geleverd zou worden. In dec geven ze niets meer uit. Ok, dus eind januari. Das dus 6 weken. 2 januari een e-mail met levering 14 februari. Wat?? ok nou ja ff geduld hebben. Kreeg een brief van de gemeente dat ik mijn parkeervergunning moet activeren voor 20 feb 2020, maar dat kan niet zonder kentekenbewijs. Het is inmiddels 7 feb. Niets gehoord van athlon, Dus bellen met Athlon. Nee degenen die erover gaat is er niet. Kun je een notie achter laten? nee hij werkt zijn mail af op datum. Kun je dan op urgentie zetten. Nee. Wat? Is dit klantenservice? Ok maandag gebeld, nee ja sorry hij komt pas 21 februari? Wat???? Ik in de stress, want geen parkeervergunning dan betaal ik me scheel aan parkeergeld en dat kan ik niet betalen, dus heb ik niets aan de auto. En zit er nu 3 jaar aan vast. Uitstel gekregen van de gemeente, die werken wel mee en kunnen zich inleven, maar ja kan niet veel langer duren! Ik heb athlon nog een keer gebeld, ze uitgescholden, ja uitgescholden idd, waarom het zo lang duurt en waarom zij niets communiceren! Nee maar hij komt echt 21e. Ze leven zich niet in of regelen niet iets anders. Ik zei ik wil die auto niet, omdat jullie de zaak hebben nagelaten en niets gecommuniceerd hebben, niet inleven in mij situatie en waarom ik in de stress ben.
    Ik kreeg per mail de optie om er kosteloos van af te zien, dus ze kunnen het wel. 18 feb zou ik iets te horen krijgen.
    Het is 15:40 uur 18 feb. Niets gehoord, e-mail gestuurd. Ja nee je stond op mijn lijst! Ja ja!
    Nee de auto komt pas 27 februari en het duurt 5 dagen voor alles is geregeld! Dus wordt pas begin maart. WTF ik uit mijn dak! Serieus? Ja we hadden een mail gestuurd dat hij 6 maart pas kwam. Nee die heb ik niet ontvangen en vorige keer heb je daar niets over gezegd. Ja het duurt zo lang omdat het carnaval is. Wat ik heb de leverancier zelf gesproken die zitten in Hillegom, das in Zuid-Holland. Daar vieren ze geen carnaval, of in ieder geval niet zoals in het zuiden. Dus gelul!!!
    Ik zei ik ga de gemeente bellen en dan laat ik weten of het doorgaat. Nee zegt hij dat bepalen wij.
    Nou hebben zij het opgezegd, gelukkig! Geen inlevingsvermogen en geen oplossing zoeken.
    Bij mijn vorige werk leasede ze via athlon, toen had ik een auto binnen 5 dagen. Dus als particulier ben je niets waard.

    Zwakke punten
    Niet communiceren, geen inlevingsvermogen en geen oplossing zoeken. Meteen met hakken in het zand

    Door FB op 18 februari 2020 Reageer (1 reactie)

  • Zeer prettige sfeer, ruim assortiment en leuke medewerkers.

    Sterke punten
    prettige sfeer
    ruim assortiment
    leuke medewerkers

    Door Jaron op 12 februari 2020 Reageer

  • Goede service en ruime keuze

    Sterke punten
    service
    keuze

    Door Xing op 12 februari 2020 Reageer

  • Mijn dochter heeft mijn privatelease auto die ik via yourlease had afgesloten na 2 jaar en 2 maanden ingeleverd. Ene Patrick hielp haar. Direct werd een te verwaarlozen kras onder aan de bumper gesignaleerd. Op grond daarvan wordt het hele eigen risico van €295 ingehouden. Het excuus was dat de auto wel meer krassen had, maar hij alleen deze zou berekenen. Alsof bij een auto van 4 jaar oud geen gebruikerssporen te vinden zijn en elke kras €295 zou kosten!!! Lang verhaal kort. Reken bij inlevering van de auto er niet op dat het eigen risico wordt terugbetaald. Is voor hun verkapte inkomsten.

    Sterke punten
    Kunnen redelijk snel leveren

    Zwakke punten
    Je krijgt NOOIT je eigen risico terug omdat ze altijd wel enigerlei vorm van schade vinden.

    Door Brigitte Moratis op 12 februari 2020 Reageer

  • 7 jaar klant en net de derde auto bij dit bedrijf besteld. Ben benieuwd hoe lang ze nog blijven bestaan. Afspraken worden niet nagekomen, er wordt slecht met je gecommuniceerd en er worden echt fouten gemaakt. Je tegemoet komen doen ze ook niet, want een vaste klant bestaat niet voor dit bedrijf. Als ik deze week niet had gebeld was de auto niet eens besteld geweest. Ook het voordeel van 951 euro zie ik niet terug en dat beloofd om mij te houden als klant! .....tja en de verkoper Sam kan er niets aan doen, hij moet alles overleggen met zijn manager. Dit is niet het management wat je als bedrijf wilt. Directeur Justlease open je ogen, dit kost klanten!! Mijn advies aan toekomstige klanten, ga naar een ander bedrijf.

    Sterke punten
    De garage voor het onderhoud is top en in de buurt

    Zwakke punten
    Zie tekste

    Door Rene op 12 februari 2020 Reageer

  • Buiten het feit dat je een uur naar een telefoonnummer aan het zoeken bent.
    Mag je met je schade of onderhoud niet naar de erkende dealer of herstel bedrijf naar keuze. (Waar je BVA altijd al komt).
    Daarnaast wordt je vaak niet goed of al te netjes geholpen.

    Sterke punten
    Niet gevonden

    Zwakke punten
    Zie boven genoemde opmerkingen

    Door Edwin op 6 februari 2020 Reageer (1 reactie)

  • Daar sta je dan. Iemand is tegen je auto aangereden. Veel blikschade en dat niet alleen. Ook klachten bij mij en mijn dochter.
    En dan begint het. Contact opnemen met Athlon. Situatie uitgelegd de mededeling heb je een schade formulier dan graag met spoed mailen. Ik heb uitgelegd dat er ook klachten zijn bij mij en mijn dochter. Helaas daar kunnen wij niks mee. Dat mag je zelf oplossen klonk het... uh ik ben hiervoor verzekerd. Ja maar doen we niks mee???!!
    Vervolgens wordt er 300 euro in rekening gebracht vanwege de schade. Eigen risico. Alleen ik heb geen schade veroorzaakt. Nee maar wij brengen dit in rekening tot de tegenpartij heeft uitbetaald... dit kan lang duren en tot die tijd moet jij 300 euro voorschieten. Dit staat wellicht in de.m voorwaarden maar slaat natuurlijk nergens op. Als je dr schade zelf veroorzaakt prima dan dien je te betalen. Maar niet als iemand anders mijn auto in rijdt.
    Als je vervolgens vraagt naar het schadenummer dan wordt dit niet gegeven. Starre en onsympathieke medewerkers.
    Jammer....

    Sterke punten
    /

    Zwakke punten
    Slechte service. Totaal niet klantgericht of meedenken.

    Door Van op 6 februari 2020 Reageer

  • Geen enkele afspraak wordt nagekomen. Slechte communicatie. 4 dagen mijn auto kwijt geweest terwijl afgesproken was de APK in 1 dag te doen. Heeft me uren gekost met o.a. iedere keer voor niets heen en weer rijden.

    Door J. op 5 februari 2020 Reageer

  • Afgelopen week de auto naar de "dealer" gebracht. Zelfs dat was al een uitdaging op zich. Als je een merk auto aanschaft verwacht je toch ook de service bij de merkdealer uit te laten voeren. Nee hoor!, bij leaseplan niet. Bij de oplichters van leaseplan mag je eerst inloggen op je "mijn leaseplan" omgeving. Hier kan je je postcode invoeren om de dichtstbijzijnde "dealer" te selecteren. Niet dus! Ik kom terecht bij een profile of een Bosch car service punt wat 4 x zo ver van mijn huis is als de echte merkdealer(deze zit echt om de hoek). Hierop bel ik naar de echte merkdealer om te vragen hoe dit zit. De uiterst behulpzame service adviseur meld mij ; Nee meneer, Uw auto heeft een service nummer en u moet via uw "mijn leaseplan" een aantal keren opnieuw inloggen of bellen met leaseplan als u echt bij ons de auto wilt brengen. Ik heb hierop 4 x opnieuw ingelogd op deze waardeloze "mijn leaseplan" site.,voordat ik eindelijk de "Echte dealer" kon selecteren. Gelukkig kon ik daar binnen 2 weken terecht en dus netjes een afspraakbevestiging ontvangen. s'morgens om 8 uur de auto bij de "echte dealer" gebracht. Om 16.00uur kon ik de auto weer ophalen.. Het mocht ook eerder als ik dat wilde. 16.00uur was voor mij prima. Aan het einde van de middag was ik bij de dealer om de auto op te halen. Dezelfde service adviseur kwam gelijk naar mij toe en begon uit te leggen wat er aan de auto gedaan was. Aangezien ik het ene jaar meer rijd dan het andere wisselt het aantal kilometers nog wel eens. Deze keer kwam ik voor een 90000km beurt. De km stand was 82000 km dus ik had maar 22000km gereden na de vorige beurt. Ik ga er dus van uit dat de auto een grote beurt krijgt net zoals vorig jaar toen ik wel 30000km had gereden. Ik wil n.l. Maar 1 x per jaar naar de garage omdat mij dit ook gewoon kostbare tijd kost. Van leaseplan mocht er nu geen grote beurt worden uitgevoerd, maar wel een kleine beurt. In dit geval een beurt waar normaal gesproken het interieurfilter vervangen dient te worden. Nee hoor mijnheer, van leaseplan mochten wij het interieurfilter niet vervangen. Dit moest van de totaalkosten afgehaald worden inclusief de kosten voor het vervangen van dat filter. Dus eigenlijk is er niet veel gebeurt vroeg ik? Nee zegt de service adviseur. Alleen een controle van de auto en alle vloeistoffen zijn gecontroleerd en de bandenspanning is gecontroleerd, alsmede de remmen en de dingen die voor uw veiligheid van belang is. Bijzonder vreemd zeg ik tegen de service adviseur. Hij beaamt dit maar verklaart dat dit bij leaseplan de normale gang van zaken is. Dit heb ik dus inderdaad dus al vaker gehoord van meerdere medewerkers van mijn bedrijf. Ik ben longpatient dus voor mij is het vervangen van een interieurfilter dus echt van belang bij het onderhoud van mijn auto en dit meld ik ook bij de service adviseur, waarop hij direct een monteur bij zich roept en aan de betreffende monteur vraagt ; Wil jij voor mijnheer nog even snel een nieuw interieurfilter plaatsen in de auto? De monteur vroeg mijn sleutel en nam mijn auto nog even mee naar de werkplaats om er alsnog een nieuw interieurfilter in te zetten. Wij vervangen dit filter wel als service voor u meneer zegt de service adviseur.
    Helaas zult u nu wel over ongeveer 5 a 6 maanden weer terug moeten komen voor de volgende onderhoudsbeurt. Inderdaad, helaas wel zeg ik. Kortom... Bijzonder slechte service van leaseplan. Totaal niet klantgericht en ook naar de merkdealer toe ontzettend negatief. De merkdealer denk n.l. wel aan hun klanten. Ik betaal per maand een behoorlijk bedrag en verwacht dan ook dat de auto volgens de gegevens van de fabrikant wordt onderhouden. Niet bij een of andere universeel garage. Zoals ik in alle andere negatieve beoordelingen al lees heeft het ook geen zin om leaseplan hier over te bellen, want men doet er toch niets mee. Voor mij en de medewerkers van mijn bedrijf(zo'n 20 auto's) dus voortaan zeker geen auto meer via leaseplan, maar via een echte leasemaatschappij. Ik zal dit ook zeker melden aan alle zakelijke contacten, vrienden en kennissen, en ze vertellen om nooit een auto via leaseplan te leasen. Wat een stelletje verschrikkelijk oplichters. Helaas moet je minimaal 1 ster selecteren maar zij zijn eigenlijk -min 5 sterren waard

    Sterke punten
    Totaal geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Mike op 5 februari 2020 Reageer (1 reactie)