Ik ben 4 jaren leaseklant bij Psa financial lease geweest. De wachttijden aan de tel. waren echt heel aanvaardbaar. Op vragen per mail kreeg ik nog dezelfde dag antwoord. Ik ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid en als je de auto fatsoenlijk en niet afgerakkerd inlevert wordt er zeer coulant met kleine schades omgegaan. Zeker aan te raden om een lease met deze maatschappij aan te gaan
Sterke punten De klantenservice en de afhandeling van leasecontract
Door ernstige gezondheidsomstandigheden moest ik noodgedwongen stoppen met mijn bedrijf. Binnen 1 dag had ik een mail van Arval dat mijn onderneming was uitgeschreven bij de KvK en dat het zakelijke lease contract per direct werd ontbonden en dat ik een boete moest betalen van € 5700 (!!!) wegens beëindig contract . Ik heb nog aangeboden om de rest van de lease periode 2 jaar vooruit (!!) betalen maar dat wilde ze niet. En als ik niet snel de auto inleverde dan zouden ze de politie inschakelen. Overzetten naar privé lease ging ook niet. ( verrassend) Even voor de duidelijkheid: dit was mijn 3de leaseauto bij Arval dus ik rekende op begrip voor mijn situatie. Een ernstige vergissing, Ze waren er duidelijk uit om een zo hoog mogelijke boete ( easy money) te innen wat hun het meeste geld zou opleveren zonder tegenprestatie. Ik had altijd netjes betaald en weet zeker dat ze de auto de volgende dag na inname weer hebben geleased. dus de schade voor Arval was nihil en mijn schade was gigantisch ( € 5700 boete en geen auto) Geen enkele vorm van medewerking. Gewoon keihard de boete opeisen terwijl je weet dat je klant vanwege gezondheidsproblemen in de hoek zit waar de klappen vallen. Dus wees gewaarschuwd: als er problemen komen dan gaat Arval voor de volle buit,
Tip: heeft u een bedrijf en u overlijdt, dan beschouwt Arval dat als contractbreuk en gaat Arval de boet innen bij uw nabestaanden.....
Beste Arval, ik heb u mail gestuurd met mijn contactinfo
U reageert er zelf niet op,,,
Geachte heer / mevrouw,
Uw bericht is in goede orde ontvangen. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen op uw mail terug te komen.
Met vriendelijke groet,
Arval Klantenservice
Dit was 10 dagen geleden.......nog geen reactie
Eindelijke een reactie: vinden het heel vervelend voor u maar kunnen er niets aan doen,,,,
Veel auto's geleased bij leaseplan voor bijna 20 jaar. Nu van 1 auto 1 termijn gemist, de termijnen erna wel betaald en verbreekt leaseplan eenzijdig het contract en moet de auto ingeleverd worden.
Accountmanager belt niet terug vindt de klant niet meer interessant tegenwoordig, 7 x belverzoek neergelegd en de boekhouding heeft geen plank maar een heel bos voor zijn kop. Bedenk je voordat je met dit bedrijf in zee gaat, mijn laatste autocontract hebben ze in ieder geval gehad
Sterke punten geen tegenwoordig
Zwakke punten luisteren niet, bellen niet terug. niemand van het personeel vind de klant nog interessant tegenwoordig
Al vele jaren een tevreden gebruiker van de auto's van Athlon. Eerst de Opel Karl en daarna 2x een Opel Corsa. Zeker de laatste, een 110pk met 6 versnellingen.
Nu aan het einde van het contract is het fijn om de trouwe Corsa nog steeds op de oprit te hebben staan ondanks dat ik de auto al 3x heb afgemeld.
Anderhalve week na de eerste afmelding heb ik gebeld waarom er nog geen afhaal datum was doorgegeven (>1uur in de wacht).
Eerste keer is er een chauffeur, zonder aankondiging, geweest terwijl ik niet thuis was.
Nieuwe afmelding gemaakt. Nu wel een datum doorgekregen. Helaas voor mij die dag niet mogelijk, dus 'even' bellen voor een aanpassing......
Weer meer dan één uur in de wacht ( whatsapp werkt ook niet> verwijst je door naar bellen of de website. )
Aanpassing kon de, moet eerlijk zeggen, vriendelijke medewerker niet doen. Moest maar opnieuw (3e keer) afmelden.
Zit nu nog steeds naar 2 leaseauto's te kijken.......
De opvolger waar ik nu via Van Mossel in rij is gelukkig ook een pittige Corsa.
Iemand nog een review van mij over Van Mossel....?
Ik heb 2 auto’s in Fin lease bij Hilterman en wat ik hier lees klopt 100% elke factuur als je überhaupt een factuur krijgt verschilt elke keer vervolgens maak je afspraak met hun dan word het op papier niet geregeld dus betalen we niet vervolgens komt het voor de rechter nieuwe afspraak maar contract werd weer niet aangepast en termijn betaling ook niet dus we betalen niet na 4 keer contact opgenomen te hebben en hun verteld waarom we niet betalen en dat hun dit in orde moeten maken sturen ze een incasso deurwaarder op ons af deze begint direct je moet betalen of we nemen alles wat je heb in beslag hierop hebben wij aangeven wij laten ons niet bedreigen wij betalen niet eerder voor Hilterman het in orde heeft gemaakt 7 maanden later niets vernomen tot onze auto’s als gestolen worden opgegeven door Hilterman is dit hun werkwijze? Klantvriendelijk? communicatie schuw ik steek nog liever de voertuigen in de. Brand dan dat ze retour gaan op deze manier van handelen door hun en als de auto’s in beslag genomen worden dan zal ik ook hun aangeven voor valse melding gestolen auto opgeven
Het probleem was namelijk van 1 voertuig hebben ze in coronatijd 2 jaar lang geen factuur gestuurd de andere auto is bijna volledig afbetaald daar hebben ze nu dus ook een melding opgezet als zijnde gestolen wat niet terecht is
Sterke punten Dat ze lui zijn en hun werk niet doen en denken dat ze alles kunnen doen
Zwakke punten Dat ze gelijk een incasso op je nek sturen Ipv eerst praten met hun klanten en doen wat je belooft papierwerk in orde maken
Slechte ervaring.\\r\\nOnline 1 bus gekocht.\\r\\nGrootste fout van mijn leven.\\r\\n\\r\\nBus kwam vies en uitgeleefd binnen.\\r\\nMet schade en veel meer gebruikers sporen dan de foto deed geloven.\\r\\n1x compensatie gehad voor 500 euro.\\r\\nMet pijn en moeite.\\r\\n\\r\\nHele vriendelijke verkoper die Alias Tho maar zodra je hebt getekend veranderd de toon.\\r\\n\\r\\nNu de bus voor de zoveelste keer kwijt.\\r\\nAddbleu storingen vanaf het eerste uur.3x voor weggeweest.\\r\\nDus niet kunnen werken.\\r\\nNu een verstuiver kapot binnen 7000 km\\r\\n\\r\\nZe regeren gewoon niet eens meer\\r\\n\\r\\nVan het contract tot de aflevering tot het gedragen van mijn gekochte bus.\\r\\nIs het huilen met de Pet op.\\r\\n\\r\\nZij begrijpen echt niet hoe het is als je als bedrijf niet kunt vertouwen op je werkbus.\\r\\n\\r\\nAls je als gewoon denkend mens die fake reviews er ook niet tussen uit kan pikken .\\r\\nJe word er gewoon misselijk van.\\r\\n\\r\\nVoor mij hier NOOIT meer 1 bus.\\r\\n\\r\\nZal mijn reviews nog wat uitbreiden her en der maar heb nu weinig tijd want moet de bus weer naar de garage brengen.\\r\\n\\r\\n
Zeer slecht. Overeengekomen prijs (januari 2023 deal gesloten en getekend) werd in april 2023 bij levering ineens € 20 per maand naar boven bijgesteld in het kader van 'gestegen kosten van rente, wegenbelasting en verzekering'.
Eersteklas oplichterij want de wegenbelasting en verzekeringspremies voor 2023 zijn toch in januari zeker al bekend! Heb dit aangekaart zowel bij Skoda dealer als bij XLLease en geen serieuze reactie gehad. Echt heel ontevreden hoe ze omgaan met klanten.
Zijn oneerlijk onbetrouwbaar en totaal niet klant vriendelijk samen met hun Lease partner.
Stop je onderneming om welke reden ook moet je gelijk alles terugbetalen incl alle lease bedragen .
Dergelijke partij van oplichters moet zijn AFM vergunning kwijt raken voor de misleiding lease hier nooit een auto mooie praatjes maar u komt in de problemen
Sterke punten Hebben ze niet
Zwakke punten Onbetrouwbaar
Onduidelijk
Oneerlijk
De basis een grote crimineel
Zelden een bedrijf mee gemaakt met zo'n slechte service. Na betaling van de slot termijn word er door Hilterman doodleuk nog een maand termijn + nogmaals de slottermijn van mijn rekening afgeboekt via automatische incasso !!!!!. Dat kon er ook nog wel bij nadat ik ruim 3 weken moest wachten op mijn tenaamstellingscode. Vervolgens ontvang ik een mail van de Contract-administratie dat er een spoed verzoek is aangemaakt om het geld terug te boeken.Na een week toch maar eens gebeld met de crediteuren administratie en wat denk je...............juist geen spoedopdracht ontvangen.
Voor 1 jaar een leaseauto. Maar ik heb wat ik niet in het contract kan vinden een opzegtermijn van 3 maanden.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n3 maart ingeleverd maar ik moet wel volle maand maart betalen. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nNa veel mail verkeer krijg ik de afrekening. Mooi zo dacht ik. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n Nu nog steeds 3 dagen lease en schade. Geen borg verrekend.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nKomt wekelijks een afwijkende factuur het gaat van 240 tot 40 euro.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n
Sterke punten Niet
Zwakke punten Zeer slechte communicatie. Natte vingerwerk.
Bij het inleverrapport heel mooi 4 schades bedacht en €770,- over mijn borg in rekening gebracht. Een van de kosten €60,- voor vlekken op bekleding terwijl er nooit drinken op de stoel is gevallen. Ik drink in de auto alléén water. Gehele periode was prima kwa verhuur, tot je de wagen moet inleveren. Zorg dat je extra foto's en filmpjes maakt bij het inleveren van de wagen, want eerlijk zijn ze hier niet. Antwoord op hoe het met de verzekering zit heb ik niet ontvangen.
Update: Zij gaan ervanuit dat het verschillende gebeurtenissen zijn omdat zij 'vinden' dat de schade onmogelijk in één gebeurtenis zou zijn geweest en ik dus 'het geluk heb' dat ik niet 3x eigen risico hoef te betalen. Dus in plaats van de €290,- eigen risico houdt Shortlease €770,- in en had het het volgens hun verzonnen conclusie 3x €290,- moeten zijn. 'Had ik maar de schade moeten melden in de app voordat ik hem inleverde'. Wauw, geen woorden meer voor.
Sterke punten Zolang je huurt en betaald is er niks aan de hand.
Zwakke punten Zodra ze de kans krijgen om je op te lichten en je borg in te houden, VWP Shortlease dat doen. Uit meerdere reviews blijkt dat ze dit vaker bij de klant uithalen.
Mijn moeder had een lease via smilease. Op zich ging alles prima totdat mijn moeder plotseling kwam te overlijden. In plaats van zich coulant op te stellen zoals de andere private lease maatschappijen die het contract dan zonder kosten beëindigen werd hier de borg en 2x een maand bedrag in rekening gebracht. Dit is een groot bedrag die dan in de zakken van de lease maatschappij verdwijnt. Er wordt in de reclame aan gegeven dat smilease zich niet conformeert aan het keurmerk private lease omdat er dan geen bkr registratie komt. Dit is in mijn ogen niet de reden. Smilease doet dit om niet aan de regels te willen houden van het keurmerk die duidelijk stelt dat bij overlijden het contract kosteloos beëindigd wordt. Smilease heeft ook geen paragraaf opgenomen in de voorwaarden voor wat de afspraken zijn bij overlijden. Kortom bedenk goed voordat je hiermee een overeenkomst aangaat, dit kan je duur komen te staan in het geval van overlijden. Als ik Smilease zou zijn zou ik dit aanpassen en de klant in bescherming nemen ipv nabestaanden met een dure rekening op te schepen.
Zwakke punten Slechte algemene voorwaarden bij overlijden. Niet willen conformeren aan het private lease keurmerk.
Ook wij hebben een auto besteld bij de ANWB/Leaseplan op 24 mei 2022 met een levertijd van 23 weken om eind oktober 2022 geleverd te worden. Uiteindelijk werd dit week 52, toen week 12 en kort daarna weer week 22 in 2023 en het einde is niet in zicht waardoor je totaal niet weet waar je aan toe bent. En bij leaseplan denkt men niet in oplossingen. Zowel Opel, ANWB en Leaseplan nemen niet de moeite om te communiceren wat er daadwerkelijk aan de hand is in de Opel fabriek en ook komt men niet met de mogelijk om tijdelijk een verloop auto aan te bieden of nog beter, de mogelijkheid om een sneller leverbare auto als alternatief te bestellen. Nog voordat onze auto geleverd is door Leaseplan, heeft het vertrouwen in zowel Opel Mederland, de ANWB en Leaseplan een flinke deuk opgelopen. Inmiddels zitten we al ruim 6 maanden zonder auto. Als ik dit alles van te voren had geweten, dan had ik een Kia Niro EV of een BYD Atto 3 besteld welke wel snel leverbaar zijn. Mogelijkheid om het contract te ontbinden zijn er behalve even 3x het termijnbedrag te betalen, niet
Sterke punten Snel dreigen met een jurist maar niet in oplossingen kunnen denken�.
Zwakke punten Ik sluit mij aan bij de reviews van anderen<br />
<br />
Ook wij hebben een auto besteld bij de ANWB/Leaseplan op 24 mei 2022 met een levertijd van 23 weken om eind oktober 2022 geleverd te worden. Uiteindelijk werd dit week 52, toen week 12 en kort daarna weer week 22 in 2023 en het einde is niet in zicht waardoor je totaal niet weet waar je aan toe bent. En bij leaseplan denkt men niet in oplossingen. Zowel Opel, ANWB en Leaseplan nemen niet de moeite om te communiceren wat er daadwerkelijk aan de hand is in de Opel fabriek en ook komt men niet met de mogelijk om tijdelijk een verloop auto aan te bieden of nog beter, de mogelijkheid om een sneller leverbare auto als alternatief te bestellen. Nog voordat onze auto geleverd is door Leaseplan, heeft het vertrouwen in zowel Opel Mederland, de ANWB en Leaseplan een flinke deuk opgelopen. Inmiddels zitten we al ruim 6 maanden zonder auto. Als ik dit alles van te voren had geweten, dan had ik een Kia Niro EV of een BYD Atto 3 besteld welke wel snel leverbaar zijn. Mogelijkheid om het contract te ontbinden zijn er behalve even 3x het termijnbedrag te betalen, niet
Op 13 december 2022 heb ik schade gereden met de door mij bij Leaseplan geleasede auto.
Op 21 december 2022 ontving ik van de schadeafdeling van Leaseplan een bericht dat de auto total loss werd verklaard, hetgeen de medewerker van Schadenet mij al had laten doorschemeren.
Op 21 december werd ook conform de voorwaarden per direct het leasecontract stopgezet.
Een paar dagen daarna ontving ik een factuur van € 300,- eigen risico.
Echter kreeg ik een paar dagen later weer een factuur voor € 257,66 voor de maand januari 2023.
Een maand waarin ik helemaal niet in de auto heb kunnen rijden, want immers total loss sedert 21 december.
Het excuus was dat de factuur inmiddels was opgemaakt en niet meer kon worden aangepast.
Dat kan 100x zo zijn, feit blijft dat er geld is geïncasseerd voor een maand waarin de auto al total loss was en er dus niet in is gereden.
Maar denk maar niet dat Leaseplan deze fout recht wil zetten en de onterecht betaalde leasetermijn alsnog terugstort op mijn rekening.
Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld om te proberen op deze manier het geld terug te krijgen.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Niet klantgericht en laten je betalen voor een auto waarin je niet eens meer kan rijden.
Je bent gewaarschuwd om met deze criminelen in zee te gaan. Na afloop van je contract worden opeens allemaal bedragen geïncasseert zonder factuur, waarbij ik geen idee had waar dit vandaan komt. Na inlevering van de auto probeert deze maatschappij nog meer geld te incasseren. Ze zoeken naar miniscule schades om deze voor het hoofdbedrag in rekening te brengen. Tevens wordt je niet juist geïnformeerd over de kosten voor het vroegtijdig beeïndigen van je contract. Mensen wees gewaarschuwd om met deze (criminele) partij in zee te gaan!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten - komen afspraken niet nee
- geen facturen
- zomaar extra geld incasseren
- geen voorlichting
Er is niks positiefs aan dit bedrijf
In november werd ik via een collega getipt over Mistergreen. Hij gaf aan dat er tesla y model performance snel geleverd zou kunnen worden, midden december. Ze hebben er nog maar een paar dus ik zou er snel bij zijn vertelde hij.
Ik raakte enthousiast en zocht contact met MisterGreen. Ik kreeg contact met Coen. In eerste instantie een goede indruk: sympathieke man, frequent contact. Het was duidelijk dat hij mij graag als klant wilde binnen halen.
Coen had hele mooie worden: Halverwege december heb je de auto! Ze zijn al vooruitbesteld! 15 december zijn ze er. 10 dagen van te voren krijg je een code waarmee je de auto kan traceren.
14 december kom ik terug van mijn vakantie. Helaas nog geen code ontvangen. Ik bel Coen de volgende dag en krijg het volgende antwoord: Kleine vertraging! Je kan de auto tussen kerst en oud en nieuw verwachten. Ze komen er binnenkort aan en wij kunnen de auto binnen een dag overschrijven.
Niet helemaal wat we hadden besproken, maar goed, een paar dagen kan ik nog wel wachten. Met kerst om de hoek besloot ik Coen nogmaals te bellen. De code zou toch een aantal dagen eerder komen? Als ik de auto over een paar dagen kan ophalen, zou ik inmiddels toch wel een code moeten hebben?
Wat eerst werd gepresenteerd als een enorm zeker verhaal, werd ineens erg wankel. We weten niet wanneer de auto komt vertelde Coen. Het is gewoon onduidelijk. Zou zomaar ergens in februari kunnen zijn. Hierop raak ik geïrriteerd. Hoe kan je een verhaal zo zeker presenteren? Ik voel me voor de gek gehouden.
Coen weet mijn onvrede te sussen door toe te geven aan mijn verzoek voor een tijdelijke leenauto. Hij reserveert een Tesla S-model voor me. Ik vraag aan Coen wanneer ik de auto kan ophalen. Hierop krijg ik een vaag antwoord: Begin januari. Ik vraag vervolgens om meer duidelijkheid: Kunnen we een datum prikken voor wanneer ik de auto kan ophalen? Coen mailt mij dat ik 4 januari de auto kan ophalen. Hier ga ik dan ook maar van uit.
Vandaag telefonisch contact met Coen, met een verzoek of ik de auto ook eerder dan 4 januari kan ophalen. Mijn collega kon zijn leenauto namelijk al 30 december ophalen. Ik krijg een heel warrig verhaal te horen wat ik helaas niet kan reproduceren. Iets over dat wanneer ik de leenauto krijg afhangt van wat voor keuze mijn collega maakt. Ik geef nogmaals mijn onvrede aan over de onduidelijke situatie. Coen geeft aan dat hij mij aan het einde van de middag gaat terugbellen.
Zojuist telefonisch contact gehad met Coen. De tesla s-model is er pas over 2 weken. Hoe kan het dat er duidelijk, zwart op wit, 4 januari wordt afgesproken en dat ik er nu ineens 2 weken op moet wachten?
In februari was ik aangereden. Voleddig niet mijn schuld. In december - 9 maanden darnaa - heeft stren - 300 euro zonder enige toelichtitng vanaf mijn rekening afgeschreven. wij hebben geld teruggeboekt. Stern stelt dat ze hebben schade formulier niet onvangen. Wij hebben een schadefrmulier opnieuw aangeboden. Toch blijven ze vooldeig onterecht aanmaningen voor 300 euro sturen. Zonder enige uitleg waroom en zonder recht op die geld. Zeer slechte aroggante bv. .Klanten moeten betalen voor hun fouten in het system of fouten van mensen die daar werken. Wij hebben rechtbijstand toegelicht.
Sterke punten geen, zooi.
Zwakke punten ze weten echt niet waar ze aan toe zijn, klantservice is verschirkkelijk. Ik heb veel spijt dat ik een auto bij ze in lease heb.
Mijn laatste aflossing was 1 november afgeschreven, gebeld wanneer ik mijn tenaamstelling zou ontvangen, dit zou na de storneringstermijn automatisch opgestuurd worden. Wederom gebeld en nu sturen ze deze gewoon niet op! Moet ik via de site aanvragen, gedaan, maar geen reactie! Ze zijn en waren geen eigenaar, maar ik krijg gewoon de tenaamstelling niet! Schandalig bedrijf, laten je gewoon 45 minuten aan de telefoon wachten en er gebeurt helemaal niets!
Auto mag niet door de dealer onderhouden worden van leaseplan. Als je remmen op de snelweg het niet meer doen, wil je graag dat een dealer die de auto het beste kent, hier naar laten kijken. Dit mag niet van leaseplan ( te hoge kosten)
Leaseplan gaat niet voor de veiligheid van zijn eigen klanten
Ik zit met een zeer nette dame een plan van aanpak te bespreken voor een verangend vervoersmiddel, word ik door verbonden met ene heer "Rick" , met pijn en moeite wat kunnen verwaarlijken...
Krijg ik fijn te horen dat ik een "kanker zeikert " ben op hetmoment dat deze fijne jongeheer van de schade afdeling de haak erop klettert, verbazingswekkende verrasing noem ik dit maar.
Na 15 jaar klant te zijn geweest , vind ik het genoeg geweest, ik ben sprakenloos.
Eens en nooit meer!
CEO van deze maatschappij heeft gewoon opdracht gegeven aan alle werknemers om zoveel mogelijk mensen te naaien waar ze bij staan. Dat is goed voor de jaarcijfers. Gemiddeld wordt er 3 jaar geleased dus als ze klanten kwijtraken dan is de CEO allang weg met zijn mooie jaarcijfers op zijn CV. Dan kan ie zeggen kijk hoe goed ik het hebt gedaan. Ben benieuwd hoe lang Leaseplan hiermee denkt weg te komen.
Na aflossen. Ongeacht er meer dan een week over doen om codes op te leveren, vanwege onderbezetting? Maar wel binnen een dag een brief kunnen versturen als er iets mis gaat.zeer klantonvriendelijk. Nooit meer voor moj
In eerste instantie geen problemen. Daarna bij een andere maatschappij een nieuwe lease afgesloten. Deze hebben het openstaande bedrag netjes afgelost. Maar na een week nog steeds de codes ontvangen voor het vrijwaren van de auto. De een zegt het duurt ongeveer 48 uur dan worden ze verstuurd. Na 2 dagen maar weer eens bellen, zegt een ander nee dat duurt 5 werkdagen. Verzekering, belasting loopt gewoon door nu. Tevens kan de dealer waar de auto ingeruild is nog niets doen, omdat de auto nog steeds op mijn naam staat.
Bar slechte ervaring, maar eens een factuur sturen voor de kosten
Super
Review over VWP ShortleaseSuper geregeld en konden snel gebruik maken van de auto die we hadden uitgekozen.
Fijne maatschappij
Review over PSA FinanceIk ben 4 jaren leaseklant bij Psa financial lease geweest. De wachttijden aan de tel. waren echt heel aanvaardbaar. Op vragen per mail kreeg ik nog dezelfde dag antwoord. Ik ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid en als je de auto fatsoenlijk en niet afgerakkerd inlevert wordt er zeer coulant met kleine schades omgegaan. Zeker aan te raden om een lease met deze maatschappij aan te gaan
Sterke punten
De klantenservice en de afhandeling van leasecontract
Zwakke punten
Ken ik niet
Bedrijf zonder hart
Review over ArvalArval een kil bedrijf zonder hart
Door ernstige gezondheidsomstandigheden moest ik noodgedwongen stoppen met mijn bedrijf. Binnen 1 dag had ik een mail van Arval dat mijn onderneming was uitgeschreven bij de KvK en dat het zakelijke lease contract per direct werd ontbonden en dat ik een boete moest betalen van € 5700 (!!!) wegens beëindig contract . Ik heb nog aangeboden om de rest van de lease periode 2 jaar vooruit (!!) betalen maar dat wilde ze niet. En als ik niet snel de auto inleverde dan zouden ze de politie inschakelen. Overzetten naar privé lease ging ook niet. ( verrassend) Even voor de duidelijkheid: dit was mijn 3de leaseauto bij Arval dus ik rekende op begrip voor mijn situatie. Een ernstige vergissing, Ze waren er duidelijk uit om een zo hoog mogelijke boete ( easy money) te innen wat hun het meeste geld zou opleveren zonder tegenprestatie. Ik had altijd netjes betaald en weet zeker dat ze de auto de volgende dag na inname weer hebben geleased. dus de schade voor Arval was nihil en mijn schade was gigantisch ( € 5700 boete en geen auto) Geen enkele vorm van medewerking. Gewoon keihard de boete opeisen terwijl je weet dat je klant vanwege gezondheidsproblemen in de hoek zit waar de klappen vallen. Dus wees gewaarschuwd: als er problemen komen dan gaat Arval voor de volle buit,
Tip: heeft u een bedrijf en u overlijdt, dan beschouwt Arval dat als contractbreuk en gaat Arval de boet innen bij uw nabestaanden.....
Beste Arval, ik heb u mail gestuurd met mijn contactinfo
U reageert er zelf niet op,,,
Geachte heer / mevrouw,
Uw bericht is in goede orde ontvangen. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen op uw mail terug te komen.
Met vriendelijke groet,
Arval Klantenservice
Dit was 10 dagen geleden.......nog geen reactie
Eindelijke een reactie: vinden het heel vervelend voor u maar kunnen er niets aan doen,,,,
Daar heb ik wat aan...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Gaat altijd voor de boetes
bedenk je voordat je met lease
Review over LeasePlanVeel auto's geleased bij leaseplan voor bijna 20 jaar. Nu van 1 auto 1 termijn gemist, de termijnen erna wel betaald en verbreekt leaseplan eenzijdig het contract en moet de auto ingeleverd worden.
Accountmanager belt niet terug vindt de klant niet meer interessant tegenwoordig, 7 x belverzoek neergelegd en de boekhouding heeft geen plank maar een heel bos voor zijn kop. Bedenk je voordat je met dit bedrijf in zee gaat, mijn laatste autocontract hebben ze in ieder geval gehad
Sterke punten
geen tegenwoordig
Zwakke punten
luisteren niet, bellen niet terug. niemand van het personeel vind de klant nog interessant tegenwoordig
Al vele jaren tevreden
Review over Athlon Car LeaseAl vele jaren een tevreden gebruiker van de auto's van Athlon. Eerst de Opel Karl en daarna 2x een Opel Corsa. Zeker de laatste, een 110pk met 6 versnellingen.
Nu aan het einde van het contract is het fijn om de trouwe Corsa nog steeds op de oprit te hebben staan ondanks dat ik de auto al 3x heb afgemeld.
Anderhalve week na de eerste afmelding heb ik gebeld waarom er nog geen afhaal datum was doorgegeven (>1uur in de wacht).
Eerste keer is er een chauffeur, zonder aankondiging, geweest terwijl ik niet thuis was.
Nieuwe afmelding gemaakt. Nu wel een datum doorgekregen. Helaas voor mij die dag niet mogelijk, dus 'even' bellen voor een aanpassing......
Weer meer dan één uur in de wacht ( whatsapp werkt ook niet> verwijst je door naar bellen of de website. )
Aanpassing kon de, moet eerlijk zeggen, vriendelijke medewerker niet doen. Moest maar opnieuw (3e keer) afmelden.
Zit nu nog steeds naar 2 leaseauto's te kijken.......
De opvolger waar ik nu via Van Mossel in rij is gelukkig ook een pittige Corsa.
Iemand nog een review van mij over Van Mossel....?
Hilterman je kan me rug op
Review over Hiltermann Lease GroepIk heb 2 auto’s in Fin lease bij Hilterman en wat ik hier lees klopt 100% elke factuur als je überhaupt een factuur krijgt verschilt elke keer vervolgens maak je afspraak met hun dan word het op papier niet geregeld dus betalen we niet vervolgens komt het voor de rechter nieuwe afspraak maar contract werd weer niet aangepast en termijn betaling ook niet dus we betalen niet na 4 keer contact opgenomen te hebben en hun verteld waarom we niet betalen en dat hun dit in orde moeten maken sturen ze een incasso deurwaarder op ons af deze begint direct je moet betalen of we nemen alles wat je heb in beslag hierop hebben wij aangeven wij laten ons niet bedreigen wij betalen niet eerder voor Hilterman het in orde heeft gemaakt 7 maanden later niets vernomen tot onze auto’s als gestolen worden opgegeven door Hilterman is dit hun werkwijze? Klantvriendelijk? communicatie schuw ik steek nog liever de voertuigen in de. Brand dan dat ze retour gaan op deze manier van handelen door hun en als de auto’s in beslag genomen worden dan zal ik ook hun aangeven voor valse melding gestolen auto opgeven
Het probleem was namelijk van 1 voertuig hebben ze in coronatijd 2 jaar lang geen factuur gestuurd de andere auto is bijna volledig afbetaald daar hebben ze nu dus ook een melding opgezet als zijnde gestolen wat niet terecht is
Sterke punten
Dat ze lui zijn en hun werk niet doen en denken dat ze alles kunnen doen
Zwakke punten
Dat ze gelijk een incasso op je nek sturen Ipv eerst praten met hun klanten en doen wat je belooft papierwerk in orde maken
Ondeugdelijk voertuig
Review over FinaleaseSlechte ervaring.\\r\\nOnline 1 bus gekocht.\\r\\nGrootste fout van mijn leven.\\r\\n\\r\\nBus kwam vies en uitgeleefd binnen.\\r\\nMet schade en veel meer gebruikers sporen dan de foto deed geloven.\\r\\n1x compensatie gehad voor 500 euro.\\r\\nMet pijn en moeite.\\r\\n\\r\\nHele vriendelijke verkoper die Alias Tho maar zodra je hebt getekend veranderd de toon.\\r\\n\\r\\nNu de bus voor de zoveelste keer kwijt.\\r\\nAddbleu storingen vanaf het eerste uur.3x voor weggeweest.\\r\\nDus niet kunnen werken.\\r\\nNu een verstuiver kapot binnen 7000 km\\r\\n\\r\\nZe regeren gewoon niet eens meer\\r\\n\\r\\nVan het contract tot de aflevering tot het gedragen van mijn gekochte bus.\\r\\nIs het huilen met de Pet op.\\r\\n\\r\\nZij begrijpen echt niet hoe het is als je als bedrijf niet kunt vertouwen op je werkbus.\\r\\n\\r\\nAls je als gewoon denkend mens die fake reviews er ook niet tussen uit kan pikken .\\r\\nJe word er gewoon misselijk van.\\r\\n\\r\\nVoor mij hier NOOIT meer 1 bus.\\r\\n\\r\\nZal mijn reviews nog wat uitbreiden her en der maar heb nu weinig tijd want moet de bus weer naar de garage brengen.\\r\\n\\r\\n
Sterke punten
Verkopen
Zwakke punten
Aftersale
XLLease slechte ervaring!
Review over XL LeaseZeer slecht. Overeengekomen prijs (januari 2023 deal gesloten en getekend) werd in april 2023 bij levering ineens € 20 per maand naar boven bijgesteld in het kader van 'gestegen kosten van rente, wegenbelasting en verzekering'.
Eersteklas oplichterij want de wegenbelasting en verzekeringspremies voor 2023 zijn toch in januari zeker al bekend! Heb dit aangekaart zowel bij Skoda dealer als bij XLLease en geen serieuze reactie gehad. Echt heel ontevreden hoe ze omgaan met klanten.
Sterke punten
Niet gevonden
Zwakke punten
Houden zich niet aan de afspraak
Nooit leasen via Hiltermann zi
Review over Hiltermann Lease GroepTrap niet in dit bedrijf met zijn mooie praatjes.
Zijn oneerlijk onbetrouwbaar en totaal niet klant vriendelijk samen met hun Lease partner.
Stop je onderneming om welke reden ook moet je gelijk alles terugbetalen incl alle lease bedragen .
Dergelijke partij van oplichters moet zijn AFM vergunning kwijt raken voor de misleiding lease hier nooit een auto mooie praatjes maar u komt in de problemen
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Onduidelijk
Oneerlijk
De basis een grote crimineel
Niet doen !!!
Review over Hiltermann Lease GroepZelden een bedrijf mee gemaakt met zo'n slechte service. Na betaling van de slot termijn word er door Hilterman doodleuk nog een maand termijn + nogmaals de slottermijn van mijn rekening afgeboekt via automatische incasso !!!!!. Dat kon er ook nog wel bij nadat ik ruim 3 weken moest wachten op mijn tenaamstellingscode. Vervolgens ontvang ik een mail van de Contract-administratie dat er een spoed verzoek is aangemaakt om het geld terug te boeken.Na een week toch maar eens gebeld met de crediteuren administratie en wat denk je...............juist geen spoedopdracht ontvangen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Klacht
Review over Hiltermann Lease GroepVoor 1 jaar een leaseauto. Maar ik heb wat ik niet in het contract kan vinden een opzegtermijn van 3 maanden.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n3 maart ingeleverd maar ik moet wel volle maand maart betalen. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nNa veel mail verkeer krijg ik de afrekening. Mooi zo dacht ik. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n Nu nog steeds 3 dagen lease en schade. Geen borg verrekend.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nKomt wekelijks een afwijkende factuur het gaat van 240 tot 40 euro.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Zeer slechte communicatie. Natte vingerwerk.
Ik voel mij belazerd
Review over VWP ShortleaseBij het inleverrapport heel mooi 4 schades bedacht en €770,- over mijn borg in rekening gebracht. Een van de kosten €60,- voor vlekken op bekleding terwijl er nooit drinken op de stoel is gevallen. Ik drink in de auto alléén water. Gehele periode was prima kwa verhuur, tot je de wagen moet inleveren. Zorg dat je extra foto's en filmpjes maakt bij het inleveren van de wagen, want eerlijk zijn ze hier niet. Antwoord op hoe het met de verzekering zit heb ik niet ontvangen.
Update: Zij gaan ervanuit dat het verschillende gebeurtenissen zijn omdat zij 'vinden' dat de schade onmogelijk in één gebeurtenis zou zijn geweest en ik dus 'het geluk heb' dat ik niet 3x eigen risico hoef te betalen. Dus in plaats van de €290,- eigen risico houdt Shortlease €770,- in en had het het volgens hun verzonnen conclusie 3x €290,- moeten zijn. 'Had ik maar de schade moeten melden in de app voordat ik hem inleverde'. Wauw, geen woorden meer voor.
Sterke punten
Zolang je huurt en betaald is er niks aan de hand.
Zwakke punten
Zodra ze de kans krijgen om je op te lichten en je borg in te houden, VWP Shortlease dat doen. Uit meerdere reviews blijkt dat ze dit vaker bij de klant uithalen.
Dure rekening bij overlijden
Review over SmiLeaseMijn moeder had een lease via smilease. Op zich ging alles prima totdat mijn moeder plotseling kwam te overlijden. In plaats van zich coulant op te stellen zoals de andere private lease maatschappijen die het contract dan zonder kosten beëindigen werd hier de borg en 2x een maand bedrag in rekening gebracht. Dit is een groot bedrag die dan in de zakken van de lease maatschappij verdwijnt. Er wordt in de reclame aan gegeven dat smilease zich niet conformeert aan het keurmerk private lease omdat er dan geen bkr registratie komt. Dit is in mijn ogen niet de reden. Smilease doet dit om niet aan de regels te willen houden van het keurmerk die duidelijk stelt dat bij overlijden het contract kosteloos beëindigd wordt. Smilease heeft ook geen paragraaf opgenomen in de voorwaarden voor wat de afspraken zijn bij overlijden. Kortom bedenk goed voordat je hiermee een overeenkomst aangaat, dit kan je duur komen te staan in het geval van overlijden. Als ik Smilease zou zijn zou ik dit aanpassen en de klant in bescherming nemen ipv nabestaanden met een dure rekening op te schepen.
Zwakke punten
Slechte algemene voorwaarden bij overlijden. Niet willen conformeren aan het private lease keurmerk.
Slechte communicatie/ service
Review over LeasePlanIk sluit mij aan bij de reviews van anderen
Ook wij hebben een auto besteld bij de ANWB/Leaseplan op 24 mei 2022 met een levertijd van 23 weken om eind oktober 2022 geleverd te worden. Uiteindelijk werd dit week 52, toen week 12 en kort daarna weer week 22 in 2023 en het einde is niet in zicht waardoor je totaal niet weet waar je aan toe bent. En bij leaseplan denkt men niet in oplossingen. Zowel Opel, ANWB en Leaseplan nemen niet de moeite om te communiceren wat er daadwerkelijk aan de hand is in de Opel fabriek en ook komt men niet met de mogelijk om tijdelijk een verloop auto aan te bieden of nog beter, de mogelijkheid om een sneller leverbare auto als alternatief te bestellen. Nog voordat onze auto geleverd is door Leaseplan, heeft het vertrouwen in zowel Opel Mederland, de ANWB en Leaseplan een flinke deuk opgelopen. Inmiddels zitten we al ruim 6 maanden zonder auto. Als ik dit alles van te voren had geweten, dan had ik een Kia Niro EV of een BYD Atto 3 besteld welke wel snel leverbaar zijn. Mogelijkheid om het contract te ontbinden zijn er behalve even 3x het termijnbedrag te betalen, niet
Sterke punten
Snel dreigen met een jurist maar niet in oplossingen kunnen denken�.
Zwakke punten
Ik sluit mij aan bij de reviews van anderen<br />
<br />
Ook wij hebben een auto besteld bij de ANWB/Leaseplan op 24 mei 2022 met een levertijd van 23 weken om eind oktober 2022 geleverd te worden. Uiteindelijk werd dit week 52, toen week 12 en kort daarna weer week 22 in 2023 en het einde is niet in zicht waardoor je totaal niet weet waar je aan toe bent. En bij leaseplan denkt men niet in oplossingen. Zowel Opel, ANWB en Leaseplan nemen niet de moeite om te communiceren wat er daadwerkelijk aan de hand is in de Opel fabriek en ook komt men niet met de mogelijk om tijdelijk een verloop auto aan te bieden of nog beter, de mogelijkheid om een sneller leverbare auto als alternatief te bestellen. Nog voordat onze auto geleverd is door Leaseplan, heeft het vertrouwen in zowel Opel Mederland, de ANWB en Leaseplan een flinke deuk opgelopen. Inmiddels zitten we al ruim 6 maanden zonder auto. Als ik dit alles van te voren had geweten, dan had ik een Kia Niro EV of een BYD Atto 3 besteld welke wel snel leverbaar zijn. Mogelijkheid om het contract te ontbinden zijn er behalve even 3x het termijnbedrag te betalen, niet
Mag ik effe vangen?
Review over LeasePlanOp 13 december 2022 heb ik schade gereden met de door mij bij Leaseplan geleasede auto.
Op 21 december 2022 ontving ik van de schadeafdeling van Leaseplan een bericht dat de auto total loss werd verklaard, hetgeen de medewerker van Schadenet mij al had laten doorschemeren.
Op 21 december werd ook conform de voorwaarden per direct het leasecontract stopgezet.
Een paar dagen daarna ontving ik een factuur van € 300,- eigen risico.
Echter kreeg ik een paar dagen later weer een factuur voor € 257,66 voor de maand januari 2023.
Een maand waarin ik helemaal niet in de auto heb kunnen rijden, want immers total loss sedert 21 december.
Het excuus was dat de factuur inmiddels was opgemaakt en niet meer kon worden aangepast.
Dat kan 100x zo zijn, feit blijft dat er geld is geïncasseerd voor een maand waarin de auto al total loss was en er dus niet in is gereden.
Maar denk maar niet dat Leaseplan deze fout recht wil zetten en de onterecht betaalde leasetermijn alsnog terugstort op mijn rekening.
Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld om te proberen op deze manier het geld terug te krijgen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet klantgericht en laten je betalen voor een auto waarin je niet eens meer kan rijden.
Vreselijk bedrijf!
Review over FCA Capital NederlandJe bent gewaarschuwd om met deze criminelen in zee te gaan. Na afloop van je contract worden opeens allemaal bedragen geïncasseert zonder factuur, waarbij ik geen idee had waar dit vandaan komt. Na inlevering van de auto probeert deze maatschappij nog meer geld te incasseren. Ze zoeken naar miniscule schades om deze voor het hoofdbedrag in rekening te brengen. Tevens wordt je niet juist geïnformeerd over de kosten voor het vroegtijdig beeïndigen van je contract. Mensen wees gewaarschuwd om met deze (criminele) partij in zee te gaan!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
- komen afspraken niet nee
- geen facturen
- zomaar extra geld incasseren
- geen voorlichting
Er is niks positiefs aan dit bedrijf
Valse beloftes
Review over MisterGreenIn november werd ik via een collega getipt over Mistergreen. Hij gaf aan dat er tesla y model performance snel geleverd zou kunnen worden, midden december. Ze hebben er nog maar een paar dus ik zou er snel bij zijn vertelde hij.
Ik raakte enthousiast en zocht contact met MisterGreen. Ik kreeg contact met Coen. In eerste instantie een goede indruk: sympathieke man, frequent contact. Het was duidelijk dat hij mij graag als klant wilde binnen halen.
Coen had hele mooie worden: Halverwege december heb je de auto! Ze zijn al vooruitbesteld! 15 december zijn ze er. 10 dagen van te voren krijg je een code waarmee je de auto kan traceren.
14 december kom ik terug van mijn vakantie. Helaas nog geen code ontvangen. Ik bel Coen de volgende dag en krijg het volgende antwoord: Kleine vertraging! Je kan de auto tussen kerst en oud en nieuw verwachten. Ze komen er binnenkort aan en wij kunnen de auto binnen een dag overschrijven.
Niet helemaal wat we hadden besproken, maar goed, een paar dagen kan ik nog wel wachten. Met kerst om de hoek besloot ik Coen nogmaals te bellen. De code zou toch een aantal dagen eerder komen? Als ik de auto over een paar dagen kan ophalen, zou ik inmiddels toch wel een code moeten hebben?
Wat eerst werd gepresenteerd als een enorm zeker verhaal, werd ineens erg wankel. We weten niet wanneer de auto komt vertelde Coen. Het is gewoon onduidelijk. Zou zomaar ergens in februari kunnen zijn. Hierop raak ik geïrriteerd. Hoe kan je een verhaal zo zeker presenteren? Ik voel me voor de gek gehouden.
Coen weet mijn onvrede te sussen door toe te geven aan mijn verzoek voor een tijdelijke leenauto. Hij reserveert een Tesla S-model voor me. Ik vraag aan Coen wanneer ik de auto kan ophalen. Hierop krijg ik een vaag antwoord: Begin januari. Ik vraag vervolgens om meer duidelijkheid: Kunnen we een datum prikken voor wanneer ik de auto kan ophalen? Coen mailt mij dat ik 4 januari de auto kan ophalen. Hier ga ik dan ook maar van uit.
Vandaag telefonisch contact met Coen, met een verzoek of ik de auto ook eerder dan 4 januari kan ophalen. Mijn collega kon zijn leenauto namelijk al 30 december ophalen. Ik krijg een heel warrig verhaal te horen wat ik helaas niet kan reproduceren. Iets over dat wanneer ik de leenauto krijg afhangt van wat voor keuze mijn collega maakt. Ik geef nogmaals mijn onvrede aan over de onduidelijke situatie. Coen geeft aan dat hij mij aan het einde van de middag gaat terugbellen.
Zojuist telefonisch contact gehad met Coen. De tesla s-model is er pas over 2 weken. Hoe kan het dat er duidelijk, zwart op wit, 4 januari wordt afgesproken en dat ik er nu ineens 2 weken op moet wachten?
slecht
Review over SternLeaseIn februari was ik aangereden. Voleddig niet mijn schuld. In december - 9 maanden darnaa - heeft stren - 300 euro zonder enige toelichtitng vanaf mijn rekening afgeschreven. wij hebben geld teruggeboekt. Stern stelt dat ze hebben schade formulier niet onvangen. Wij hebben een schadefrmulier opnieuw aangeboden. Toch blijven ze vooldeig onterecht aanmaningen voor 300 euro sturen. Zonder enige uitleg waroom en zonder recht op die geld. Zeer slechte aroggante bv. .Klanten moeten betalen voor hun fouten in het system of fouten van mensen die daar werken. Wij hebben rechtbijstand toegelicht.
Sterke punten
geen, zooi.
Zwakke punten
ze weten echt niet waar ze aan toe zijn, klantservice is verschirkkelijk. Ik heb veel spijt dat ik een auto bij ze in lease heb.
Geen tenaamstelling ontvangen
Review over Hiltermann Lease GroepMijn laatste aflossing was 1 november afgeschreven, gebeld wanneer ik mijn tenaamstelling zou ontvangen, dit zou na de storneringstermijn automatisch opgestuurd worden. Wederom gebeld en nu sturen ze deze gewoon niet op! Moet ik via de site aanvragen, gedaan, maar geen reactie! Ze zijn en waren geen eigenaar, maar ik krijg gewoon de tenaamstelling niet! Schandalig bedrijf, laten je gewoon 45 minuten aan de telefoon wachten en er gebeurt helemaal niets!
Sterke punten
Niks!
Zwakke punten
Alles!
Leaseplan denkt niet aan veili
Review over LeasePlanAuto mag niet door de dealer onderhouden worden van leaseplan. Als je remmen op de snelweg het niet meer doen, wil je graag dat een dealer die de auto het beste kent, hier naar laten kijken. Dit mag niet van leaseplan ( te hoge kosten)
Leaseplan gaat niet voor de veiligheid van zijn eigen klanten
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Veiligheid
Afschuw
Review over LeasePlanIk zit met een zeer nette dame een plan van aanpak te bespreken voor een verangend vervoersmiddel, word ik door verbonden met ene heer "Rick" , met pijn en moeite wat kunnen verwaarlijken...
Krijg ik fijn te horen dat ik een "kanker zeikert " ben op hetmoment dat deze fijne jongeheer van de schade afdeling de haak erop klettert, verbazingswekkende verrasing noem ik dit maar.
Na 15 jaar klant te zijn geweest , vind ik het genoeg geweest, ik ben sprakenloos.
Eens en nooit meer!
Zwakke punten
Brutaal Personeel
Oplichters
Review over LeasePlanCEO van deze maatschappij heeft gewoon opdracht gegeven aan alle werknemers om zoveel mogelijk mensen te naaien waar ze bij staan. Dat is goed voor de jaarcijfers. Gemiddeld wordt er 3 jaar geleased dus als ze klanten kwijtraken dan is de CEO allang weg met zijn mooie jaarcijfers op zijn CV. Dan kan ie zeggen kijk hoe goed ik het hebt gedaan. Ben benieuwd hoe lang Leaseplan hiermee denkt weg te komen.
Zeer slecht
Review over Hiltermann Lease GroepNa aflossen. Ongeacht er meer dan een week over doen om codes op te leveren, vanwege onderbezetting? Maar wel binnen een dag een brief kunnen versturen als er iets mis gaat.zeer klantonvriendelijk. Nooit meer voor moj
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicatie, afhandeling, klantgerichtheid, vertrouwen
Bar en boos
Review over Hiltermann Lease GroepIn eerste instantie geen problemen. Daarna bij een andere maatschappij een nieuwe lease afgesloten. Deze hebben het openstaande bedrag netjes afgelost. Maar na een week nog steeds de codes ontvangen voor het vrijwaren van de auto. De een zegt het duurt ongeveer 48 uur dan worden ze verstuurd. Na 2 dagen maar weer eens bellen, zegt een ander nee dat duurt 5 werkdagen. Verzekering, belasting loopt gewoon door nu. Tevens kan de dealer waar de auto ingeruild is nog niets doen, omdat de auto nog steeds op mijn naam staat.
Bar slechte ervaring, maar eens een factuur sturen voor de kosten
Oplichters
Review over FCA Capital NederlandPure oplichters, bij vragen blijven ze de standaard antwoorden geven.
NOOIT MEE IN ZEE GAAN!!!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES