Nieuwste Reviews

Nefkens - Zeer slechte ervaring met Nefkens Naarden

0

Review:
Wij hebben 3 Peugeot Boxer bussen rijden van eind 2012. Bij alle 3 de bussen moet de motor vervangen worden voordat de 200.000 km bereikt is. Bij de 3de bus is de motor vervangen door Peugeot Nefkens Naarden. Binnen 3 weken nadat de motor vervangen is, blijkt de bedrading te zijn doorgebrand. Opnieuw € 2500 schade. Peugeot Nefkens Naarden verleent geen service op haar reparatie. Peugeot Nefkens Naarden gijzelt je bus en dwingt je op die manier te betalen. Ongelooflijk dat zoiets mogelijk is

Lift Demon beveelt Nefkens NIET aan bij vrienden/bekenden

LeasePlan - Zeer slechte leasemaatschappij

0

Review:
Veel ervaringen hier genoemd kan ik onderschrijven. Onze lease auto had onderhoudsbeurt nodig, maar die mag je niet laten uitvoeren bij garage van keuze. Wij wilden die bij de garage waar de auto is gekocht ( vorig jaar mocht dit nog wel) maar Leaseplan gaf nu geen toestemming. Lang aan telefoon gezeten met een medewerker van Leaseplan maar deze mijnheer begrijpt totaal niet wat klantenservice inhoudt, is arrogant, luistert niet en klinkt bovendien ook heel ongeïnteresseerd.
Gezien de negatieve ervaringen die andere klanten van ons hadden met deze arrogante leasemaatschappij (auto i ngeleverd maar toch maandtermijnen blijven afschrijven, foute facturen sturen etc etc) hebben wij besloten na afloop van dit contract NOOIT meer een auto via Leaseplan te leasen. En mensen die op punt staan het te gaan doen: NIET doen!!Absoluut NIET doen!

Sterke punten:
Goed in klanten binnenhalen maar ze vervolgens in de steek laten

Zwakke punten:
Service
Arrogante en ondeskundige medewerkers
Geen vrijheid als berijder alleen maar betalen betalen betalen
Administratieve chaos
Slechte afhandelingsprocedure bij inleveren auto
Slecht werkende mijn leaseplan website
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Oosterwijk beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden

Justlease - Volstrekt onbetrouwbaar bedrijf die gemaakte toeze

0

Review:
Omdat ik een inruilauto bezit heb ik Justlease benaderd of het mogelijk was dat de nieuwe private lease auto (Ford Focus) via mijn Ford dealer geleverd kon worden.
De toezegging gekregen van een medewerker van Justlease dat dit geen enkel probleem zou zijn als ik bij hun een auto zou bestellen.
Daarna met mijn Ford dealer een deal gemaakt om mijn auto in te ruilen bij hun en op basis van de toezegging van Justlease de Ford Focus besteld.
Mijn Ford dealer heeft na mijn bestelling met Justlease afdeling Inkoop gebeld om na te gaan of de order aan zijn filiaal gekoppeld zou worden en dat zouden ze doen.
Een paar weken verstrijken en omdat mijn Ford dealer nog geen order van Justlease had ontvangen hij nogmaals gebeld met ze.
Groot was zijn verbazing dat er toen ineens door een medewerker van Justlease gezegd werd dat ze de nieuwe private lease Ford Focus zelf zouden gaan leveren aan mij in plaats van via de dealer!
Oftewel: ik krijg een toezegging van Justlease dat mijn Ford dealer de auto mag leveren en mijn Ford dealer heeft een toezegging gekregen!

Resultaat is dat mijn inruildeal niet doorgaat en dat kost mij veel geld!

Direct een mail gestuurd aan Justlease en om uitleg gevraagd over hun switch van leveren en de toezeggingen die hun naar mij en de Ford dealer gemaakt hadden maar daar hebben ze geen boodschap aan.
Hun bepalen hoe de auto geleverd gaat worden, punt!
Dat er toezeggingen gedaan zijn aan 2 partijen dat interesseert ze helemaal niets en leggen ze naast hun neer. Omdat ik een grote hekel heb aan bedrijven die hun afspraken en toezeggingen niet nakomen de order bij hun geannuleerd.
De medewerker vertelde mij dat daar dan kosten aan verbonden zouden zijn….
Doorgegeven dat ze dat best mogen doen maar dat ik dan gelijk mijn rechtsbijstandsverzekeraar erop zou zetten wegens dwaling..
Achteraf van Justlease een bevestiging gekregen dat ze toch maar geen kosten in rekening zouden brengen..

Justlease lokt je met toezeggingen om bij hun een order te plaatsen en daarna kan de klant het bekijken dus pas op voor dit waardeloze bedrijf indien je daar een auto wilt bestellen!


Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alles

Erik beveelt Justlease NIET aan bij vrienden/bekenden

DTC Lease - Onbekwaamheid

0

Review:
Onbetrouwbaar en zeker niet genoeg kennis van zaken.
Ik zal niemand vermoeien met details, maar het komt er op neer dat dit bedrijf geen enkele kennis van zaken heeft, zeker niet kunnen rekenen, 8.1 % rente rekenen, je zeker 14 dagen aan het lijntje houden, verkeerde indrukken aan je geven, zoals het is al voor 95 % zeker hoor en ga maar vast naar die dealer om de zaak te regelen. Daarna komen ze met een afwijzing omdat ik te veel huur voor mijn huis betaal namelijk 1100 euro per maand. De gang van zaken is, dat ik een koophuis heb met een aflossing van 340 euro en een overwaarde van 80.000 euro. Verder heb ik nog veel meer negatieve ervaringen maar die zal ik jullie besparen.
Mijn advies Laat DTC nooit jouw financiële zaken behartigen want dat kunnen ze echt niet. Gr Ton

Sterke punten:
Helemaal niets

Zwakke punten:
Alles

Schellinge beveelt DTC Lease NIET aan bij vrienden/bekenden

Justlease - Betalen niet netjes op tijd terug!

0

Review:
Na inlevering van de auto zou het twee weken duren voor de eindafrekening en terugbetaling van de borg.

4 weken later en met het excuus "Dit hangt echter van ons besturingssysteem af..." geven ze aan niet te weten wanneer ze dit kunnen realiseren.

Zodra je zelf niet betaald staan ze direct op de stoep.

Wat enorm slecht zeg!

Jake Abma beveelt Justlease NIET aan bij vrienden/bekenden

Arval - Arval

0

Review:
Via mijn vorige werkgever; Kone een lease auto van Arval gehad. Meerdere malen contact gehad zowel telefonisch als per mail en alles verliep naar behoren. Telefonisch wordt je netjes te woord gestaan. Per mail kreeg ik binnen 5 minuten een antwoord met de gevraagde stuk (verklaring schadevrije jaren) als bijlage toegevoegd.
Top Leasemaatschappij, ★★★★★ voor Arval en ★★★★★ voor dhr. R. Hubers voor de goede service.

L.Barkho beveelt Arval aan bij vrienden/bekenden

PSA Finance - Nooit meer dan ook nooit psa

0

Review:
Alles gaat goed zalang ze maar niks voor je hoeven te doen
als er iets moet gebeuren hebben ze geen tijd
Excuus we hebben het druk en zieken en veel mail
Dussss doe geen zaken met PSA lease
Je brengt h eigen in de priblemen

Sterke punten:
Geld ontvangen

Zwakke punten:
Geen tijd voor en alles duurt gemiddeld 2 a 3 maanden
niet als je een nieuwe lease aanvraagb doet dat is zo geregeld
Maar dan ben je wel de sigaar alsnje ze daarna nodig hebt

Richard beveelt PSA Finance NIET aan bij vrienden/bekenden

LeasePlan - Leaseovereenkomst misleidend. Gouden bergen belove

1

Review:
Na hagelschade aan mijn vlamnieuwe leaseauto (peugeot 208) blijkt dat mijn eigen risico-bijdrage aan mij wordt doorbelast. Leaseplan dient schappelijker om te gaan met het "eigen risico-bijdrage" verhaal naar de klanten toe. Ik voel me wel enigszins 'gehoord' door de capabele en merkbaar goed getrainde klachtenafhandelingsmedewerker, maar ik voel me zéker niet begrepen en ik voel me al helemaal niet tegemoet gekomen. Er zijn mij telefonisch gouden bergen beloofd die Leaseplan niet nakomt als het puntje bij paaltje komt. Na het lezen van de overeenkomst heb ik namelijk vragen gesteld aan een klantenservice medewerker om zeker te weten dat ik me niet druk hoef te maken over schade toegebracht door personen of omstandigheden waar ik geen controle over heb. Deze klantenservice medewerker heeft alle zorgen bij mij weggenomen. Mijn eigen risico zou naar zijn zeggen namelijk alleen door mij betaald hoeven worden in gevallen dat schade aan mij verwijtbaar zou zijn. Deze casus bewijst maar het absolute tegendeel. In de leaseovereenkomst die ik heb ondertekend onder artikel 25-b worden talloze (volkomen begrijpelijke) casussen benoemd waarbij ik mijn eigen risico zou moeten betalen. Echter staat er helemaal niets, nada beschreven over schade door vandalen, inbrekers, natuur- of weersomstandigheden. Hierin schiet Leaseplan juridisch gezien echt tekort. Dit wilde de klachtenafhandelingsmedewerker niet beamen, toen ik een beroep deed op haar menselijkheid. Klanten worden op deze manier misleidt en krijgen zo een totaal verkeerde indruk van de "service" van Leaseplan. Daarnaast staat in de leaseovereenkomst onder artikel 25-c alleen: "Kunnen wij de schade aan de auto verhalen op iemand anders? Dan hoeft u voor die schade geen eigen bijdrage te betalen." Ook hierin wordt absoluut niet duidelijk genoeg beschreven dat de klant wel dégelijk zijn of haar eigen risico zou moeten betalen indien de schade niet te verhalen is op een natuurlijk persoon (zoals een hagelbui of een steentje dat van de weg kaatst). Ik heb sterk het vermoeden dat deze leaseovereenkomst door dit soort misleidende wanpraktijken mij de komende 4 jaar nog wel eens erg veel extra geld kan gaan kosten. Dit zaakje rammelt aan alle kanten. Ik betaal de factuur wel als hij in de brievenbus valt, maar als klant ben ik op dit moment ontzettend teleurgesteld in Leaseplan. Meeveren met mij als klant of elkaar tegemoet komen in deze casus was onmogelijk en ook het met terugwerkende kracht mijn eigen bijdrage verlagen naar €0,- was onmogelijk. Ik heb expres nog gezocht naar een passende tussenoplossing om onze zakelijke relatie gezond te houden (er zijn in mijn beleving namelijk meer wegen die naar Rome leiden om een conflict op te lossen). Hier is geen gehoor aan gegeven door Leaseplan.
Als Leaseplan van mij weer een tevreden kant wil maken, moeten ze nu echt wonderen gaan verrichten. Ik voel me genaaid en op dit moment baal ik stevig dat ik nog 4 jaar aan Leaseplan vast zit. Het allerliefste was ik er eerlijk gezegd nu namelijk gewoon mee gestopt. Ineens begrijp ik waar de slechte recensies vandaan komen die online staan over Leaseplan, deze nam ik in het begin niet serieus genoeg. Gouden bergen beloven, maar zodra de handtekeningen zijn gezet lijkt geld het enige nog te zijn wat telt voor Leaseplan. Ik hoop dat Leaseplan in het kader van klantgerichtheid pro-actief gaat kijken naar hoe zij dit vreselijke gevoel bij mij weg kunnen nemen. Het zou ze sieren en het zou onze zakelijke relatie ten goede komen. Ik ben benieuwd waar nu de prioriteiten liggen. Ook zou Leaseplan zich verantwoordelijk moeten voelen om de leaseovereenkomst op artikel 25-b en 25-c aan te passen en volledig te maken. Het is belangrijk dat klanten weten dat ze moeten betalen na hagelschade, steentjes die van de weg opspringen, inbraak, vandalisme en andere niet verhaalbare schade die de natuur of mensen aan de auto toebrengen. Deze zaken staan niet omschreven in de leaseovereenkomst. Pas na die aanpassing, ben je als leasemaatschappij open, transparant en eerlijk naar je klanten toe. Ik ben super zuinig op de auto, maar wat mij schuld niet is, is simpelweg mijn schuld niet. Een overeenkomst moet duidelijk en volledig zijn en zéker niet misleidend. Belangrijke details of afspraken achterhouden of deze misleidend formuleren in bindende overeenkomsten in het kader van marketing is wat Leaseplan nu doet. Niet wenselijk. Krijg er echt een rotgevoel van en dat heb ik ze ook uitgelegd.

Sterke punten:
- Communicatief goed getrainde klantenservicemedewerkers
- Goed bereikbaar
- Lage maandprijzen
- Snelle levering
- App is duidelijk een gebruiksvriendelijk

Zwakke punten:
- Leaseovereenkomst is misleidend en niet volledig.
- Leaseplan weigert mee te veren bij conflicten.
- Leaseplan wil het conflict niet vanuit het perspectief van de klant zien, weigert actief te luisteren en mee te denken over oplossingen.
- Beloven van alles als de handtekeningen nog niet zijn gezet, zodra alles rond is en de klant echt niet meer terugkan, is geld prioriteit nummer 1.

Justlease - Een tevreden gebruiker maar ...

0

Review:
Drie jaar zonder problemen gebruik gemaakt van Justlease en ik klaag niet maar heb wel wat verbeterpunten te weten:

- Klantenservice kan beter. Ik heb na het eerste jaar meerdere keren moeten bellen voor een onderhoudsbeurt!

- Een abonnement inclusief navigatie maar zelf een update moeten aanschaffen vind ik te zot voor woorden;

- Geen reactie op een mail krijgen kan niet!

Compliment voor de medewerker die mijn auto heeft gecontroleerd bij inname. Na het horen van bovenstaande heeft hij een schade, die ik netjes heb opgegeven op gebruikersschade gezet.

Sterke punten:
Snelle levering auto, auto ophalen op kantoor voor onderhoud is goed geregeld en een paar maanden voor eindigen contract een aanbieding krijgen om eigen risico af te kopen vind ik een voorbeeld van meedenken.

Zwakke punten:
De klantenservice heeft niet altijd hospitality op 1 staan!
Beloven terug te bellen, in het begin, werd niet gedaan.
Beloven een mail te sturen werd niet gedaan.

Als laatste zou ik of uitbreiden bij het callcenter want na 10 minuten horen er zijn meer dan 5 wachtenden voor u dan is niet meer van deze tijd. Dit kan beter ingericht worden.

Willem beveelt Justlease aan bij vrienden/bekenden

ABC Autolease - Slechte verkopers

0

Review:
Donderdag ook bij abclease geweest special voor een auto afspraak alles gemaakt voor de ene auto kwam ik daar aan is de auto inmiddels verkocht kijk ik twee dagen later weer op de site staat de auto er ineens weer op staan er ineens heel veel van dezelfde auto op de site terwijl er Donderdag er maar een stond