Nieuwste Reviews

LeasePlan - Hulp bij het regelen van een leaseauto

0

Review:
Ik moest een leaseauto regelen voor een nieuwe medewerker, maar had hier echt totaal geen verstand van. Wat is wel handig? Wat niet? Hoe blijf je binnen het budget?
Het moest ook nog eens snel geleverd worden.

Leaseplan heeft mij ontzettend goed geholpen. Met name Wesley Kooiman wil ik even in het zonnetje zetten. Geen vraag was te gek voor hem en ik kon hem 3 keer per dag bellen, omdat ik toch nog even wat wilde weten. Af en toe even lachen (op een vriendelijke manier) omdat hij mij weer aan de telefoon had. Hij heeft mij ontzettend goed geholpen en zelf alles geregeld. Heel goed meegedacht en ervoor gezorgd dat alles snel ging lopen. Helemaal top!

Hopelijk dat het gebruiken en inleveren van de auto net zo soepel verloopt!

Sterke punten:
Denkt goed mee, neemt veel taken op zich, vriendelijk.

Zwakke punten:
Er staat volgens mij geen persoonlijk nummer onder de mail dus kreeg vaak een collega die mij door verbond.

Elke beveelt LeasePlan aan bij vrienden/bekenden

Lekker Leasen - Lekker-Arno de Boer

0

Review:
Half jaar geleden online contact opgenomen met Lekkerleasen.Ik wou een Citroën Automaat leasen.Gegevens opgestuurd en lang gewacht op enig antwoord van Dhr.de Boer,maar niks gehoort.Verschillende e-mails gestuurd naar die nare man,maar geen reactie van die man

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Antwoord niet op mails

BTA beveelt Lekker Leasen NIET aan bij vrienden/bekenden

Dealerleasing.nl - slecht bedrijf

0

Review:
Waardeloos bedrijf, betaal je niet op tijd krijg je over de 200 euro kosten, de factuur valt hoger uit dan dat ze op hun site heeft staan. Het is pure oplichting

er zijn nog wel duizenden punten waarin ze steken laten vallen. Vooral femke van debiteurenbeheer is schandalig.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
alles,

van der we beveelt Dealerleasing.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Justlease - Justlease incasseert mijn geld niet :-s

0

Review:
Ik ben met de week meer verbaasd over Justlease. Ik heb in januari mijn auto kunnen halen bij een dealer in mijn stad en ik rij er probleemloos in. Het vreemde is dat mijn termijnen niet worden afgeschreven. Justlease zegt dat dit ligt aan een nieuw incassosysteem dat nog niet werkt. In de afgelopen maanden heb ik al een aantal maal als reactie gekregen dat het naar verwachting volgende week is opgelost. Hebben meer mensen hiermee te maken? Een bedrijf kan toch niet meer dan een half jaar omzet missen zonder in liquiditeitsproblemen te komen?

Sterke punten:
Gemakkelijk en overzichtelijk proces om een auto te leasen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de wachttijd en ben door de dealer vriendelijk ontvangen en geïnformeerd over mijn nieuwe auto.

Zwakke punten:
Hun administratie lijkt niet het sterkste punt van de organisatie.

LeasePlan - Leaseplan wil maar een ding: je geld

1

Review:
Ik heb dus een auto bij Leaseplan geleased. Van te voren werd een zeer gunstige prijs voorgespiegeld en Leaseplan zou voor alles zorgen - nou dat heb ik geweten. Leaseplan verhoogt te pas en te onpas diverse leasetarieven en beroept zich daarbij op de kleine lettertjes in het contract. Bijvoorbeeld de premie verhogen omdat men "verwacht" dat je meer km rijdt dan in het contract staat. Reparaties en onderhoud worden afgeraffeld. Ik had steenslag en ruit schades waarvan Leaseplan vond dat ze niet gerepareerd hoefden te worden. Maar het toppunt was het inleveren. Eerst de auto ingeleverd, waarna ik een aantal honderd euro moest bijbetalen voor krasjes op de velgen. De maand erop werd er gewoon weer geld afgeschreven. En een half jaar later(!) probeerde Leaseplan opnieuw honderden euro af te schrijven voor een ruit reparatie. Gelukkkig had ik afschrijvingen van Leaseplan al geblokkeerd. Leaseplan claimt het recht te hebben schades te blijven verrekenen ondanks dat ik een half jaar geleden al een eindafrekening heb gehad. En ondanks dat die schade al jaren geleden geleden gemeld was en Leaseplan had besloten dat deze niet gerepareerd zou worden. Het zijn uitknijpers, pas op. Ik ga nooit meer met deze club in zee.

Sterke punten:
Financieel uitkleden van de klant, voorspiegelen van te gunstige tarieven

Zwakke punten:
Hebberigheid, weigeren schades te repareren, zomaar geld afschrijven, eenzijdig voorwaarden aanpassen. Grote beurten worden niet bij de merkdealer gedaan waardoor software updates niet worden toegepast.

gert beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden

FCA Capital Nederland - Very bad service

0

Review:
They provide very bad service to customer, their emergency helpline did not work, when I complained they provided new number.
The insurance claims are not clear.
I regret that I selected this company for lease plan.

Sterke punten:
I dont think they have anything positive

Zwakke punten:
mismanagement

santosh beveelt FCA Capital Nederland NIET aan bij vrienden/bekenden

LeasePlan - Als je auto in de fik vliegt, dan is Leaseplan de

1

Review:
Er zijn 2 dingen oneindig, het universum en de domheid van mensen. Over dat 1e twijfel ik nog wel eens. Dat laatste zie je goed bij deze maatschappij terug.
Wat een onnadenkendheid en weinig inlevingsvermogen tref je hier aan als je iets ergs gebeurt.
Na 3 extra maanden wachten op onze nieuwe auto, hadden we eindelijk onze nieuwe private lease auto gekregen. 3 weken erna, terwijl we op weg zijn naar vakantie, vliegt de auto in brand terwijl wij er alle 4 in zaten met al onze spullen. Gelukkig geen kindjes in zitjes, dan was het heel anders gelopen.
We zijn inmiddels 3 maanden verder en flink getraumatiseerd. Niet door de brand, niet door de importeur van de auto maar door de mensen die bij Leaseplan werken.
3 maanden lang zegt Leaseplan toe zaken te regelen en ons te helpen. Wij horen niets van ze, alleen als ze geld proberen te incasseren voor de auto die we gekregen hebben toen onze auto uitgebrand was. En als je belt dan krijg je het volgende gedoe. Hallo onze auto staat in de brand en we hebben vervangend vervoer nodig. Mijnheer daar ga ik niet over en ik kan u niet doorverbinden. Heeft u pen en papier bij de hand. GVD DE AUTO MET ALLES STAAT IN DE FIK. NEE DAN HEB JE GEEN PEN EN PAPIER BIJ DE HAND. Kan hij je niet verder helpen en moet je opnieuw bellen. WAT? JA. Bel je weer, wordt je 3 x doorverbonden want niemand gaat erover. WAT? ZE KUNNEN NIET ZORGEN DAT IEMAND JOU BELT? NEE DAT KUNNEN ZE NIET BEDENKEN. Vraag je meerdere keren om 1 aanspreekpunt die alles regelt. NA 3 MAANDEN NOG NIEMAND DIE HET ACTIEF OPPAKT. Hoe moeilijk kan het zijn. Sturen ze een brief of we de sleutels willen inleveren en of we er nog spullen uit willen halen. ALS JE AUTO VERBRAND IS MOET JE MENSEN NIET ZULKE DOMME BRIEVEN GAAN STUREN. DENKT IEMAND DAAR NA? NEE. Zit je te wachten op een andere auto want dat zou Leaseplan regelen, dan kun je lang wachten. ZE REGELEN NIETS. De importeur heeft het uiteindelijk voor ons geregeld. Wel stuurt Leaseplan een factuur van 1500 Euro ex btw voor de tijdelijke auto. WAT, ZIJ KOMEN DE AFSPRAAK NIET NA EN WILLEN JOU OPLATEN DRAAIEN VOOR 1,5 MAAND AUTO. JA. Bel je met Leaseplan dat dat niet de afspraak is, ze gaat het uitzoeken. NA 2 dagen een voicemail bericht dat de factuur eruit is gehaald en dat ze het gaat uitzoeken. NA 2 WEKEN NOG NIETS GEHOORD. BEN JE OP VAKANTIE KRIJG JE MAIL DAT DE INCASSO NIET GELUKT IS. WAT? JA, ERG HE? Bel je op want de stress is weer hoog opgelopen door weer gezeik met Leaseplan, dat duurt namelijk al 3 MAANDEN!!!!! Kan er geen klacht worden ingediend omdat je het kenteken niet uit je hoofd weet en wordt er doodleuk beweert dat er dan geen mail gestuurd kan worden. Uiteindelijk blijkt hij het toch te kunnnen vinden. ECHT? JA, EERST KAN HET NIET EN DAN INEENS VOILA KAN HIJ HET WEL. GEEN ZIN IN HEBBEN NOEMEN WE DAT. ALS JE IEMAND VAN SLAG AAN DE TELEFOON HEBT DAN DOEN ZE ZO BIJ LEASEPLAN. 20 minuten bellen vanuit Frankrijk en iemand KAN GEEN LEIDINGGEVENDE MAILEN. OOK KAN ER NIET IN STAAN DAT WIJ MORGEN GEBELD MOETEN WORDEN EN WE KRIJGEN GEEN CC OMDAT HET EEN INTERNE MAIL BETREFT. WAT? JA, DAT IS LEASEPLAN En dan is dit nog maar een fractie van alle stompzinnigheid binnen Leaseplan. Niemand die verantwoordelijkheid pakt en je gewoon helpt. Ze luisteren bar slecht. Zelfs beweren dat ze je niet eerder aan de lijn hebben gehad En niets met elkaar communiceren. En nu zijn wij op vakantie en heeft mijn partner weer last van haar hart door alle stress en Leaseplan? Die laat ons weer zakken. Nog niets hebben zij richting ons gedaan om ons te helpen. Wel lof voor de importeur van onze auto, PON. Bloemen, knuffels, belletjes, ja zelfs een minivakantie omdat de onze zo verpest was. We waren namelijk alles kwijt.. Zij hebben wen andere auto voor ons geregeld en houden regelmatig contact. Leaseplan IS GEEN ENKELE AFSPRAAK NAGEKOMEN EN BELLEN VRIJWEL NOOIT TERUG. OP 2X NA MISSCHIEN MAAR DAT IS WEL SNEU ALS JE AL 50 X GWBWLD HWBT OF NOG MEER. Leaeplan gaat hier meer van horen en direct na de vakantie trekken wij alle registers open van aangetekende brieven aan de directie tot wat er maar nodig is om deze club wakker te schudden zodat wij geholpen gaan worden.

Sterke punten:
Zedoen zaken met PON.

Zwakke punten:
Commgebrek aan inlevingsvermogen, communicatie en nadenken.

J. In 't V beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden

LeasePlan - Leaseplan lichten je op waar je bij staat

1

Review:
2 maanden voor einde contract. Auto moet een groot onderhoud hebben. Volgens kilometrage richtlijnen moeten onderdelen vervangen worden. Wat denk je... gaan we mooi niet doen zegt Leaseplan.

Deze auto gaat straks de verkoop in, het risico dat die resterende 2 maanden nog iets mis gaat is te overzien en dan zit de volgende klant mooi met alle reparaties opgescheept! En jij mag nog mooi 2 maanden met een verhoogd risico op stukken doorrijden... maar eerder inleveren, DAT mag dan weer niet..

Remco beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden

Nefkens - Eerlijke prijs ??

0

Review:
1 nov 2017 een Alfa Mito gekocht bij Nefkens.
Prijs was 10.400 euro. Omdat de auto te groot is, nu interesse getoond in een Fiat Panda van 2012.
Deze is vergeleken met elders redelijk aan de prijs, namelijk 6900 euro.Ze willen wel iets voor me betekenen : als ik 400 euro bijbetaal op de Mito willen ze wel zaken doen.
Wil dus zeggen dat ik in 9 maanden tijd haast 4000 euro afschrijf op een door hen verkochte auto, die behoudens 9000 km meer op de teller, niks heeft meegemaakt.
Er is geen ander compromis te bereiken.
Volgens hen een reële prijs. Ik stel dat ik destijds dan teveel betaald heb.
Ik begrijp dat ze liever een duurdere auto verkopen, maar dit voelt slecht.
Ik had er sowieso al een slecht gevoel bij toen we de koop sloten : de door ons ingeruilde auto had een kras achter op een spatbord. Mij werd verzocht dit nog te verhalen op de verzekering. Dit heb ik geweigerd. In afwachting van de levering van de Mito, werd ik thuis diverse keren gebeld, en werd er ondanks dat ze wisten dat de onderhoudsboekjes manco waren van de door ons in te ruilen auto, hier moeilijk over gedaan. Voor mij was toen de maat vol, en heb aangegeven dat ze het contract maar kapot moesten scheuren, en dat ik mijn in te ruilen auto, ook wel ergens anders kwijt kon als bij Nefkens.
Dat was blijkbaar voldoende, en er zou niet meer op terug gekomen worden.
Twee maanden nadat we de Mito kregen, kwam plots de melding op het display dat er een onderhoudsbeurt uitgevoerd moest worden.
Echter, er zou bij afleveren een beurt gegeven worden.
Of de display toen niet is gereset, of de auto daadwerkelijk geen beurt heeft gehad, zal de vraag blijven.
Voor mij in ieder geval géén auto meer via Nefkens !

Sterke punten:
Bij koop klantvriendelijk

Heijnen beveelt Nefkens NIET aan bij vrienden/bekenden

Nefkens - Zeer slechte ervaring met Nefkens Naarden

0

Review:
Wij hebben 3 Peugeot Boxer bussen rijden van eind 2012. Bij alle 3 de bussen moet de motor vervangen worden voordat de 200.000 km bereikt is. Bij de 3de bus is de motor vervangen door Peugeot Nefkens Naarden. Binnen 3 weken nadat de motor vervangen is, blijkt de bedrading te zijn doorgebrand. Opnieuw Ä 2500 schade. Peugeot Nefkens Naarden verleent geen service op haar reparatie. Peugeot Nefkens Naarden gijzelt je bus en dwingt je op die manier te betalen. Ongelooflijk dat zoiets mogelijk is

Lift Demon beveelt Nefkens NIET aan bij vrienden/bekenden