Justlease.nl houdt zich al meer dan vier jaar bezig met het bereikbaar maken van leasemogelijkheden voor geïnteresseerde c.q. klanten. Dit bedrijf is van mening, dat leasing makkelijk bereikbaar moet kunnen zijn voor particulieren. Daarbij worden aspecten als zekerheid en vrijheid heel hoog in het vaandel gehouden. Dit bedrijf is onder andere van de grond gekomen met ondersteuning van Terberg Leasing. Dit bedrijf weet precies wat de behoefte van de klant is en hoe de klant zo veel als mogelijk tegemoet te komen. Op basis daarvan wordt het product 'private leasing' geboden aan klanten. Dit product biedt optimale mobiliteit en is onder andere gestoeld op zekerheid en vrijheid. Bij Justlease kunnen klanten auto's leasen tegen een vast maandtarief en voor een periode van 1 jaar tot en met 5 jaar. Hier kunnen personen terecht die 100% zekerheid willen en erop kunnen vertrouwen dat ze altijd optimaal mobiel zijn en blijven. Met partners biedt Justlease ook pakketten als Premium Private Lease, Fietsen Lease en Zakelijk Lease. Kortom, Justlease.nl is de online leasemaatschappij die het leasen van personenauto's heel gemakkelijk en helder maakt. Dit bedrijf is een dochter van Terberg Leasing dat vele tientallen jaren ervaring heeft met leasen. Daardoor vindt men nergens anders een uitgebreid en transparant leasepakket tegen een zeer scherpe prijs. autoleasemaatschappijen Links

Private Lease

Bij Justlease.nl kunnen klanten gebruik maken van de mogelijkheid om een auto private te leasen. In dit geval kan men heel makkelijk een auto kiezen uit het aanbod van diverse modellen. Na een auto uitgekozen te hebben, kiest men een passende pakket en eventueel nog extra's om de auto helemaal aan de wensen van de klant te laten voldoen. Klanten kunnen een auto leasen tegen een vast bedrag en voor een periode van 1 tot en met 5 jaar. Men hoeft zich daarbij geen zorgen te maken over zaken zoals de verzekering, wegenbelasting, onderhoud, banden, vervangend vervoer en de afhandeling van reparaties. Klanten moeten alleen nog betalen voor hun brandstofverbruik en eventueel hun eigen risico, in geval van schade.


Snel een auto nodig?

Justlease.nl heeft een groot assortiment aan verschillende merken en modellen auto's. Op de website, onder het kopje modellen, snel leverbaar, vind men onder andere de auto's die snel kunnen rijden. Deze auto's kunnen dan binnen twee weken en of 2 dagen geleverd worden aan de klant. Klanten kunnen ook gebruik maken van de optie 'vandaag besteld, morgen geleverd'. In dat geval wordt de auto al de volgende dag na de bestelling geleverd.


Borg/ acceptatieproces

Klanten die een auto willen leasen, moeten borg betalen. Dit bedrag wordt bepaald bij de aanvraag van een leaseauto. De hoogte van dit bedrag voor de borg is afhankelijk van het betalingsverleden van de klant. Dit zorgt ervoor dat de lease overeenkomst zowel in het voordeel van de klant is als voor Justlease zelf. Zodra de financile gegevens zijn aangeleverd, wordt de kredietwaardigheid van de klant binnen een dag vastgesteld. Om dit te kunnen bepalen, heeft Justlease de volgende gegevens nodig: Naam Adresgegevens E-mail Telefoonnummer Een kopie van je salarisstrook Een kopie van je rijbewijs Een kopie van je paspoort/ID-kaart


Looptijd contract aanpassen

Veel klanten vragen zich af of zij de looptijd van hun contract kunnen aanpassen, nadat het contract reeds gesloten is. Het aanpassen van en contract is helaas niet mogelijk. Leasen moet gezien worden als een soort van verspreiden van de investering. Het maandelijkse tarief wordt bepaald op basis van de duur van het contract. Een langere looptijd van het contract geeft namelijk een betere spreiding van de kosten en een kortere looptijd met veel kilometers betekent een hogere maandtermijn. Op basis daarvan kan het contract niet tussentijds aangepast worden.


Contact gegevens

Private Lease van Justlease.nl Eendrachtlaan 280 3526 LB Utrecht T.: 030 850 15 00 E.: [email protected] Private Lease is een handelsnaam van Terberg Leasing. KvK: 30047233 BTW: NL006422883B01


Justlease Reviews

  • zeer slechte klantenservice en een nog veel slechtere administratie.
    lease al ruim 4 jaar altijd zeer tevreden geweest maar sinds ze 1 jaar geleden over zijn op een ander systeem is het werkelijk waar 1 groot drama! hun administratie is 1 grote chaos, e-mails worden niet beantwoord en voor dat je iemand telefonisch te spreken krijg ben je ruim 20 minuten verder om daarna onbeschoft te woord gestaan te worden. Valse beloftes zijn ze zeer goed in en ook in tegenstrijdige verhalen. Klant gegevens worden verwisseld en in schade dossier worden foto's van andere toegevoegd en gegevens achterwege gelaten waardoor een schade expert niet verder kan met het dossier.

    sales en marketing kunnen ze goed maar met klanten omgaan zeer zeker niet !!!

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    alles

    Door nic. op 3 oktober 2019 Reageer

  • Ik heb nog nooit een bedrijf mee gemaakt met zo een slechte klantenservice en administratie. Bespaar je zelf alsjeblieft veel energie, gezeik, mailtjes, telefoontjes en lease ergens anders.

    Het begon al aan het begin van mijn lease contract, mijn auto stond schijnbaar al lang klaar maar hier was ik niet over geinformeerd. Toen ik mijn auto op kwam halen kreeg ik de vraag waarom ik niet eerder was gekomen, terwijl ik zelf meerdere malen gebeld had om te vragen of mijn auto er misschien al eerder was.

    Ik heb mijn auto in de laatste week van maart gekregen, maar kreeg uiteindelijk een factuur voor de hele maand maart. Hierover contact opgenomen met justlease en na veel moeite doen, ze zijn daar echt niet de slimste, zagen ze in dat ik gelijk had en dat ze te veel hadden gefactureerd. Het duurde even, maar uiteindelijk was dit opgelost.

    Daarna kreeg ik 3 maanden lang geen factuur en daarna in een keer een factuur van de afgelopen 3 maanden. Ik ging juist een auto leasen omdat ik niet in een keer een groot bedrag wilde betalen, maar dit was blijkbaar bij Justlease heel normaal dus hier was niets aan te doen.

    Blijkbaar is er daarna nog van alles mis gegaan met de administratie van mijn facturen, waardoor ik in de maand juli een factuur kreeg die ruim 200 euro lager was dan want ik normaal moet betalen. Ik heb toen meteen contact opgenomen met Justlease om te vragen hoe dit kon en of het wel klopte, omdat ik natuurlijk niet zat te wachten op een extra factuur van 200 euro de maand daarna. Dit hebben ze toen nagekeken en toen is mij uitgelegd dat dit te maken had met de factuur van Juni, waar een fout in was gemaakt en dat ik daarom nog ruim 200 euro van hun te goed had. Daarom hadden ze dit nu in mindering gebracht. Ik heb toen nogmaals aangegeven dat ik het zeker wilde weten omdat ik de maand daarna niet dat extra geld kon missen. Er is mij toen verzekerd dat het klopt en dat ik vanaf de maand daarna gewoon altijd het afgesproken maand bedrag zou betalen.
    Nu, 2 maanden later, krijg ik een mail van Justlease dat er nog ruim 200 euro open staat om te betalen en dit dient binnen 7 dagen betaald te worden. Ik ben hier ontzettend verbaasd over, maar dat wordt bij Justlease niet begrepen. Ik heb contact gehad met Justlease en ze geven aan dat ik zelf toch ook had kunnen zien dat dat niet klopte. Dat klopt, dat was precies de reden waarom ik meteen gebeld had, maar als iemand van Justlease dan aangeeft dat het klopt en ik niet extra hoef te betalen ga ik niet voor de lol toch maar 200 euro extra over maken naar Justlease. Het feit dat ik deze 200 euro nog wel had moeten betalen begrijp ik, het viel mij toen ook al meteen op dat de factuur niet klopte, maar als dit door een werknemer van Justlease tegengesproken wordt en aangegeven wordt dat de factuur echt klopt ga ik dat verder niet meer uitzoeken. Ik vind het niet netjes van Justlease dat ze nu gewoon aangeven "ja sorry is een fout van mijn collega, kunnen we niet meer achterhalen want gesprek is niet opgenomen dus je moet gewoon betalen". Dat gaat mij echt iets te ver, zeker na alle vorige issues die ik gehad heb met Justlease, lijkt het me heel duidelijk dat hun administratie niet klopt en dat de klanten daar elke keer voor op mogen draaien. De manier waardoor ik te woord wordt gestaan door de werknemers lusten de honden ook geen brood van. Er wordt gewoon gezegd ik kan niets voor je doen, en daarna krijg je gewoon geen reactie (letterlijk gewoon een stilte) als ik nog wat zeg. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo slecht met hun klanten om gaat en die zo veel fouten van hun werknemers pikt waardoor dezelfde fouten gemaakt blijven worden. Fatsoenlijk personeel zou al een heel stuk helpen.

    En voor de mensen die zich afvragen hoe het kan dat ik zo een slechte review schrijf, terwijl Justlease best een prima score krijgt op het internet? Nou, dat is ook een mooi verhaal. Ik heb eerder een "slechte review" geschreven (omdat je namelijk een uur in de wacht staat als je een vraag hebt over je facturen, maar als je dan met een andere telefoon belt en in het keuze menu aanklikt dat je hulp nodig hebt bij je bestelling meteen geholpen wordt. Daarna via whatsapp te horen krijgen dat je geen factuurvragen kan stellen via whatsapp, 5 minuten later aangeven dat dat zeker wel kan en als je dan vraagt hoe dat mogelijk is het antwoord krijgen "dat was mijn collega van sales, die weet niet waar hij het over heeft".)
    Daarna kreeg ik netjes een bericht van Justlease dat ik 500 extra km kreeg ter compensatie en of ik dan wel even mijn recensie wilde verwijderen.
    Ja, zo kan ik ook wel een 5 scoren op internet ;).

    Mensen, lease alsjeblieft ergens anders, het bespaart je zo veel frustraties.

    Zwakke punten
    factuur administratie
    klantenservice
    intelligentie van het personeel

    Door Iris op 3 oktober 2019 Reageer
  • Het enige wat jullie goed doen is sales en marketing.
    Al jullie andere diensten zijn verder onder de maat.
    Het geld binnenharken en de rest is niet belangrijk.

    Jullie verzoeken om documenten via mijnjustlease up te loaden.
    Mijnjustlease functioneert niet naar behoren.
    Investeer alsjeblieft een beetje in de programmering van jullie systeem.

    Als ik dan bel met de klantenservice word er van alles toegezegd, helaas niet nagekomen.
    Als ik dan mail met de klantenservice krijg ik een reactie per mail waarbij ik met een mond vol tanden sta.
    De werkenemers die reageren op de mails hebben klaarblijkelijk geen enkel training gehad of kennis of kunde van zaken.

    Door Simon op 14 augustus 2019 Reageer
  • Ook ik beveel just lease niet aan. Wat een puinhoop in de administratie en als ze dan hand in eigen boezem steken? Nee, helaas.
    In juli begonnen met leasen. In oktober er achter gekomen dat ze helemaal niks afschreven en dat de ingangsdatum niet klopte.
    Van oktober tot december aan het bellen geweest voor het eindelijk klopte. We moesten daarom juli tot januari in eens betalen.
    Vanaf oktober hadden we het in de gaten en weggezet maar de eerste 3 maanden dus niet. Gevraagd om in 2 delen te mogen betalen kon niet.
    Alles schoven ze terug naar ons. De enige mail die je terug krijgt is betalen binnen 5 dagen anders incassobureau.
    En in de mail ook nog een foutief rekeningnummer met cijfers omgewisseld. Het is dat ik het zelf zag, anders was ik helemaal de sjaak. Want ook daar zullen ze weer een reden voor verzinnen dat het je eigen fout is.

    Nee, we zijn aan het kijken naar afkoop. Dat is het geld dubbel en dwars waard. Als je een bedrijf wil onderhouden die puur alleen voor der eigen centen zitten zonder service naar de klanten zit je hier perfect!

    Sterke punten
    Afschuiven

    Zwakke punten
    Klantvriendelijkheid

    Door Patricia op 25 juni 2019 Reageer (1 reactie)
  • Begin er nooit aan, of je moet er van houden om achter je eigen geld aan te zitten en je overal blauw aan te betalen.

    Ik heb op 17-5 mijn auto vroegtijdig ingeleverd omdat ik zo snel mogelijk van dit vreselijke bedrijf af wilde.
    Uiteraard heb ik hier voor een aanzienlijke afkoopsom moeten betalen.
    Voor de afkoopsom had ik op 20-5 al de factuur te pakken, en op dezelfde dag ontving ik de factuur voor de lease van juni.
    Uiteraard even een mail gestuurd dat de auto al ingeleverd is en dat ze de lease van juni niet moeten afschrijven.
    Hierop ontvang ik een mail dat ze deze incasso niet meer kunnen stoppen dus ik moest hem maar storneren.
    Je zou denken probleem opgelost maar helaas, het bedrag van de afkoopsom en de lease van juni werd als 1 bedrag afgeschreven.
    En dit is vreemd want ik heb toch echt 2 aparte facturen ontvangen voor deze bedragen.
    Dit schets wel een beeld met wat voor een bedrijf je hier te maken hebt, hier ben je geen klant maar een melkkoe.
    In diezelfde mail stond ook dat ik binnen 2 weken een slotfactuur zou ontvangen waarin alles verrekend zou worden wat ik nog tegoed heb denk hierbij aan borg, het restant van de maand mei en ondertussen ook de lease van juni.

    Uiteraard is deze factuur niet opgemaakt dus na 3 weken ga ik maar eens bellen, ik kreeg te horen dat het wel 6 weken kon gaan duren ivm een achterstand.
    Nu is dit op zich een goede verklaring zij het niet dat ze wel tijd hadden om binnen 3 dagen de factuur voor de afkoopsom op te maken dus ik spreek hier van een selectieve achterstand.
    Dus nu maar even afwachten wanneer ik mijn geld krijg waar ik recht op heb.
    Dus mocht je overwegen klant te worden bij Justpay eh Justlease doe het niet loop er met een grote boog omheen.
    En zijn ondertussen zoveel betere en goedkopere aanbieders dat je dit clubje kunt missen als kiespijn.

    Sterke punten
    Incasseren.

    Zwakke punten
    Terugbetaling.
    Chaos.
    Medewerkers hebben geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.
    Duur en onbetrouwbaar

    Door Arno op 14 juni 2019 Reageer
  • Leasen en rijden gaat prima, totdat auto wordt ingeleverd. Factuur + aanmaning nieuwe termijn, terwijl al is ingeleverd, verkeerde creditnota ook nog. Ergste is nog dat ik al meer dan 6 weken wacht op restitutie borgbedrag. Verschillende email toezeggingen + verbaasde telefoongesprekken met hun en niemand kan vertellen wat nu waar bij wie fout gaat. Ongelofelijk. Ik hoop dat ik dit jaar mijn bedrag nog terugkrijg. Customer service en administratie weten van elkaar niet wat ze doen, zo lijkt het.

    Sterke punten
    afhandeling gedurende lease

    Zwakke punten
    administratieve eindafhandeling. Customer service en administratie weten van elkaar niet wat ze doen, zo lijkt het.

    Door Godfried Weh op 23 november 2018 Reageer
  • Ik ben met de week meer verbaasd over Justlease. Ik heb in januari mijn auto kunnen halen bij een dealer in mijn stad en ik rij er probleemloos in. Het vreemde is dat mijn termijnen niet worden afgeschreven. Justlease zegt dat dit ligt aan een nieuw incassosysteem dat nog niet werkt. In de afgelopen maanden heb ik al een aantal maal als reactie gekregen dat het naar verwachting volgende week is opgelost. Hebben meer mensen hiermee te maken? Een bedrijf kan toch niet meer dan een half jaar omzet missen zonder in liquiditeitsproblemen te komen?

    Sterke punten
    Gemakkelijk en overzichtelijk proces om een auto te leasen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de wachttijd en ben door de dealer vriendelijk ontvangen en geïnformeerd over mijn nieuwe auto.

    Zwakke punten
    Hun administratie lijkt niet het sterkste punt van de organisatie.

    Door Henk op 27 augustus 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Omdat ik een inruilauto bezit heb ik Justlease benaderd of het mogelijk was dat de nieuwe private lease auto (Ford Focus) via mijn Ford dealer geleverd kon worden.
    De toezegging gekregen van een medewerker van Justlease dat dit geen enkel probleem zou zijn als ik bij hun een auto zou bestellen.
    Daarna met mijn Ford dealer een deal gemaakt om mijn auto in te ruilen bij hun en op basis van de toezegging van Justlease de Ford Focus besteld.
    Mijn Ford dealer heeft na mijn bestelling met Justlease afdeling Inkoop gebeld om na te gaan of de order aan zijn filiaal gekoppeld zou worden en dat zouden ze doen.
    Een paar weken verstrijken en omdat mijn Ford dealer nog geen order van Justlease had ontvangen hij nogmaals gebeld met ze.
    Groot was zijn verbazing dat er toen ineens door een medewerker van Justlease gezegd werd dat ze de nieuwe private lease Ford Focus zelf zouden gaan leveren aan mij in plaats van via de dealer!
    Oftewel: ik krijg een toezegging van Justlease dat mijn Ford dealer de auto mag leveren en mijn Ford dealer heeft een toezegging gekregen!

    Resultaat is dat mijn inruildeal niet doorgaat en dat kost mij veel geld!

    Direct een mail gestuurd aan Justlease en om uitleg gevraagd over hun switch van leveren en de toezeggingen die hun naar mij en de Ford dealer gemaakt hadden maar daar hebben ze geen boodschap aan.
    Hun bepalen hoe de auto geleverd gaat worden, punt!
    Dat er toezeggingen gedaan zijn aan 2 partijen dat interesseert ze helemaal niets en leggen ze naast hun neer. Omdat ik een grote hekel heb aan bedrijven die hun afspraken en toezeggingen niet nakomen de order bij hun geannuleerd.
    De medewerker vertelde mij dat daar dan kosten aan verbonden zouden zijn….
    Doorgegeven dat ze dat best mogen doen maar dat ik dan gelijk mijn rechtsbijstandsverzekeraar erop zou zetten wegens dwaling..
    Achteraf van Justlease een bevestiging gekregen dat ze toch maar geen kosten in rekening zouden brengen..

    Justlease lokt je met toezeggingen om bij hun een order te plaatsen en daarna kan de klant het bekijken dus pas op voor dit waardeloze bedrijf indien je daar een auto wilt bestellen!


    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Erik op 6 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na inlevering van de auto zou het twee weken duren voor de eindafrekening en terugbetaling van de borg.

    4 weken later en met het excuus "Dit hangt echter van ons besturingssysteem af..." geven ze aan niet te weten wanneer ze dit kunnen realiseren.

    Zodra je zelf niet betaald staan ze direct op de stoep.

    Wat enorm slecht zeg!

    Door Jake Abma op 12 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Drie jaar zonder problemen gebruik gemaakt van Justlease en ik klaag niet maar heb wel wat verbeterpunten te weten:

    - Klantenservice kan beter. Ik heb na het eerste jaar meerdere keren moeten bellen voor een onderhoudsbeurt!

    - Een abonnement inclusief navigatie maar zelf een update moeten aanschaffen vind ik te zot voor woorden;

    - Geen reactie op een mail krijgen kan niet!

    Compliment voor de medewerker die mijn auto heeft gecontroleerd bij inname. Na het horen van bovenstaande heeft hij een schade, die ik netjes heb opgegeven op gebruikersschade gezet.

    Sterke punten
    Snelle levering auto, auto ophalen op kantoor voor onderhoud is goed geregeld en een paar maanden voor eindigen contract een aanbieding krijgen om eigen risico af te kopen vind ik een voorbeeld van meedenken.

    Zwakke punten
    De klantenservice heeft niet altijd hospitality op 1 staan!
    Beloven terug te bellen, in het begin, werd niet gedaan.
    Beloven een mail te sturen werd niet gedaan.

    Als laatste zou ik of uitbreiden bij het callcenter want na 10 minuten horen er zijn meer dan 5 wachtenden voor u dan is niet meer van deze tijd. Dit kan beter ingericht worden.

    Door Willem op 29 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Alleen maar drama afgelopen1,5 jaar met Just Lease "dochter bedrijf van Terberg Leasing". Had ik maar eerder alle reacties en beoordelingen over dit bedrijf gelezen dan had ik hier absoluut NIET geleased.

    Ik lease nu al 1,5 jaar een auto en ik heb steeds problemen met ze en ben niet de enige.

    Of ze factureren je uit het niets voor een dienst waarvan je nooit van hebt gehoord. Endan krijg je een arrogante medewerker die je de bloed onder je nagels vandaan haalt en asociaal met je omgaat. Ze beloven dat de eerst volgende factuur de bedrag dat ze teveel hebben gepakt recht getrokken word, maar het gebeurt niet je moet continue erachter aan gaan.

    Wanneer er onderhoud moet gebeuren komt gewoon iemand de auto ophalen van je met vieze kleren en rijd er gewoon 80km in en die km's worden niet vergoed door ze "hoort er gewoon bij" zeggen ze dan terwijl je er zelf voor betaald en het HUN auto is die onderhouden moet worden.

    Reparaties zijn gewoon chaotisch.
    Ze beloven dat als je auto gerepareerd word dat je een "zelfde segment" vervangende voertuig krijgt. Maar je krijgt een goedkope bagger auto mee endan moet je daar 2 weken mee rondrijden terwijl je volle bak betaald voor een klasse duurdere auto en je moet ook nog is betalen voor die bagger vervang auto terwijl de reparatie niet je eigen fout is. Ze factureren eigen risico voor iets waar je niks mee te maken hebt.

    Na contact opnemen word je van het kastje naar de muur gestuurd, medewerker die niet weet waar die over praat zit 2 minuten lang te stotteren omdat ze geen antwoord weet te vinden op mijn vraag en vervolgens zomaar iets roept wat niet klopt.

    Ze komen de beloftes niet na, dit is nog de top van de ijsberg. Lease hier ABSOLUUT NIET! er zijn genoeg andere lease-bedrijven die het veel beter doen.

    Er zijn nog zoveel meer dingen maar ga er geen woord meer aan vuil maken en me tijd nog verspillen.

    Just Lease een tip:
    Zo ga je niet met klanten om!

    NOOIT MEER JUSTLEASE OF TERBERG LEASING VOOR MIJ!

    Sterke punten
    NIKS

    Zwakke punten
    ALLES

    Door Mus op 14 maart 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zoveel negatieve reviews en ik vraag mij echt af hoe dat kan. Mijn vriend en ik hebben maandag een aanvraag gedaan voor een lease-auto, en een paar uur later was er al een goedkeuring. Tevens heb ik twee keer contact gehad met de klantenservice (Afd. Sales) en beide keren ben ik heel goed te woord gestaan. Nu is het wachten op de auto, wachten duurt laaaaang.... Als wij de auto hebben opgehaald etc etc dan kan ik een uitgebreidere review schrijven maar tot dusver zijn wij heel tevreden!

    Sterke punten
    - Snelle afhandeling
    - Duidelijke regels/voorwaarden
    - Goede klantenservice (Duidelijk, vriendelijk, geven duidelijke informatie)

    Zwakke punten
    Nog niet ontdekt

    Door Stephani op 6 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ze zijn heel goed mensen zijn net als jij en ik geen kapsones en zeer vriendelijk het zijn geen dieven en rovers ,ik snap niet waar mensen zulke verhalen vandaan halen echt niet ten naam stelling komt op jou naam behalve de code niet maar dat is logisch anders kan je de auto verkopen,gasten niet meer zeuren ik meen het en ga bij just leasse is een goede maatschappy die niet moeilijk is en ook niet doet .

    Sterke punten
    vriendelijk goede uit leg over alles

    Zwakke punten
    er is niks zwak aan hun ,hangt echt van de mensen af denk ik hoor.

    Door yvet op 20 mei 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 2 jarig contract Mercedes C180 net afgelopen. Nul klachten, zeer schappelijk mbt gebruikschade bij inleveren. Zolang je je gewoon aan de afspraken houdt is het een prima maatschappij zover ik kan beoordelen.

    Door leijten op 28 april 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 3 jaar geleased, maar heel blij dat we bijna van ze af zijn. Onterechte kilometers worden in rekening gebracht. Er wordt niet gecommuniceerd tussen de afdelingen, dus er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen. Keer op keer ging er wat mis,zo heb ik een dag voor niks zitten wachten op een het halen van de auto voor een onderhoudsbeurt, en vervolgens wordt er weer een bedrag afgeschreven voor het vervangen van een onderdeel wat helemaal niet is vervangen!!ze geven ons het idee dat dit nooit voorkomt. Nu na inlevering van de auto heb ik nog 5 facturen ontvangen, gegoochel met bedragen en wederom onterechte bedragen!! Verder lees ik op hun site alleen maar positieve reviews, helemaal verbaasd daarover plaats ik ook een review, maar ... die wordt dus niet geplaatst! Let dus op, ik vind het bedrog.

    Sterke punten
    geen,ze zijn wel goed in het afschrijven van bedragen op je rekening..

    Zwakke punten
    onderling wordt er niet gecommuniceerd

    Door Jacqueline op 6 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Justlease.nl belooft diensten die niet geleverd worden.
    Het begint al bij het aangaan van een “private lease” van bijvoorbeeld 24.000Km per jaar met een looptijd van 2 jaar.

    Dan zou je denken dat dus in 1 jaar 24.000Km mag rijden, maar de werkelijkheid is totaal anders kwam mijn zoon achter. Deze 24.000km is opgedeeld in 4 kwartalen van 6.000Km. En nu de grap, rijdt je in 1 kwartaal bijvoorbeeld 4.000Km dan staat de teller voor het volgende kwartaal weer op 0. Ofwel je betaald voor 6.000Km per kwartaal, maar als je minder rijdt lever je dus betaalde kilometers in. In dit voorbeeld dus 2.000Km.

    Reparatie banden zit bij de prijs in, maar als u een klapband krijgt, moet u een eigen risico betalen. Onderhoud bij de garage moet u zelf regelen, geen sprake van haal en breng service, laat staan vervangend vervoer. Eigen risico is niet eenmalig tijdens de lease periode, maar wordt gerekend bij elke (kleine) schade, zelfs bij een klapband.

    Zie de beloften van Justlease op hun site, en u weet dat hier sprake is van misleiding. Zoek eens op internet naar “Klachten Justlease” en ik weet zeker dat u liever een gebruikte auto koopt, dan een “private lease” contract aangaan.

    Mijn zoon koopt deze maand nog een gebruikte auto, en dat terwijl zijn lease in februari 2017 pas afloopt. Zegt dus genoeg over deze leasemaatschappij.

    Sterke punten
    Nette auto

    Zwakke punten
    Houden zich totaal niet aan de voorwaarden en/of beloften welke op hun website worden weergegeven.

    Door H.P. Brussee op 6 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik lease al 4 jaar hier, eerst een kia rio en die na 3 jaar probleemloos terug gegeven na eide contract en een nieuwe auto uitgezocht. Deze auto is ook perfect alleen nu is er wat veranderd in mijn prive situatie mijn zoon die komt onverwachts bij me wonen omdat zijn moeder niet meer voor hem kan zorgen. Ik moet partime gaan werken om me zoon op te voeden dus dat betekend halvering van mijn salaris en een kind in huis. Dit heb ik besproken met justlease of hier een oplossing voor kan komen omdat ik de auto niet meer kan betalen, hun oplossing is afkopen 3000 euro pffff of ik dat zo ff heb liggen of iemand anders vinden die het contract overneemt en dat nog verandering contract kosten betalen a 275 euro. Na 4 jaar trouwe klant had ik wat meer steun verwacht omdat ik aan deze situatie ook niks kan doen. Dus als je een auto lease zorg er dan voor dat er niks veranderd in je prive situatie anders kom je zwaar in de problemen.

    Sterke punten
    Goede auto's

    Zwakke punten
    klantvriendelijkheid

    Door Danny op 27 augustus 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij zijn zo blij dat we leasen bij Just Lease, duidelijke voorwaarden die je zelf voordat je een contract tekent leest.
    We hebben gecalculeerd hoeveel we rijden en daarmee gekeken wat voor model er geschikt was voor ons.
    Super tevreden, en dat al 2 jaar

    Just lease, bedankt

    Sterke punten
    Duidelijk, komen afspraken na, goed te bereiken, eerlijk advies, vriendelijk.etc etc

    Zwakke punten
    Nog niet tegen gekomen

    Door Jan Reijm op 11 maart 2016 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ja, de titel klopt: ik ben géén klant van justlease.

    Maar tóch krijg ik een email, waarin staat dat ik over 1 maand mijn lease-auto moet inleveren!?

    Hoe dat kan, is mij een raadsel. Ik heb ooit een auto uitgerekend op de site, en kennelijk zijn mijn gegevens aan een auto gekoppeld, waar ik het bestaan niet eens van weet. Welke auto dat is, weet ik niet want in de email is daar niets over terug te vinden.
    Wel een zinnetje onderaan de mail dat ik mij niet kan afmelden om te voorkomen dat ik onzinnige emailtjes krijg, omdat mijn gegevens zijn gekoppeld aan een contract. Huh?

    Dat moet een zooitje zijn op de administratie van justlease.

    In elk geval lachwekkend!

    Sterke punten
    Justlease heeft een website.

    Zwakke punten
    Justlease roept mij op een lease-auto in te leveren in Utrecht, terwijl ik a) geen lease-auto rij en b) helemaal geen klant ben van justlease en niets met dit bedrijf te maken heb.

    Door R.de Vries op 21 november 2015 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Onze ervaring met justlease is dramatische !
    Dit bedrijf liegt veel, doet valse beloftes, en jaagt de mensen op onnodige kosten door behoorlijke fouten.
    Wij zijn ongelooflijk blij dat het contract over een jaar is afgelopen, onze volgende auto word weer een lease....maar nooit meer bij justlease !

    In de afgelopen 24 maanden hebben wij 600,00 euro teveel betaald. Justlease legt de fout bij ons neer. Dit terwijl we al 2 jaar lang problemen hebben met de klantenservice, wijzigingen die niet worden doorgevoerd...teruggebeld worden, gebeurd gewoon niet ! En zo kan ik nog wel even doorgaan....waardeloos !

    Een ieder die overweegt hier een auto te leasen adviseer ik om echt verder te zoeken naar een ander alternatief.

    Zwakke punten
    Eigenlijk alles, ik heb geen positieve ervaringen.

    Door Fam verharen op 26 oktober 2015 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De auto die je krijgt is prima.Maar weet waar je aan begint bij hun 1 en al drama en lange wachtijden extra kosten en afschrijvingen waar je niet een weet waar het vandaan komt. Klantenservice is alles behalve meewerkend en vriendelijk.

    Sterke punten
    De auto

    Zwakke punten
    Naast de auto alles

    Door Lotte op 18 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Hoewel het principe van private lease ons bevalt willen we wel ook alle kleine ergernissen benoemen. Een 'niet te repareren' lekke band wordt doorberekend als schade. Afspraken inplannen voor reparatie, een kabeltje voor de kilometerregistratie is los, we mogen de klantenservice tot 5x toe bellen om hen aan ons probleem te herinneren.
    De pay-off 'zorgeloos rijden' gaat niet op, als de klantenservice niet correct wordt afgehandeld ben je tenslotte veel tijd kwijt aan het geregel.

    Sterke punten
    Fijne auto, redelijke maandlast

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice. Slechte voorlichting over alle bijkomende kosten.

    Door Vd Kerkhof op 13 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Het klinkt allemaal leuk een "Ontslag-premie" en de andere premies bij Justlease.nl maar zodra je ergens gebruik van wilt maken duurt het wel ineens heel erg lang voor er reactie komt.

    Nu uiteindelijk iemand gesproken en blijkt het dat de "Ontslag-premie" niet gebruikt kan worden.....

    Heel vreemd verhaal en vooral alles zwart op wit laten zetten !!!!
    Anders lekker ergens anders een auto leasen !

    Sterke punten
    Facturen op tijd versturen

    Zwakke punten
    Premies kloppen niet met waar ze daadwerkelijk voor gebruikt worden.
    Klantenservice slecht, lange wachttijd
    Je kan geen afspraken maken telefonisch, altijd een email of brief laten sturen om het te bevestigen !

    Door Mark op 25 maart 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In april een contract afgesloten met 1500km daar kwam ik niet mee uit en heb ik mijn contract verhoogd naar 3000 km per maand. In de applicatie was deze al aangepast en ging ik er vanuit dat ik dus 1500 km extra kon rijden, tot de facturatie daar was en ik tot mijn verbazing een extra rekening ontving.

    vervolgens paar maanden later wil ik mijn contract verlagen en moest ik dat kennelijk voor de 15de doen (wat nergens staat alleen op het contract van de wijziging) wegens een nieuwe baan in de buurt. Voor de 15de wist ik dat nog niet eens dat ik aangenomen zou worden en dacht het netjes voor de eerste aan te geven. Gebeld maar systematisch was het onmogelijk! kortom nog een kwartaal betaald voor km die ik niet maak! Coulance tegemoetkoming kennen zij niet! Geld makerij !

    Nu is het zo dat ik mijn contract op 5-12 heb aangepast ondertekend en in gescand en zij de wijziging niet hebben doorgevoerd en ze mij nu nog eens een kwartaal willen flashen ik heb het op papier en ga juridische stappen ondernemen!! Als mijn contract voorbij is doe ik geen zaken meer!!

    Sterke punten
    snelle levering auto

    Zwakke punten
    alles rondom de auto na

    Door Stefanie op 1 januari 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • T klinkt allemaal zo leuk en t is ook leuk.
    3 jaar een nieuwe auto, onbezorgt rijden en dat voor een niet te groot bedrag.
    Ik rij zelf een vw up met reclame.
    179 euro in de maand.
    Daarvoor mag je 1000km/mnd rijden.
    Dat is voor mij te kort dus 500km erbij voor 10 euro/mnd
    En voor de zekerheid een verzekering van 5 euro voor als ik mijn werk kwijtraak.
    Top dus.
    MAAR
    Als je contact met justlease zoekt doen ze vaag en weten ze t niet allemaal.
    Zo kreeg ik facturen die nergens op slaan zoals 50 euro omdat ze de auto afgeleverd hadden, maar ik had de auto zelf bij de dealer gehaald.
    na 7 x bellen eindelijk opgelost.
    Je kan je km pakket elk kwartaal aanpassen, zeggen ze. er staat alleen nergens dat je dat voor de 15e vd laatste maand van dat kwartaal moet doen.
    Op het moment dat je zoals ik op het einde van je eerste kwartaal constateert dat je niet uitkomt kun je dat dus niet voor de 15e doen omdat je exact wilt zien wat je rijdt en dus profiteren ze nog een kwartaal van je km buiten je bundel.
    Je rijdt ook met een blackbox, dus zij kunnen zien waar en hoeveel je rijdt. Op die manier kunnen zij je gebruik zien per kwartaal. Dat is dus voor mij 4500km.
    Handig zou je zeggen.
    Maar dan moet t wel kloppen. En laat dat nou niet zo zijn.
    Ik ging volgens hun 300 km buiten de bundel terwijl dat niet zo was.
    Kosten 18 euro.(300 x 0.06 per buiten de bundel gereden km)
    Weer vaak bellen en steeds doorgestuurd worden maar na veel pijn en moeite een creditnota ontvangen. Lullig voor de mensen die er niet op letten.
    T is maar goed dat ik op de 1e dag van t nieuwe kwartaal een foto maak van mn totaal teller. Anders weet ik t niet meer precies. Zeker omdat op de app waar je je km in de gaten kan houden elk kwartaal de teller op nul gaat.
    Om t je makkelijk te maken hummm.
    Als jeje contract invult bij t begin van t leasecontract moet je aangeven hoeveel schadevrije jaren je hebt. Als je zoals ik meer dan 7 schadevrije jaren hebt betaal je niks extra maar heb je dat niet dan kan dat oplopen tot 25 euro extra.
    Als je de auto hebt dan krijg je vervolgens bericht dat je t moet aantonen.
    Nou is de roy data bank daar speciaal voor uitgevonden dat een verzekeraar daar in kan kijken maar dat doen ze niet. De hufters.
    Ik heb t aan kunnen tonen maar t heeft me een tijd en werk gekost.
    Belachelijk. Verder worden er dus oncorrecte facturen van je rekening afgeschreven.
    De auto is prima. Maar de rompslomp erom heen is drama.
    Als je dus alles goed in de gaten houdt gaat t wel, maar t voelt niet goed. Ik hou tot t einde van het leasecontract alles goed in de gaten en zeg daarna vaarwel en ga naar een ander.
    T is ook een alles in 1 prijs maar dan komt de wegenbalasting er nog bij. pff

    Sterke punten
    extra geld uit je zak kloppen.

    Zwakke punten
    Op de goede auto na is alles ruk

    Door schoe op 16 september 2014 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Justlease

Schrijf je eigen review over Justlease