Ik lease mijn auto nu bijna 4 jaar bij dit bedrijf en herken ze totaal nietbin de geschreven revieuws. Ik heb echt 0,0 problemen met dit bedrijf, zelfs als ik een maand problemen had met de rekening kwamen ze met een goede oplossing. Ik ben altijd met ze in contact gebleven en geen klachten!! Ik zou zo weer een auto hier leasen
Ik heb 2 auto’s in Fin lease bij Hilterman en wat ik hier lees klopt 100% elke factuur als je überhaupt een factuur krijgt verschilt elke keer vervolgens maak je afspraak met hun dan word het op papier niet geregeld dus betalen we niet vervolgens komt het voor de rechter nieuwe afspraak maar contract werd weer niet aangepast en termijn betaling ook niet dus we betalen niet na 4 keer contact opgenomen te hebben en hun verteld waarom we niet betalen en dat hun dit in orde moeten maken sturen ze een incasso deurwaarder op ons af deze begint direct je moet betalen of we nemen alles wat je heb in beslag hierop hebben wij aangeven wij laten ons niet bedreigen wij betalen niet eerder voor Hilterman het in orde heeft gemaakt 7 maanden later niets vernomen tot onze auto’s als gestolen worden opgegeven door Hilterman is dit hun werkwijze? Klantvriendelijk? communicatie schuw ik steek nog liever de voertuigen in de. Brand dan dat ze retour gaan op deze manier van handelen door hun en als de auto’s in beslag genomen worden dan zal ik ook hun aangeven voor valse melding gestolen auto opgeven
Het probleem was namelijk van 1 voertuig hebben ze in coronatijd 2 jaar lang geen factuur gestuurd de andere auto is bijna volledig afbetaald daar hebben ze nu dus ook een melding opgezet als zijnde gestolen wat niet terecht is
Sterke punten Dat ze lui zijn en hun werk niet doen en denken dat ze alles kunnen doen
Zwakke punten Dat ze gelijk een incasso op je nek sturen Ipv eerst praten met hun klanten en doen wat je belooft papierwerk in orde maken
Zijn oneerlijk onbetrouwbaar en totaal niet klant vriendelijk samen met hun Lease partner.
Stop je onderneming om welke reden ook moet je gelijk alles terugbetalen incl alle lease bedragen .
Dergelijke partij van oplichters moet zijn AFM vergunning kwijt raken voor de misleiding lease hier nooit een auto mooie praatjes maar u komt in de problemen
Sterke punten Hebben ze niet
Zwakke punten Onbetrouwbaar
Onduidelijk
Oneerlijk
De basis een grote crimineel
Zelden een bedrijf mee gemaakt met zo'n slechte service. Na betaling van de slot termijn word er door Hilterman doodleuk nog een maand termijn + nogmaals de slottermijn van mijn rekening afgeboekt via automatische incasso !!!!!. Dat kon er ook nog wel bij nadat ik ruim 3 weken moest wachten op mijn tenaamstellingscode. Vervolgens ontvang ik een mail van de Contract-administratie dat er een spoed verzoek is aangemaakt om het geld terug te boeken.Na een week toch maar eens gebeld met de crediteuren administratie en wat denk je...............juist geen spoedopdracht ontvangen.
Voor 1 jaar een leaseauto. Maar ik heb wat ik niet in het contract kan vinden een opzegtermijn van 3 maanden.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n3 maart ingeleverd maar ik moet wel volle maand maart betalen. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nNa veel mail verkeer krijg ik de afrekening. Mooi zo dacht ik. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n Nu nog steeds 3 dagen lease en schade. Geen borg verrekend.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nKomt wekelijks een afwijkende factuur het gaat van 240 tot 40 euro.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n
Sterke punten Niet
Zwakke punten Zeer slechte communicatie. Natte vingerwerk.
Mijn laatste aflossing was 1 november afgeschreven, gebeld wanneer ik mijn tenaamstelling zou ontvangen, dit zou na de storneringstermijn automatisch opgestuurd worden. Wederom gebeld en nu sturen ze deze gewoon niet op! Moet ik via de site aanvragen, gedaan, maar geen reactie! Ze zijn en waren geen eigenaar, maar ik krijg gewoon de tenaamstelling niet! Schandalig bedrijf, laten je gewoon 45 minuten aan de telefoon wachten en er gebeurt helemaal niets!
Na aflossen. Ongeacht er meer dan een week over doen om codes op te leveren, vanwege onderbezetting? Maar wel binnen een dag een brief kunnen versturen als er iets mis gaat.zeer klantonvriendelijk. Nooit meer voor moj
In eerste instantie geen problemen. Daarna bij een andere maatschappij een nieuwe lease afgesloten. Deze hebben het openstaande bedrag netjes afgelost. Maar na een week nog steeds de codes ontvangen voor het vrijwaren van de auto. De een zegt het duurt ongeveer 48 uur dan worden ze verstuurd. Na 2 dagen maar weer eens bellen, zegt een ander nee dat duurt 5 werkdagen. Verzekering, belasting loopt gewoon door nu. Tevens kan de dealer waar de auto ingeruild is nog niets doen, omdat de auto nog steeds op mijn naam staat.
Bar slechte ervaring, maar eens een factuur sturen voor de kosten
Totaal geen begrip voor ondernemers die het zwaar hebben gehad in de corona tijd
Zwakke punten Dat ze in en na corona tijd niet mee denken met cliënten en ondernemers die het zwaar hebben gehad en 7 dagen per week aan het werken zijn geweest om alles te betalen zonder inkomsten alleen het antwoord je bent te laat
ben blij dat ik vanaf ben maar wil wel mijn ervaring delen. ik zou zeggen NIET DOEN. Ben jij 1 maand te laat met betalen komt er 250eu kosten erbij. Ze sturen mailtjes naar de spam en dan verwachten ze dat men dat wel zien. De bedrijf lijkt me een DRUGS BENDE die graag hun centjes willen witwassen,
Zeer en zeer grote oplichters deze mensen bleven mij maanden lang facturen sturen terwijl dit contract allang ontbonden was ik zou nooit maar dan ook nooit met deze lease in zee gaan ze proberen je helemaal kaal te plukken!!! Pas op niet in zee gaan!!!
Dit bedrijf gaat door het vuur voor haar klanten, communicatie verloopt goed en de service is echt top.
Altijd bereikbaar en altijd staat er iemand klaar om je te helpen. Ik lees hieronder andere dingen, ze hebben zich flink verbeterd zo blijkt.
Zwakke punten Communicatie, service en klantgericht
Zeer slecht bedrijf, communiceren niet met de klant. Onvriendelijk aan de telefoon. Jarenlang teveel geld betaald. Bel je de klanten service krijg je een onvriendelijk persoon aan de lijn die je niet wilt helpen.
Ik heb dus een lease afgesloten bij Hilterrman lease, en nam hun verzekering die hun aanbiedde bij de lease voor een goedkope bedrag van 56euro.
Helaas was dit dus de domste fout die ik heb gemaakt, bij hun verzekering MOEST en mocht je alleen maar naar een bepaalde garage, ASN Schadebedrijf.
Andere garages werden niet toegestaan, en werden dus niet gedekt - ook hebben zij maar 1 schade adviseur, een ander? dat kost je uit je eigen zak.
Mijn auto was dus total loss gegaan door een kettingbotsing op de snelweg, en was economisch te duur om te laten maken, oke snap ik volkomen. (-4000 euro verlies, kan gebeuren)
Ze wouden hem niet repareren, zou 6000 euro kosten - en de dagwaarde was 11500, - dus zouden ze hem verkopen voor onderdelen.
Grappig dat je dan dezelfde auto ziet, met dezelfde kenteken gerepareerd en verkocht ziet worden voor 9900,- (Oke, 7000 auto inkopen, 6000 voor reparatie... 13000,- en je verkoopt hem voor onder de 10000? -3000 verlies? )
Dit bedrijf, teminste de verzekering branche is een grap, de schadeadviseur kan der dus degelijk niet veel van en maakt een grote onzin schatting, van een auto die nog perfect reed alleen visuele schade had.
De auto is gewoon naar de garage zelf, zonder takel gereden. en had een nieuwe gril, lampenkappen nodig en dat is het. 6000 is een bullshit schatting, wat zij express zeiden denk ik om de auto toch doorteverkopen.
Liegers, bedriegers. LET OP: Leasen is oke, maar voor je leven neem NOOIT een verzekering.
TELANG? Willen je auto niet maken omdat het te duur is, wordt total loss voor onderdelen verklaard - TOCH wordt die 1 maand later in zijn geheel gerepaeerd verkocht voor goedkoper dan de dagwaarde / duurder dan de reparatie+inkoop kosten.
Sinds augustus 2017 lease ik een aanhanger via Hilterman. In eerste instantie ging alles goed. Dit ik over wij draaien haar automatische incasso op een ander rekening nummer.
Inmiddels, 2* 250 euro incasso kosten en 2*40 euro administratiekosten.
Na het sturen van een mail met daarin een kenteken van de aanhanger krijg ik terug dat deze niet vindbaar is in het systeem. Toch wel wat vreemd... Nu dus weer een incassobureau. Schakel naar een advocaat in denk ik.
Sterke punten Ze steken niet veel eisen als je iets wilt lease.
Zwakke punten Communicatie, eerlijkheid, meedenken, oplossingen, veranderingen, eigenlijk te veel om op te noemen...
Ben nu 5 jaar klant bij dit tuig. Ze doen maar wat, denken alles te kunnen maken. Ze komen afspraken niet na, hebben een vreselijk slechte afdeling interne post omdat ze blijkbaar nooit iets kunnen vinden. Fout ligt nooit bij Hiltermann maar altijd bij de klant. Laten je opdraaien voor kosten die komen door fouten van Hiltermann. Ik walg van al deze misselijk makende mensen die er zelf geen bal van begrijpen. Wat een wanstaltig slecht bedrijf met enkel mensen in dienst die alles hebben geleerd op een cursus maar zodra het iets anders gaat dan geleerd dan raken ze volledig de weg kwijt. Management van niks en louter en alleen niet capabele mensen om blijkbaar vacatures op te kunnen vullen. Nog nooit zo slecht geholpen en voorgelicht dan door Hiltermann Lease. Wat een drama. Denk na voor je met dit bedrijf in zee gaat.
Sterke punten nul
Zwakke punten communicatie
management
klachtenafhandeling
administratie
rekenen
bedrijfsvoering
interne post
Herken niks van de reviews
Ik lease mijn auto nu bijna 4 jaar bij dit bedrijf en herken ze totaal nietbin de geschreven revieuws. Ik heb echt 0,0 problemen met dit bedrijf, zelfs als ik een maand problemen had met de rekening kwamen ze met een goede oplossing. Ik ben altijd met ze in contact gebleven en geen klachten!! Ik zou zo weer een auto hier leasen
Sterke punten
Communicatie, oplossingsgericht
Hilterman je kan me rug op
Ik heb 2 auto’s in Fin lease bij Hilterman en wat ik hier lees klopt 100% elke factuur als je überhaupt een factuur krijgt verschilt elke keer vervolgens maak je afspraak met hun dan word het op papier niet geregeld dus betalen we niet vervolgens komt het voor de rechter nieuwe afspraak maar contract werd weer niet aangepast en termijn betaling ook niet dus we betalen niet na 4 keer contact opgenomen te hebben en hun verteld waarom we niet betalen en dat hun dit in orde moeten maken sturen ze een incasso deurwaarder op ons af deze begint direct je moet betalen of we nemen alles wat je heb in beslag hierop hebben wij aangeven wij laten ons niet bedreigen wij betalen niet eerder voor Hilterman het in orde heeft gemaakt 7 maanden later niets vernomen tot onze auto’s als gestolen worden opgegeven door Hilterman is dit hun werkwijze? Klantvriendelijk? communicatie schuw ik steek nog liever de voertuigen in de. Brand dan dat ze retour gaan op deze manier van handelen door hun en als de auto’s in beslag genomen worden dan zal ik ook hun aangeven voor valse melding gestolen auto opgeven
Het probleem was namelijk van 1 voertuig hebben ze in coronatijd 2 jaar lang geen factuur gestuurd de andere auto is bijna volledig afbetaald daar hebben ze nu dus ook een melding opgezet als zijnde gestolen wat niet terecht is
Sterke punten
Dat ze lui zijn en hun werk niet doen en denken dat ze alles kunnen doen
Zwakke punten
Dat ze gelijk een incasso op je nek sturen Ipv eerst praten met hun klanten en doen wat je belooft papierwerk in orde maken
Nooit leasen via Hiltermann zi
Trap niet in dit bedrijf met zijn mooie praatjes.
Zijn oneerlijk onbetrouwbaar en totaal niet klant vriendelijk samen met hun Lease partner.
Stop je onderneming om welke reden ook moet je gelijk alles terugbetalen incl alle lease bedragen .
Dergelijke partij van oplichters moet zijn AFM vergunning kwijt raken voor de misleiding lease hier nooit een auto mooie praatjes maar u komt in de problemen
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Onduidelijk
Oneerlijk
De basis een grote crimineel
Niet doen !!!
Zelden een bedrijf mee gemaakt met zo'n slechte service. Na betaling van de slot termijn word er door Hilterman doodleuk nog een maand termijn + nogmaals de slottermijn van mijn rekening afgeboekt via automatische incasso !!!!!. Dat kon er ook nog wel bij nadat ik ruim 3 weken moest wachten op mijn tenaamstellingscode. Vervolgens ontvang ik een mail van de Contract-administratie dat er een spoed verzoek is aangemaakt om het geld terug te boeken.Na een week toch maar eens gebeld met de crediteuren administratie en wat denk je...............juist geen spoedopdracht ontvangen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Klacht
Voor 1 jaar een leaseauto. Maar ik heb wat ik niet in het contract kan vinden een opzegtermijn van 3 maanden.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n3 maart ingeleverd maar ik moet wel volle maand maart betalen. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nNa veel mail verkeer krijg ik de afrekening. Mooi zo dacht ik. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n Nu nog steeds 3 dagen lease en schade. Geen borg verrekend.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nKomt wekelijks een afwijkende factuur het gaat van 240 tot 40 euro.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Zeer slechte communicatie. Natte vingerwerk.
Geen tenaamstelling ontvangen
Mijn laatste aflossing was 1 november afgeschreven, gebeld wanneer ik mijn tenaamstelling zou ontvangen, dit zou na de storneringstermijn automatisch opgestuurd worden. Wederom gebeld en nu sturen ze deze gewoon niet op! Moet ik via de site aanvragen, gedaan, maar geen reactie! Ze zijn en waren geen eigenaar, maar ik krijg gewoon de tenaamstelling niet! Schandalig bedrijf, laten je gewoon 45 minuten aan de telefoon wachten en er gebeurt helemaal niets!
Sterke punten
Niks!
Zwakke punten
Alles!
Zeer slecht
Na aflossen. Ongeacht er meer dan een week over doen om codes op te leveren, vanwege onderbezetting? Maar wel binnen een dag een brief kunnen versturen als er iets mis gaat.zeer klantonvriendelijk. Nooit meer voor moj
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicatie, afhandeling, klantgerichtheid, vertrouwen
Bar en boos
In eerste instantie geen problemen. Daarna bij een andere maatschappij een nieuwe lease afgesloten. Deze hebben het openstaande bedrag netjes afgelost. Maar na een week nog steeds de codes ontvangen voor het vrijwaren van de auto. De een zegt het duurt ongeveer 48 uur dan worden ze verstuurd. Na 2 dagen maar weer eens bellen, zegt een ander nee dat duurt 5 werkdagen. Verzekering, belasting loopt gewoon door nu. Tevens kan de dealer waar de auto ingeruild is nog niets doen, omdat de auto nog steeds op mijn naam staat.
Bar slechte ervaring, maar eens een factuur sturen voor de kosten
Loan sharks
Niet mee in zee gaan.
Auto van 20k wordt 30k met kosten gewoon bizar.
Vanwege met nood een auto benodigd.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Het hele bedrijf
Incasso kosten
Totaal geen begrip voor ondernemers die het zwaar hebben gehad in de corona tijd
Zwakke punten
Dat ze in en na corona tijd niet mee denken met cliënten en ondernemers die het zwaar hebben gehad en 7 dagen per week aan het werken zijn geweest om alles te betalen zonder inkomsten alleen het antwoord je bent te laat
NIET DOEN OPLICHTERSSSSSS
ben blij dat ik vanaf ben maar wil wel mijn ervaring delen. ik zou zeggen NIET DOEN. Ben jij 1 maand te laat met betalen komt er 250eu kosten erbij. Ze sturen mailtjes naar de spam en dan verwachten ze dat men dat wel zien. De bedrijf lijkt me een DRUGS BENDE die graag hun centjes willen witwassen,
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
GENOEG
Oplichters
Zeer en zeer grote oplichters deze mensen bleven mij maanden lang facturen sturen terwijl dit contract allang ontbonden was ik zou nooit maar dan ook nooit met deze lease in zee gaan ze proberen je helemaal kaal te plukken!!! Pas op niet in zee gaan!!!
Oplichters
lease vergoeding asociaal hoog.
Lease is nooit goedkoop maar wat hun rekenen echt vreselijk.
Sterke punten
nog geen ondervonden
Zwakke punten
kosten
Top bedrijf
Dit bedrijf gaat door het vuur voor haar klanten, communicatie verloopt goed en de service is echt top.
Altijd bereikbaar en altijd staat er iemand klaar om je te helpen. Ik lees hieronder andere dingen, ze hebben zich flink verbeterd zo blijkt.
Zwakke punten
Communicatie, service en klantgericht
Incasseren per maand meer als het lease contract
Zeer slecht bedrijf, communiceren niet met de klant. Onvriendelijk aan de telefoon. Jarenlang teveel geld betaald. Bel je de klanten service krijg je een onvriendelijk persoon aan de lijn die je niet wilt helpen.
Slechte Verzekering
Ik heb dus een lease afgesloten bij Hilterrman lease, en nam hun verzekering die hun aanbiedde bij de lease voor een goedkope bedrag van 56euro.
Helaas was dit dus de domste fout die ik heb gemaakt, bij hun verzekering MOEST en mocht je alleen maar naar een bepaalde garage, ASN Schadebedrijf.
Andere garages werden niet toegestaan, en werden dus niet gedekt - ook hebben zij maar 1 schade adviseur, een ander? dat kost je uit je eigen zak.
Mijn auto was dus total loss gegaan door een kettingbotsing op de snelweg, en was economisch te duur om te laten maken, oke snap ik volkomen. (-4000 euro verlies, kan gebeuren)
Ze wouden hem niet repareren, zou 6000 euro kosten - en de dagwaarde was 11500, - dus zouden ze hem verkopen voor onderdelen.
Grappig dat je dan dezelfde auto ziet, met dezelfde kenteken gerepareerd en verkocht ziet worden voor 9900,- (Oke, 7000 auto inkopen, 6000 voor reparatie... 13000,- en je verkoopt hem voor onder de 10000? -3000 verlies? )
Dit bedrijf, teminste de verzekering branche is een grap, de schadeadviseur kan der dus degelijk niet veel van en maakt een grote onzin schatting, van een auto die nog perfect reed alleen visuele schade had.
De auto is gewoon naar de garage zelf, zonder takel gereden. en had een nieuwe gril, lampenkappen nodig en dat is het. 6000 is een bullshit schatting, wat zij express zeiden denk ik om de auto toch doorteverkopen.
Liegers, bedriegers. LET OP: Leasen is oke, maar voor je leven neem NOOIT een verzekering.
TELANG? Willen je auto niet maken omdat het te duur is, wordt total loss voor onderdelen verklaard - TOCH wordt die 1 maand later in zijn geheel gerepaeerd verkocht voor goedkoper dan de dagwaarde / duurder dan de reparatie+inkoop kosten.
Sterke punten
Goed begin
Zwakke punten
SLECHTSTE Verzekering en regeling
Oplichters
Tuig
Sterke punten
Goed in het verzinnen van kosten
Zwakke punten
Eerlijk zijn
Lastig bereikbaar
Sinds augustus 2017 lease ik een aanhanger via Hilterman. In eerste instantie ging alles goed. Dit ik over wij draaien haar automatische incasso op een ander rekening nummer.
Inmiddels, 2* 250 euro incasso kosten en 2*40 euro administratiekosten.
Na het sturen van een mail met daarin een kenteken van de aanhanger krijg ik terug dat deze niet vindbaar is in het systeem. Toch wel wat vreemd... Nu dus weer een incassobureau. Schakel naar een advocaat in denk ik.
Sterke punten
Ze steken niet veel eisen als je iets wilt lease.
Zwakke punten
Communicatie, eerlijkheid, meedenken, oplossingen, veranderingen, eigenlijk te veel om op te noemen...
Waardeloos bedrijf
Ben nu 5 jaar klant bij dit tuig. Ze doen maar wat, denken alles te kunnen maken. Ze komen afspraken niet na, hebben een vreselijk slechte afdeling interne post omdat ze blijkbaar nooit iets kunnen vinden. Fout ligt nooit bij Hiltermann maar altijd bij de klant. Laten je opdraaien voor kosten die komen door fouten van Hiltermann. Ik walg van al deze misselijk makende mensen die er zelf geen bal van begrijpen. Wat een wanstaltig slecht bedrijf met enkel mensen in dienst die alles hebben geleerd op een cursus maar zodra het iets anders gaat dan geleerd dan raken ze volledig de weg kwijt. Management van niks en louter en alleen niet capabele mensen om blijkbaar vacatures op te kunnen vullen. Nog nooit zo slecht geholpen en voorgelicht dan door Hiltermann Lease. Wat een drama. Denk na voor je met dit bedrijf in zee gaat.
Sterke punten
nul
Zwakke punten
communicatie
management
klachtenafhandeling
administratie
rekenen
bedrijfsvoering
interne post