Totaal geen begrip voor ondernemers die het zwaar hebben gehad in de corona tijd
Zwakke punten Dat ze in en na corona tijd niet mee denken met cliënten en ondernemers die het zwaar hebben gehad en 7 dagen per week aan het werken zijn geweest om alles te betalen zonder inkomsten alleen het antwoord je bent te laat
ben blij dat ik vanaf ben maar wil wel mijn ervaring delen. ik zou zeggen NIET DOEN. Ben jij 1 maand te laat met betalen komt er 250eu kosten erbij. Ze sturen mailtjes naar de spam en dan verwachten ze dat men dat wel zien. De bedrijf lijkt me een DRUGS BENDE die graag hun centjes willen witwassen,
Zeer en zeer grote oplichters deze mensen bleven mij maanden lang facturen sturen terwijl dit contract allang ontbonden was ik zou nooit maar dan ook nooit met deze lease in zee gaan ze proberen je helemaal kaal te plukken!!! Pas op niet in zee gaan!!!
Dit bedrijf gaat door het vuur voor haar klanten, communicatie verloopt goed en de service is echt top.
Altijd bereikbaar en altijd staat er iemand klaar om je te helpen. Ik lees hieronder andere dingen, ze hebben zich flink verbeterd zo blijkt.
Zwakke punten Communicatie, service en klantgericht
Zeer slecht bedrijf, communiceren niet met de klant. Onvriendelijk aan de telefoon. Jarenlang teveel geld betaald. Bel je de klanten service krijg je een onvriendelijk persoon aan de lijn die je niet wilt helpen.
Ik heb dus een lease afgesloten bij Hilterrman lease, en nam hun verzekering die hun aanbiedde bij de lease voor een goedkope bedrag van 56euro.
Helaas was dit dus de domste fout die ik heb gemaakt, bij hun verzekering MOEST en mocht je alleen maar naar een bepaalde garage, ASN Schadebedrijf.
Andere garages werden niet toegestaan, en werden dus niet gedekt - ook hebben zij maar 1 schade adviseur, een ander? dat kost je uit je eigen zak.
Mijn auto was dus total loss gegaan door een kettingbotsing op de snelweg, en was economisch te duur om te laten maken, oke snap ik volkomen. (-4000 euro verlies, kan gebeuren)
Ze wouden hem niet repareren, zou 6000 euro kosten - en de dagwaarde was 11500, - dus zouden ze hem verkopen voor onderdelen.
Grappig dat je dan dezelfde auto ziet, met dezelfde kenteken gerepareerd en verkocht ziet worden voor 9900,- (Oke, 7000 auto inkopen, 6000 voor reparatie... 13000,- en je verkoopt hem voor onder de 10000? -3000 verlies? )
Dit bedrijf, teminste de verzekering branche is een grap, de schadeadviseur kan der dus degelijk niet veel van en maakt een grote onzin schatting, van een auto die nog perfect reed alleen visuele schade had.
De auto is gewoon naar de garage zelf, zonder takel gereden. en had een nieuwe gril, lampenkappen nodig en dat is het. 6000 is een bullshit schatting, wat zij express zeiden denk ik om de auto toch doorteverkopen.
Liegers, bedriegers. LET OP: Leasen is oke, maar voor je leven neem NOOIT een verzekering.
TELANG? Willen je auto niet maken omdat het te duur is, wordt total loss voor onderdelen verklaard - TOCH wordt die 1 maand later in zijn geheel gerepaeerd verkocht voor goedkoper dan de dagwaarde / duurder dan de reparatie+inkoop kosten.
Sinds augustus 2017 lease ik een aanhanger via Hilterman. In eerste instantie ging alles goed. Dit ik over wij draaien haar automatische incasso op een ander rekening nummer.
Inmiddels, 2* 250 euro incasso kosten en 2*40 euro administratiekosten.
Na het sturen van een mail met daarin een kenteken van de aanhanger krijg ik terug dat deze niet vindbaar is in het systeem. Toch wel wat vreemd... Nu dus weer een incassobureau. Schakel naar een advocaat in denk ik.
Sterke punten Ze steken niet veel eisen als je iets wilt lease.
Zwakke punten Communicatie, eerlijkheid, meedenken, oplossingen, veranderingen, eigenlijk te veel om op te noemen...
Ben nu 5 jaar klant bij dit tuig. Ze doen maar wat, denken alles te kunnen maken. Ze komen afspraken niet na, hebben een vreselijk slechte afdeling interne post omdat ze blijkbaar nooit iets kunnen vinden. Fout ligt nooit bij Hiltermann maar altijd bij de klant. Laten je opdraaien voor kosten die komen door fouten van Hiltermann. Ik walg van al deze misselijk makende mensen die er zelf geen bal van begrijpen. Wat een wanstaltig slecht bedrijf met enkel mensen in dienst die alles hebben geleerd op een cursus maar zodra het iets anders gaat dan geleerd dan raken ze volledig de weg kwijt. Management van niks en louter en alleen niet capabele mensen om blijkbaar vacatures op te kunnen vullen. Nog nooit zo slecht geholpen en voorgelicht dan door Hiltermann Lease. Wat een drama. Denk na voor je met dit bedrijf in zee gaat.
Sterke punten nul
Zwakke punten communicatie
management
klachtenafhandeling
administratie
rekenen
bedrijfsvoering
interne post
Incasso kosten
Totaal geen begrip voor ondernemers die het zwaar hebben gehad in de corona tijd
Zwakke punten
Dat ze in en na corona tijd niet mee denken met cliënten en ondernemers die het zwaar hebben gehad en 7 dagen per week aan het werken zijn geweest om alles te betalen zonder inkomsten alleen het antwoord je bent te laat
NIET DOEN OPLICHTERSSSSSS
ben blij dat ik vanaf ben maar wil wel mijn ervaring delen. ik zou zeggen NIET DOEN. Ben jij 1 maand te laat met betalen komt er 250eu kosten erbij. Ze sturen mailtjes naar de spam en dan verwachten ze dat men dat wel zien. De bedrijf lijkt me een DRUGS BENDE die graag hun centjes willen witwassen,
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
GENOEG
Oplichters
Zeer en zeer grote oplichters deze mensen bleven mij maanden lang facturen sturen terwijl dit contract allang ontbonden was ik zou nooit maar dan ook nooit met deze lease in zee gaan ze proberen je helemaal kaal te plukken!!! Pas op niet in zee gaan!!!
Oplichters
lease vergoeding asociaal hoog.
Lease is nooit goedkoop maar wat hun rekenen echt vreselijk.
Sterke punten
nog geen ondervonden
Zwakke punten
kosten
Top bedrijf
Dit bedrijf gaat door het vuur voor haar klanten, communicatie verloopt goed en de service is echt top.
Altijd bereikbaar en altijd staat er iemand klaar om je te helpen. Ik lees hieronder andere dingen, ze hebben zich flink verbeterd zo blijkt.
Zwakke punten
Communicatie, service en klantgericht
Incasseren per maand meer als het lease contract
Zeer slecht bedrijf, communiceren niet met de klant. Onvriendelijk aan de telefoon. Jarenlang teveel geld betaald. Bel je de klanten service krijg je een onvriendelijk persoon aan de lijn die je niet wilt helpen.
Slechte Verzekering
Ik heb dus een lease afgesloten bij Hilterrman lease, en nam hun verzekering die hun aanbiedde bij de lease voor een goedkope bedrag van 56euro.
Helaas was dit dus de domste fout die ik heb gemaakt, bij hun verzekering MOEST en mocht je alleen maar naar een bepaalde garage, ASN Schadebedrijf.
Andere garages werden niet toegestaan, en werden dus niet gedekt - ook hebben zij maar 1 schade adviseur, een ander? dat kost je uit je eigen zak.
Mijn auto was dus total loss gegaan door een kettingbotsing op de snelweg, en was economisch te duur om te laten maken, oke snap ik volkomen. (-4000 euro verlies, kan gebeuren)
Ze wouden hem niet repareren, zou 6000 euro kosten - en de dagwaarde was 11500, - dus zouden ze hem verkopen voor onderdelen.
Grappig dat je dan dezelfde auto ziet, met dezelfde kenteken gerepareerd en verkocht ziet worden voor 9900,- (Oke, 7000 auto inkopen, 6000 voor reparatie... 13000,- en je verkoopt hem voor onder de 10000? -3000 verlies? )
Dit bedrijf, teminste de verzekering branche is een grap, de schadeadviseur kan der dus degelijk niet veel van en maakt een grote onzin schatting, van een auto die nog perfect reed alleen visuele schade had.
De auto is gewoon naar de garage zelf, zonder takel gereden. en had een nieuwe gril, lampenkappen nodig en dat is het. 6000 is een bullshit schatting, wat zij express zeiden denk ik om de auto toch doorteverkopen.
Liegers, bedriegers. LET OP: Leasen is oke, maar voor je leven neem NOOIT een verzekering.
TELANG? Willen je auto niet maken omdat het te duur is, wordt total loss voor onderdelen verklaard - TOCH wordt die 1 maand later in zijn geheel gerepaeerd verkocht voor goedkoper dan de dagwaarde / duurder dan de reparatie+inkoop kosten.
Sterke punten
Goed begin
Zwakke punten
SLECHTSTE Verzekering en regeling
Oplichters
Tuig
Sterke punten
Goed in het verzinnen van kosten
Zwakke punten
Eerlijk zijn
Lastig bereikbaar
Sinds augustus 2017 lease ik een aanhanger via Hilterman. In eerste instantie ging alles goed. Dit ik over wij draaien haar automatische incasso op een ander rekening nummer.
Inmiddels, 2* 250 euro incasso kosten en 2*40 euro administratiekosten.
Na het sturen van een mail met daarin een kenteken van de aanhanger krijg ik terug dat deze niet vindbaar is in het systeem. Toch wel wat vreemd... Nu dus weer een incassobureau. Schakel naar een advocaat in denk ik.
Sterke punten
Ze steken niet veel eisen als je iets wilt lease.
Zwakke punten
Communicatie, eerlijkheid, meedenken, oplossingen, veranderingen, eigenlijk te veel om op te noemen...
Waardeloos bedrijf
Ben nu 5 jaar klant bij dit tuig. Ze doen maar wat, denken alles te kunnen maken. Ze komen afspraken niet na, hebben een vreselijk slechte afdeling interne post omdat ze blijkbaar nooit iets kunnen vinden. Fout ligt nooit bij Hiltermann maar altijd bij de klant. Laten je opdraaien voor kosten die komen door fouten van Hiltermann. Ik walg van al deze misselijk makende mensen die er zelf geen bal van begrijpen. Wat een wanstaltig slecht bedrijf met enkel mensen in dienst die alles hebben geleerd op een cursus maar zodra het iets anders gaat dan geleerd dan raken ze volledig de weg kwijt. Management van niks en louter en alleen niet capabele mensen om blijkbaar vacatures op te kunnen vullen. Nog nooit zo slecht geholpen en voorgelicht dan door Hiltermann Lease. Wat een drama. Denk na voor je met dit bedrijf in zee gaat.
Sterke punten
nul
Zwakke punten
communicatie
management
klachtenafhandeling
administratie
rekenen
bedrijfsvoering
interne post