Van Mossel Leasing

Van Mossel Leasing Van Mossel Leasing

Leasevormen

Van Mossel Autolease brengt diverse leasevormen aan de man. Men kan hier onder andere denken aan operational lease, financial lease en de shortlease mogelijkheden. Alle leasevormen brengen heel wat voordelen met zich mee voor de klanten van Van Mossel Autolease.

Operational lease

Bij Van Mossel Autolease kunnen klanten onder andere kiezen voor de full operational lease en de netto operational lease. De full operational lease behoort tot de meest populaire leasevormen. Klanten hoeven niet langer wakker te liggen om het beheer van hun wagenpark. Voor een vat bedrag per maand neemt Van Mossel Autolease de volledige zorg uit handen van de klant. Alle operationele zaken en economische risico’s behoren vanaf dat moment tot de verleden tijd. Vooraf kan men ook exact de autokosten budgetteren. Full Operational lease is gunstig voor de balansverhouding van de klant en men heeft geen restwaarderisico. Van Mossel Autolease blijft juridisch en economisch eigenaar van de auto gedurende het contract. Naast de full operational lease, kan men ook kiezen voor de netto operational lease. Deze vorm van leasen komt overeen met de full operational lease, alleen heeft de klant zaken als onderhoud, verzekering, vervangend vervoer en reparatie in eigen beheer. Van Mossel Autolease neemt enkel de rente, afschrijving en houderschapsbelasting op zich. De diensten aangaande onderhoud, verzekering en brandstof zijn zelf in te richten. Bij Netto Operational lease worden de auto’s gefinancierd zonder dat ze op de bedrijfsbalans staan.

Shortlease

Klanten die een auto wensen te huren voor kortere periode, kunnen gebruik maken van de shortlease mogelijkheden van Van Mossel Autolease. In dit geval kan men een auto lease voor de duur van minimaal 1 maand en maximaal 12 maanden. Dit contract is ook vanaf de eerste dag opzegbaar. Deze vorm van leasen is ideaal voor tartende ondernemers, ZZP’ers en detacheerders, of wanneer een onderneming of organisatie tijdelijk behoefte heeft aan extra mobiliteit. Bij deze vorm van leasen is er sprake van voldoende flexibiliteit voor de klant, korte looptijd en er is geen sprake van onvoorziene kosten.

Privé lease

Klanten hebben ook de mogelijkheid om een prive lease contract af te sluiten bij Van Mossel Autolease. Hiermee kan men zorgeloos en veilig op de weg. Men kan in een nieuwe auto rijden zonder hoge investering en tegen een scherp bedrag per maand. Met deze particuliere leasevorm weet men exact waar men aan toe is. Men krijgt ook niet te maken met verrassingen bij pech of schade, doordat het onderhoud en de verzekering van de auto zijn inbegrepen. Daarnaast rijdt men altijd in een spiksplinternieuwe auto en men betaalt geen fiscale bijtelling.

Contact gegevens

Van Mossel Autolease Tilburg Kraaivenstraat 4 5048 AB Tilburg T +31 13 539 50 20 E [email protected] Openingstijden Ma 08:00 - 18.00 Di 08:00 - 18.00 Wo 08:00 - 18.00 Do 08:00 - 18.00 Vr 08:00 - 18.00 Za Gesloten Zo Gesloten

Van Mossel Leasing Reviews

We hebben nog geen reviews. Voel je vrij om je ervaringen te delen en schrijf een review over Van Mossel Leasing.

Bezoek Van Mossel Leasing