PSA Finance Reviews

  • Totale chaos in dit bedrijf ... nooit meer ...

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    administratief een chaos daar... non competent . niet mee in zee gaan...

    Door nicholas hartley op 26 maart 2020 Reageer
  • Wat een baggerbedrijf, één ster is al veel te veel! Telefonisch erg slecht te bereiken, service is erg ver te zoeken, mails raken zoek, beantwoorden vragen niet. Zelfs Peugeot Nederland is niet te spreken over PSA naar kan hierop helaas niets ondernemen. Wanneer je bij de directie je klacht neer wil leggen reageren ze niet, ook deze mail raakt zoek.

    Pas op met dit bedrijf! Als je er eenmaal in zit, kom je NOOIT weer van ze af!!

    Sterke punten
    Ik kan ze niet bedenken. Blijkbaar is het een financieel dagbestedingscentrum

    Zwakke punten
    - Erg slecht bereikbaar
    - Ondeskundig personeel aan de telefoon
    - Komen structureel afspraken niet na
    - Hebben geen idee wat ze aan het doen zijn
    - Reageren niet op klachten
    - Reageren niet op e-mail
    - Reageren niet op terugbel verzoeken

    Door Race Eend op 28 oktober 2019 Reageer
  • Voor dit bedrijf zal ik nooit meer kiezen. Slechte communicatie, moeilijk bereikbaar, informatie is niet bij alle medewerkers bekend of je krijgt verschillende informatie te horen met het spreken van verschillende medewerkers, ze zeggen dat ze terug bellen maar doen dit niet, je moet zelf overal achteraan. Mijn auto is inmiddels ingeleverd. Ik moet de overschrijding van de kilometers nog betalen. Echter heb ik een flinke borg betaald aan het begin van het contract als check dat ik alles kon bekostigen. Destijds geen vast contract en een parttime baan. Nu krijg ik te horen dat de borg niet verrekend kan worden met het openstaand bedrag omdat dit 2 losstaande onderdelen zijn. Deze 2 losstaande onderdelen houden wel verband want ik moet eerst de kilometers betalen alvorens ik daarna met 54!!! dagen mijn borg van €700 pas terug krijg. Belachelijk voor woorden. Absoluut niet te spreken over de communicatie van dit bedrijf en hoe men met zijn klanten om gaat. Van het kastje naar de muur gestuurd worden en stilzwijgen dat is waar ze goed in zijn.

    Sterke punten
    Als je maar betaald dan is er niets aan de hand

    Zwakke punten
    Moeilijk bereikbaar
    Slechte communicatie
    Niet klantgericht

    Door Katinka op 13 juni 2019 Reageer (1 reactie)
  • Na 2 jaar probleemloos rijden, de auto weer ingeleverd. Geen schades geconstateerd en hier hebben ze ook niet echt naar gezocht, wat ze bij andere maatschappijen wel doen.

    Door Piet Boom op 22 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Alles gaat goed zalang ze maar niks voor je hoeven te doen
    als er iets moet gebeuren hebben ze geen tijd
    Excuus we hebben het druk en zieken en veel mail
    Dussss doe geen zaken met PSA lease
    Je brengt h eigen in de priblemen

    Sterke punten
    Geld ontvangen

    Zwakke punten
    Geen tijd voor en alles duurt gemiddeld 2 a 3 maanden
    niet als je een nieuwe lease aanvraagb doet dat is zo geregeld
    Maar dan ben je wel de sigaar alsnje ze daarna nodig hebt

    Door Richard op 7 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek PSA Finance

Schrijf je eigen review