ZuidWest Lease

ZuidWest Lease

Producten

Bij ZuidWest Lease hebben klanten de keuze uit verschillende producten. Men kan onder andere kiezen voor producten als de full operational lease, de netto operational lease, de short lease en de occasion lease. De keuze hangt geheel af van de behoefte van de klant.

Full operational lease

Klanten hebben bij ZuidWest Lease de mogelijkheid om te kiezen voor de full operational lease. Klanten kunnen in dit geval een auto naar keuze leasen op basis van een vooraf vastgesteld leasetarief, welke op haar beurt ook gebaseerd is op het verwachte aantal te rijden kilometers per jaar. Op basis hiervan wordt ook het aantal contractjaren bepaald voor de klant. Men wordt voor een vast maandbedrag compleet ontzorgd. Nadat het leasecontract is afgelopen, levert de klant de auto weer in bij ZuidWest Lease. Men hoeft zich dus niet druk te maken om de restwaarde van de auto of de verkoop. Deze vorm van leasen heeft ook geen invloed op de bedrijfsbalans van de klant. Omdat de auto eigendom blijft van ZuidWest Lease moeten deze niet worden opgevoerd op de bedrijfsbalans én blijft het werkkapitaal hierdoor onaangetast.

Netto operational lease

Bij full operational lease, sluit de klant alleen een overeenkomst voor de financiering van de auto zelf. In dit geval blijft de auto eigendom van ZuidWest Lease. De restwaarde risico van de auto is in dit geval niet voor de klant, maar voor ZuidWest Lease. De klant is in dit geval wel zelf verantwoordelijk voor alle operationele zaken zoals verzekering, banden, schadeherstel, onderhoud en alle andere bijkomende zaken.Netto operational lease kan daarentegen een oplossing zijn wanneer men vooral voor leasing kiest vanwege het feit dat men de auto’s wilt financieren zonder deze auto’s op de eigen bedrijfsbalans te krijgen.

Short Lease

Bij deze vorm van leasen, speelt ZuidWest Lease in op de mobiliteitsbehoefte van de klant voor een korte periode. Dit is dan ook de ideale combinatie van kosten, flexibiliteit en inzet van nieuwe auto's, maar ook vanwege de afbouw van de huidige BPM-regeling. Klanten hebben de mogelijkheid om het contract op elk gewenst moment stop te zetten zonder enige vorm van boetebeding of financieel risico dan ook.

Contact gegevens

Voor eventuele vragen en of opmerkingen of voor het leasen van een auto, hebben klanten de mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice van ZuidWest Lease via het volgende: ZuidWest Lease Goes Pearyweg 19, 4462 GT Goes T: 0113 - 235 222 ZuidWest Lease Roosendaal Van Beethovenlaan 6, 4702 JS Roosendaal T: 0165 - 395 959

ZuidWest Lease Reviews

Bezoek ZuidWest Lease

Schrijf een review