Reviews van deze auteur

reacties:

Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel

Beste Peter,

Het is zeker niet de bedoeling om je een naar gevoel te geven of om je in een kwaad daglicht te stellen. Wij hebben ons best gedaan om je via de telefoon en via de mail uitleg te geven van de afspraken die wij hebben gemaakt. De situatie is niet anders geworden.

Als je van mening bent dat het verloop van zaken anders is of dat wij de afspraken verkeerd hebben geïnterpreteerd, natuurlijk, je staat er altijd vrij in om dat kenbaar te maken.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Verschrikkelijk

Beste Sanne,

Vervelend dat je het gevoel deelt met de websitebezoekers uit de voorgaande reviews. Bij sommigen hebben wij het nare gevoel kunnen omzetten naar een positievere. Vaak omdat er onduidelijkheden zijn ontstaan tijdens de leaseprocessen. Die onduidelijkheden hopen wij ook bij jou weg te kunnen nemen en je een beter gevoel te geven bij LeasePlan. Tenslotte leren wij ook van de fouten en opmerkingen die worden gegeven.

Er zijn bij LeasePlan inderdaad behoorlijk wat veranderingen gekomen. Wij willen met de tijd meegaan en zeker met onze leaserijders meedenken. Daarom horen wij graag aan wat in jouw specifiek geval mis is gegaan. Dat kan je doen door met onze Customer Service collega’s te bellen op 036-527 27 27. Dan staan wij u te woord om een oplossing te bedenken.

Wij hopen dat je hier wat mee kan.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Jammer!

Beste meneer Batten,

Jammer om te lezen dat u zo’n gevoel hebt overgehouden na deze diefstal. De diefstal is al erg genoeg. Wij hebben al eerder met u gesproken over de gang van zaken. En aangegeven wat er aan mogelijkheden zijn. Wij nemen uw klacht serieus. Daar is mijn collega van het klachtmanagement met u op ingegaan. Als u toch nog iets kwijt wil of het gevoel hebt dat wij u niet juist hebben geholpen, kunt u dit met mijn collega’s van de Berijdersservice bespreken op 036-527 27 27.

Wij denken graag met u mee en hopen dat u snel een positievere gevoel hebt over ons.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Jammer!

Beste meneer Batten,

Wij hebben contact opgenomen met de afdeling ‘Klachtmanagement’ en uw klacht is bij ons bekend. Het is mogelijk om het stuur opnieuw te plaatsen, maar als het nogmaals wordt gestolen dan wordt dit niet gedekt door de verzekering. Vandaar dat we u een andere variant S-line stuur hebben aangeboden. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u contact opnemen met het klachtmanagement of bij overname van de auto met uw contactpersoon.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Medewerkers

Beste meneer of mevrouw Smit,

Bedankt voor je feedback. Allereerst fijn om te lezen dat de service met betrekking tot het onderhoud en reparaties goed verloopt. En dat je auto dik in orde is.

Jammer dat de service vanuit bepaalde collega’s onder de maat is. Het is zeker niet de bedoeling dat wij wat toezeggen en daarop terugkomen.

Wij willen zeker met je meedenken, daarom waarderen wij je reactie heel erg. Als je dit ook telefonisch met onze collega’s van de Berijdersservice kan delen, kunnen zij inhoudelijk in je leasecontract kijken wat er mis is gegaan of onjuist is geïnformeerd. U kunt ze bereiken op 036-527 27 27.

Wij horen je graag aan en hopen dat het gevoel dat je nu hebt snel wordt weggenomen.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: OPLICHTERS !

Beste Aniel,

Vervelend dat je deze ervaring van Marc Engel deelt. Ook van jou horen wij graag wat er mis is gegaan. Het bedrag van 1250 euro is veel geld, dus wij begrijpen je gevoel daarbij heel goed.

Bel ons op 036- 527 27 27 dan kunnen wij kijken wat wij ondanks die acht maanden nog voor je kunnen betekenen.

Wij hopen dat je gevoel snel positiever wordt.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Hulp bij het regelen van een leaseauto

Beste BKR,

Natuurlijk zijn er gevallen waarbij de zaken anders lopen dan wij voor ogen hebben of dat onze berijders dat wensen. Aan alle wensen kunnen wij helaas niet toekomen. Daar doen wij wel hard ons best voor.

Ik begrijp uit je bericht dat je een negatief gevoel hebt met betrekking tot de afloop van je leasecontract. Dat nemen wij serieus, daarom staan wij je graag te woord om het hierover te hebben. Wij leren namelijk veel van wat goed gaat en misschien nog meer van wat bij jou niet goed is gegaan. Bel ons op 036- 527 27 27 dan kunnen we meedenken om je gevoel net zo tevreden te maken als dat van Elke.

Met vriendelijke groet,

^DCB