Jammer!

JAMMER!
Ik sprak altijd vol lof over LeasePlan, want ik was er altijd tevreden over. Inmiddels lease mijn bedrijf 4 en half jaar een auto. Eerst een Audi A5 en nu een Audi A3 Etron.
Zolang het goed gaat zijn er geen problemen, totdat er iets gebeurd gaat dit bedrijf erg moeilijk doen en ontvangen wij tot op heden geen antwoorden op vragen die wij hebben gestuurd per mail.
In de Audi A3 werd ingebroken en is het stuur met airbag, een S-Line, weggehaald. 2 Dagen later kregen wij een telefoon van LeasePlan of het ook een ronde stuur geplaatst mocht worden, omdat een S-Line stuur met platte onderzijde vaak wordt weggehaald.
We hadden gevraagd dat het wel een S-Line stuur moet zijn en dat we graag hiermee willen schikken, dus geen probleem. Eenmaal opgehaald bleek dat er geen S-Line stuur in zit maar een standaard lederen stuur.
Bye bye rijcomfort door zijn vorm, maar ook veel dunner.
Gehele sportieve uitstraling is weg, maar voor ons het belangrijkste...….rijcomfort.
Na enige twijffel toch gemeld en gevraagd voor een oplossing.
LeasePlan gaf aan een S-Line stuur in te willen bouwen, echter wanneer het stuur weer zou worden weggehaald, dan komen de kosten € 1700 op rekening ons bedrijf.
We hebben een advocaat het contract laten doornemen en nergens staat vast hierover. Ons advocaat gaf aan dat het een situatie is tussen LeasePlan en haar verzekeraar en niet tussen de klant en LeasePlan.
Hiermee hebben wij een reactie gegeven en tevens verzocht het originele S-Line stuur in te laten bouwen.
We zijn inmiddels 2 weken verder en tussendoor gemaild voor een reactie, maar tevergeefs.
We vinden het zo jammer hoe zij met klanten omgaan. Echt nooit verwacht.
Nee, echt nooit verwacht dat je door zo'n bedrijf slecht wordt behandeld.
Wij hadden voornemens 2 bedrijfsauto's te willen leasen, maar we hebben nu elders een prijsopgave aangevraagd. JAMMER!
....

Sterke punten
Wanneee het LeasePlan uitkomt blijft het goed!

Zwakke punten
Reageren niet op e-mail, terwijl per mail wordt aangegeven dat LeasePlan binnen 2 dagen reageert!
Ik wacht nu nog steeds.......

Bezoek LeasePlan Reviews over LeasePlan

4 reacties

Beste meneer Batten,

Jammer om te lezen dat u zo’n gevoel hebt overgehouden na deze diefstal. De diefstal is al erg genoeg. Wij hebben al eerder met u gesproken over de gang van zaken. En aangegeven wat er aan mogelijkheden zijn. Wij nemen uw klacht serieus. Daar is mijn collega van het klachtmanagement met u op ingegaan. Als u toch nog iets kwijt wil of het gevoel hebt dat wij u niet juist hebben geholpen, kunt u dit met mijn collega’s van de Berijdersservice bespreken op 036-527 27 27.

Wij denken graag met u mee en hopen dat u snel een positievere gevoel hebt over ons.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Beste DCB,
Ik heb al diverse malen met u contact opgenomen, echter het probleem wordt niet serieus opgepakt.
Waar het om gaat dat uw bedrijf een standaard stuur heeft laten installeren en niet een S-Line stuur en dus ja voel ik me zwaar besodemieterd omdat er nieuwe actie wordt ondernomen om een ronde S-Line stuur te plaatsen.
Het S-Line stuur met platte onderzijde werd door uw collega afgeraden en is mij gevraagd of ik akkoord ga met een ronde S-Line stuur
Helaas is dat niet gebeurd en wordt het vertrouwen die ik in uw bedrijf had ontnomen.
Vind u het dan vreemd wanneer geen reacties meer wordt gegeven op mijn e-mails en mij niet serieus wordt genomen dat ik dan een negatief review plaats?

Beste meneer Batten,

Wij hebben contact opgenomen met de afdeling ‘Klachtmanagement’ en uw klacht is bij ons bekend. Het is mogelijk om het stuur opnieuw te plaatsen, maar als het nogmaals wordt gestolen dan wordt dit niet gedekt door de verzekering. Vandaar dat we u een andere variant S-line stuur hebben aangeboden. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u contact opnemen met het klachtmanagement of bij overname van de auto met uw contactpersoon.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Beste DCB,

Daar ligt het juist aan! Dat het een ronde stuur moet zijn, dat begrijp ik! Maar als u goed leest dan heb ik aangegeven dat het helemaal geen ronde S-Line stuur is geplaatst maar een standaard stuur. De Audidealer heeft dit ook beaamd.
Wat ik wens is de afspraak die werd gemaakt om een ronde S-Line stuur te plaatsen en geen standaard want ik betaal niet voor niets voor een Audi A3 S-line per maand aan leasekosten.
Mij is aangegeven dat de verzekering wel een ronde S-line stuur dekt en niet met een platte onderzijde.
Ik heb gevraagd dit stuur te vervangen maar ook met deze vraag werd niet gereageerd.

Bezoek LeasePlan Reviews over LeasePlan

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over LeasePlan
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden