LeasePlan Review - Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

LeasePlan - Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

1

Review:
Wat een logge en stroperige organisatie is dit... Totaal niet klant en servicegericht. Nu al 2x discussie omdat ik telefonisch een afspraak heb gemaakt voor onderhoudsbeurt bij de merkdealer. Dat mag niet (meer)? Je moet je onderhoud plannen via de portal van LeasePlan. Nou 3x raden... Je dealer is onvindbaar in de portal. Uitleg van LeasePlan is dat deze dealer dan op de desbetreffende datum geen slot vrij heeft. Nou geen enkele datum die je kiest, maakt dat je de keuze krijgt voor merkdealer. Alleen de Profiles, Bosch en lokale autoboeren komen naar voren met maar 1 reden; uitgeklede contracten door LP.

Na escalatie dat ik met mijn auto naar de merkdealer wil (die notabene gewoon onderhoud mag uitvoeren want contracten met LeasePlan), krijg ik als laatste uitleg dat het niet mijn auto is... No shit sherlock, maar als ik er toch niets over te zeggen heb, dan geef me ook "geen keuze"...!!!

Verder bij eerste winterbandenwissel (je moet eerst banden bestellen, want dit kan ook niet bij je dealer) naar de bandenboer die ook met uitgeknepe contracten de band van de velg ragt om er uberhaupt nog iets aan over te houden. Er was uitlijnen noodzakelijk omdat mijn stuur niet geheel recht stond. "Ja meneer, dan moet u eerst een afspraak maken bij LeasePlan". En daar komt ie weer; de portal... Ik kan dus nog een keer terugkomen om uitlijnen uit te laten voeren, terwijl de bandenboer gewoon tijd heeft. De bandenboer voert niets uit zonder een afspraak.

Sterke punten:
Ontkennen, niet luisteren naar een klant.

Zwakke punten: